Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Frigidi (kattaa varmaan 50% suomalaisista naisista ulkonäöstä riippumatta).
Ja toiset 50% on sitten h*uoria? Sellaista täällä ainakin väitetään.
Vauvamamma. Niin seksikielteistä kirjoitusta kun täällä en ole ikinä lukenut
Kyllähän oman itsensä korostaminen on kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt feministille, mikä se on, ja varsinkin telaketjufeministi? Onko esim vaimolta väärin, jos ei hyväksy miesten lääppimisiä tai seksististä käytöstä jopa raiskausta, ja vaatii samoja oikeuksia kuin mieskin, ja samaa palkkaa?
Mikä noista em asioista on paha asia naiselle?
Feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Se on miesvihaa, miesten halveksintaa ja väheksymistä. Feministi voi huudella julkisuudessa asioita, joista mies canceloitaisiin. Halutaan miesten oikeudet, mutta ei velvollisuuksia.
Aito tasa-arvo on sen sijaan tavoiteltava tila.
Olet jonkun probagandan uhri, en minä ainakaan vihaa miehiä, päinvastoin, mutta kun kerron olevani feministi, mies haluaa vihata MINUA!
Voit olla ihan vapa
Olet siis sitä mieltä, että vihaan miehiä, vaikkei niin ole? Ohho. Okei sinä siis tiedät minua paremmin mitä ajattelen! Jos luulet miehenä tietäväsi minua paremmin, mitä minä naisena ajattelen, feminismi onkin tarpeen. Asetat itsesi minun yläpuuolelleni.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että vihaan miehiä, vaikkei niin ole? Ohho. Okei sinä siis tiedät minua paremmin mitä ajattelen! Jos luulet miehenä tietäväsi minua paremmin, mitä minä naisena ajattelen, feminismi onkin tarpeen. Asetat itsesi minun yläpuuolelleni.
Pointti oli, että feminismi ei välttämättä ole sitä mitä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta; onkohan se sitäkään mitä sinä luulet? Tuntuu että tämä termi on yksi niistä joista jokaisella on vähän oma määritelmä ja käsitys.
Ja juu, en minullakaan mitään yleispätevää määritelmää feminismille ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt pitäisikö leikata hiukset lyhyiksi ja värjätä vaikka sinisellä, tatuoinnin ottamiseen olisi isompi kynnys kun kallista ja en pidä siitä miten tatuoinnit vanhenee. Lihoakaan ei millään voi harrastusten takia. Mutta jotain miehenkarkottimia olisi kiva olla, ehkä nenärengas ja ne siniset lyhyet hiukset 🤔
Päädyn tapailemaan miehiä jotka puhuu muista naisista rumasti ja kehuu minun -heidän mielestään - hyviä puoliaan niin että lyttäävät muita naisia samalla. Hyh. Siihen loppuu aina mielenkiinto.
Feministihän siis olen mutta tämä ei jostain syystä ikinä näitä sankareita haittaa, ihastuneena sössötetään vain että "et sellainen feministi!" vaikka kyllä ihan avoimesti kerron etten karta kaikkea intersektionaalisuuttakaan.
Hyvä idea. Kun koristelet itsesi varoitusvärillä, täysjärkiset miehet osaavat pysyä sinusta kaukana.
Täysjärkisyys on kovin, kovin laajan osan väestöstä kattava määrite että ovat nuo tapaamani miehet olleet varmasti ihan täysjärkisiä mutta sen verran kuitenkin joko naista jalustalle nostavia tai naisvihamielisiä, että mielelläni karkottaisin heidät varoitusvärein, sehän se pointti oli 😂
En todellakaan halua tulla nostetuksi jollekin "sinä se olet upea, TOISIN KUIN.."-jalustalle. En halua kuulla että olen parempi kuin joku painavampi, eri hiustyylin valinnut, ohuthiuksisempi (!! tälle ei edes voi mitään), tatuoitu, eri tavoin pukeutuva...
Kaikki mitä mies tuolla sanoo on, ettei pidä naisista ja näkee heidät vain objekteina. Se että juuri tässä lookissa ja kunnossa ja iässä minä olisin sellainen "parempi kuin nuo muut" ei kuulosta siltä että mies aikoisi kohdata minut ihmisenä tai että jos sairastun syöpään tai tulee autoimmuunisairaus ja kortisonilääkitys niin mies pysyisi rinnalla. Olen vain naisenmuotoinen objekti miehen elämää sulostuttamaan. Ei kiitos.
Onneksi siis on järkeviäkin miehiä jotka näkevät naiset ihan vain ihmisinä. Ei ole sitten sitä asenneongelmaa, että naisen arvo on olla seksiobjekti tai jalustalle nostettu palvonnan kohde. Saa olla vain ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta; onkohan se sitäkään mitä sinä luulet? Tuntuu että tämä termi on yksi niistä joista jokaisella on vähän oma määritelmä ja käsitys.
Ja juu, en minullakaan mitään yleispätevää määritelmää feminismille ole.
Hedelmällisillä feministeillä on (ainakin) 28-29 versiota feminismistä.
Vierailija kirjoitti:
Jakorasia
Tuollaisia miehiä minäkin vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin, että ääneen pierevät, minulla ainakin niin pieni ja tiukka peräaukko,että aina pääsee ääni kun pieraisen ja en voi koko päivää pidätellä, tulee masu kipeäksi.
N.19v
Mene vessaan piereskelemään
Tyhmä ja sellainen, jonka naama on aina näkkärillä ja joka valittaa jokaisesta asiasta. Ihan sama kuinka upea on, ei sytytä. Pitää myös olla seksuaalinen ja seksissä avomielinen sekä kokeilunhaluinen. Kerran kuussa pimeässä aina samalla tavalla ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt feministille, mikä se on, ja varsinkin telaketjufeministi? Onko esim vaimolta väärin, jos ei hyväksy miesten lääppimisiä tai seksististä käytöstä jopa raiskausta, ja vaatii samoja oikeuksia kuin mieskin, ja samaa palkkaa?
Mikä noista em asioista on paha asia naiselle?
On väärin ja paha asia vaatia perusteetonta etua sukupuolelleen yli toisen sukupuolen. Ehkä pahimpana kaikki "positiivinen syrjintä".
Samat oikeudet OK. Samat vaatimukset ja nettovastuut miehille ja naisille molemmille erittäin hyvä. Sama palkka _samasta_työstä_ OK, jos näin työnantajan kanssa sovitaan. Sama palkka eri työstä/eri panoksesta/erilaisesta vastuusta täysin väärin ja epäoikeudenmukaista.
Millä tavalla shokkivärit, tatuoinnit ja metalliromun ripustaminen kasvoihin ja muualle tekee kenestäkään "vain ihmisen"?
Vierailija kirjoitti:
Samat oikeudet OK.
Ei ole. Samat eli tasa-arvoiset mahdollisuudet on OK.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla shokkivärit, tatuoinnit ja metalliromun ripustaminen kasvoihin ja muualle tekee kenestäkään "vain ihmisen"?
Mitä tämä kysymys edes tarkoittaa, mikä on tämä kysymyksenasettelu?
Tykkäisitkö itse miehenä naisesta joka puhuisi kaiken aikaa toisista miehistä ja selvästi näkisi miehet jonain erillisenä ja huonona ryhmänä josta sinut on poimittu harvinaisena poikkeuksena.
"Ainakaan sinä et ole niinkuin nuo soijaiset nörtit!" tai "suurin osa miehistä on täysiä sikoja ja rskaa kaiken mikä liikkuu mutta sinä onneksi olet yksi harvoista hyvistä", tai että sinua tarvittaisiin vain maksumieheksi tai miesten hommiin tai jonkinlaiseksi isäaihioksi jolla ei saa olla "naisellisia" tai "heikkoja" tunteita.
Miksi se että jollain naisella on metallia naamassa, tatskoja tai shokkivärjätyt hiukset tai ylipainoa on jokin erityinen asia josta lähteä keulimaan tai yökkimään? Harvoin samat miehet toisten miesten lihaksettomuutta, läskiä, läväreitä tai hiuksia ruotii. Vastaus on yleensä että koska naisen funktio on näyttää hyvältä ellei ole joku lähisukulaisnainen ja silloinkin on näytettävä hyväksyttävältä tälle arvostelijamiehelle, koska vaikka oma äiti tai sisko ei onneksi ole pano-objekti niin olisi noloa jos he eivät vähintään olisi muille sopivia sellaisia.
Naisen kuuluu saada - jos hän haluaa - olla ihailun, myös seksuaalisen ihailun kohteena, ja nauttia siitä kaikin sydämin, mutta ei ole hyvä väittää, ettei nauti. Valehtelemalla vain luo itsestään aiheettoman huonon kuvan ja boikotoi kanssakäymistään miehen kanssa.
Kalsea sisko ei kiinnosta, vaikka olisi kuinka kaunis.
Voit olla ihan vapaasti sinisilmäinen ja uskoa, että feminismi ajaa tasa-arvoa. Joskus aikanaan näin varmasti olikin, mutta nykyään se on puhdasta miesvihaa.