Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?

Vierailija
12.04.2020 |

Onko sellaista?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fe - mi - nis - ti

Vierailija
42/157 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joku aika sitten todella kauniin ja iloisen blondin asiakaspalvelutehtävissä. Aivan missiksi kelpaava...ellei parempi...mutta, tatuoitu otsaa myöten. Täydellinen turn off. Tyttö jolle oli annettu kaikki avut tuhosi kauneutensa hetkessä :((

Tuohan on juuri piste i:n päällä, mikään ei ole kauniimpaa kuin nainen jolta löytyy tatuointeja.🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaja joka muuttuu kahden kaljan jälkeen riivinraudaksi.

Vierailija
44/157 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen!

Vierailija
45/157 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus tee ihmisestä seksuaalisesti kiinnostavaa. Se on kuitenkin länsimaisessa kulttuurissa parinmuodostuksessa yksi tekijä muiden joukossa ihan ensi vaiheessa.

Vierailija
46/157 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauneus tee ihmisestä seksuaalisesti kiinnostavaa. Se on kuitenkin länsimaisessa kulttuurissa parinmuodostuksessa yksi tekijä muiden joukossa ihan ensi vaiheessa.

Mikä sitten tekee..?

Vierailija
47/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lopetti hiljan slapääkarvojen ajelun. Ei ole kiinnostanut nuo seksihommat sen jälkeen. Tulee todella huono fiilis kun terska osuu karkeisiin karvoihin ja ällöttävän näköistä kun anaalin ja pillun ympärillä pitkiä karvoja. Hyi hemmetti on kyllä itselleni tärkeää, että nainen karvaton alapäästä ja myös sääri, käsi ja viiksi/partakarvoihin kiinnitettävä huomiota. Kainalokarvat on kans melko ällöjä naisella. Tulee sellainen tätimäinen fiilis naisista, jotka antaa karvojen rehottaa.

Itse ajelen kassit ja munan varren sekä munien läheisen alueen karvattomaksi säännöllisesti, jotta olisi mukavan tuntuinen. Ajelisin myös muut karvat jos kumppani niin toivoisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehisyys on osaksi karvaisuutta ja suurin osa naisista pitää siitä, että miehet ovat karvaisempia kuin nainen itse.

Olet ilmiselvä homo. Heteromies ei tuolla tavalla itse naisen luonnollisesta kaavoituksesta. Toivottavasti naisesi löytää vielä ansaitsemansa onnen heteromiehen kanssa.

Vierailija
48/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lopetti hiljan slapääkarvojen ajelun. Ei ole kiinnostanut nuo seksihommat sen jälkeen. Tulee todella huono fiilis kun terska osuu karkeisiin karvoihin ja ällöttävän näköistä kun anaalin ja pillun ympärillä pitkiä karvoja. Hyi hemmetti on kyllä itselleni tärkeää, että nainen karvaton alapäästä ja myös sääri, käsi ja viiksi/partakarvoihin kiinnitettävä huomiota. Kainalokarvat on kans melko ällöjä naisella. Tulee sellainen tätimäinen fiilis naisista, jotka antaa karvojen rehottaa.

Itse ajelen kassit ja munan varren sekä munien läheisen alueen karvattomaksi säännöllisesti, jotta olisi mukavan tuntuinen. Ajelisin myös muut karvat jos kumppani niin toivoisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehisyys on osaksi karvaisuutta ja suurin osa naisista pitää siitä, että miehet ovat karvaisempia kuin nainen itse.

Olet ilmiselvä homo. Heteromies ei tuolla taval

*itke

Vierailija
49/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraa jätkämäisesti, kiroilee ja piereskelee ääneen. Turn off.

Tuollainen mies on myös näin naisena hyvin epäkiihottava, en kykenisi seksiin miehen kanssa joka nauraa paskaista äijänaurua, kiroilee huomattavasti tai piereskelee ääneen. Yäk.

Ymmärrän siis täysin, miksei tuollainen nainenkaan kiihota miestä, kun itselleni joku collegehousuja käyttävä, kiroileva ja piereskelevä aamulypsyn kuuntelija on niin epäkiihottava kuin olla ja voi.

Mä en ainakaan pysty pieremään äänettömästi, peräaukkoni on niin tiukka, eikö kukaan nainen nyt huoli mua ikinä?

T. timppa

Vierailija
50/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahtava tyrkky, tatuointeja tai lävistyksiä hankkinut, sulkeutunut ja pelokas tai ylimielinen "akateeminen" besserwisser. Siinäpä muutamia esimerkkejä. Sitten on lisäksi täysin lemmikkieläimilleen omistautuneet "mamit". Kukapa siihen täydelliseen comboon enää haluaisi tuppautua.

Vierailija
51/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttelija saa 0 pistettä, vaikka olisi muuten 10. Nollastatus säilyy vaikka nainen lopettaisi huonon tavan.

Vierailija
52/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, sivistymätön, vegaani/ kasvissyöjä, botox/ silikoni, työtön/ pienituloinen.

Vierailija
53/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen, agressiivinen, perusvalittaja, temperamenttikiihdyttelijä.

Vierailija
54/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys ja kauneus ei ole aivan sama asia, vaikka monet kauniit naiset ovat seksikkäitä. Seksikkyyteen liittyy sellainen tietty karisma, positiivisuus, itsevarmuus, muiden huomioonottaminen ja kyky nauraa itselleen jne.

Vierailija
55/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monen mielestä ollut "joku seksikkäin nainen ikinä", mutta edellisen mielestä en ollut. Veikkaan homoksi ainakin moni asia viittasi siihen.

Ihmisillä on vaan eri makuja, jotkut tykkää kauniista jotkut rumemmista. Tämä exä tykkäsi julkkisnaisissakin niistä rumemmista, kauniista aina keksi kritiikkiä.

Vierailija
56/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu.

Vierailija
57/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttukkainen nainen ei ole seksikäs.

Vierailija
58/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, toisten ulkonäköä tms. arvosteleva, pinnallinen nainen ei sytytä vaikka olisi kaunis. Paljon tatuoitu ei ole mielestäni kaunis.

Feministit eivät herätä kiinnostusta, kuten eivät myöskään naiset jotka eivät tunnu olevan oikeasti kiinnostuneita minusta.

Vierailija
59/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei sitten vaan ole panettanut tarpeeksi. 

Vierailija
60/157 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on lopulta aika pienessä roolissa. Turnoffeja ainakin ovat viivapillu, teinitytön muodot, liiallinen pynttäys, passiivisuus...yms

Mitä tarkoitatte viivapillulla?