"Eihän sitä tiedä, että onko se edes mun" - isän kommentti odotusaikana
Näin kommentoi R. Salminen tulevan lapsensa syntymää Iltalehdessä. Miltä sinusta seuraavat kommentit tuntuisivat, jos miehesi sanoisi tällaisia odotusaikana?
"Eihän sitä tiedä, että onko se edes mun, mutta tänään mä olin todistamassa isyyden, hän jatkoi.
Salminen kertoi vitsaillen, miten edessä on 30 päivänä karenssi, jonka aikana hän voi perua tunnustuksen, mikäli lapsi ei näytäkään häneltä.
– Aion kasvattaa hänet kuin omani, ja kyllä mä olen melko varma, että se on mun."
Ap
Kommentit (114)
Helmi-Leena on sekaantunut ihan väärään mieheen. Kuinka epästabiili jätkä tuo Salminen on??? :O
Huumoria tai ei niin mautonta silti.
Valitettavasti tämä taitaa olla noiden miesten yleinen vitsi. Minullekin niin sanottiin.
Joonas Nordman-showssa ilmaisi samalla tavalla asian.
Itsevarmuutta on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi läppä, niin on todella mautonta. Läppää voi heittää puolison, kaverien ja muun lähipiirin kesken, mutta ei tarvitse julkisesti heittää. Kaikki eivät tuota läpäksi ymmärrä.
No tämä juuri. Aivan käsittämättömän moukkamaista.
Olisin saattanut kysyä mieheltäni, onko hänen äidillään yhtään elävänä syntynyttä lasta.
Jos lastaan ei usko omaksi, niin mitä se kertoo miehestä? Etkö ole ollut riittävästi läsnä toisen elämässä ja hyvä puoliso, kun moista tarvitsee edes epäillä?
Olihan tuo aivan järkyttävää puhetta joka sai höristämään korivani - mitä mä just kuulin.
Toki jatkohan oli ettei ole Eppu Salmisen näköinen ja pitää kuitenkin isänään - viittasiko tässä mahdollisuuteen ettei biologinen isä olisikaan Eppu.
Vielä kolmas asia tähän että Roope Salminen pitää äitinään Riitta Havukaista vaikka biologinen äitinsä on Minna Turunen.
Joten tuossa perheessä ei taida biologisella vanhemmuudella olla väliä.
Mutta jos molemmat ottaa 100% huumorilla, niin mikäs siinä. Itseäni kyllä ärsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
No ihan selvää vitsailuahan tuo oli, eikä mitään epäilyä pettämisestä tms. Mautonta vitsailua kylläkin.
Se mistä vitsailee on yleensä sitä mitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pipoa tosi tiukassa. Ton verran pitää aina osata huumoria ottaa vastaan ja myös isyystestin voi tehdä ja tässä maailman tilassa on enemmän, kuin suotavaa. Saisi isyystestit kuulua peruspakettiin jo synnytyssairaalassa.
Voisihan se H-L antaa oman lausuntonsa, että eihän se edes voi olla R:n, kun se on enemmän poikiin päin.
Kertoo enemmän sanojasta. Eli on itse valmis pettämään, jolloin voi heitellä myös toisesta samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin äiti, niin ilmoittaisin viranomaisille, että Roope ei ole isä. Silloin isyydentunnustus keskeytyy ja odotetaan vauvan syntymää ja DNA-testiä. Kuka tahansa kun ei ilmoittautua kenen tahansa lapsen isäksi, äidilläkin on sanansa sanottavana.
Luonnollisesti olisi hauska vitsi, että isä ei näkisi lastaan ennen kuin isyys on vahvistettu. Sehän se kovasti naurattaisi, kun joutuisi hakemaan isäehdokkaalle lähestymiskiellon, kun se yrittää urkkia, että millainen lapsi.
Hmm, oliskohan tää nyt kuitenkin vähän ylireagointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan selvää vitsailuahan tuo oli, eikä mitään epäilyä pettämisestä tms. Mautonta vitsailua kylläkin.
Se mistä vitsailee on yleensä sitä mitä ajattelee.
Moni pettäjä epäilee toista pettämisestä...
Mistäs sen tietää? Ja juurihan tässä oli juttua miehestä, joka joutuu maksamaan elareita toisen lapsesta. Toki mokasi itse paperien kanssa, mutta onhan se laki ihan naurettava ja sille pitäisi tehdä jotain.
Voihan se olla että lapsen äidillä on ollut sutinaa muidenkin kanssa koska puhuu noin.
Toki ainahan se on niin että äiti tiedetään mutta isästä voidaan olla montaa mieltä. Auts tämäkin on muuttunut, nykyään vanhat naiset synnyttää muiden soluilla aikaansaatuja lapsia.
jos mieheni olisi odotusaikana vitsaillut vastaavasti, olisin varmaan ryhtynyt ääneen vertailemaan eksieni vehkeiden kokoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi läppä, niin on todella mautonta. Läppää voi heittää puolison, kaverien ja muun lähipiirin kesken, mutta ei tarvitse julkisesti heittää. Kaikki eivät tuota läpäksi ymmärrä.
No tämä juuri. Aivan käsittämättömän moukkamaista.
Mikäli isyys pitää tunnustaa ja tuleva isä siitä vitsailee, naisen ei ainakaan kannata allekirjoittaa sitä yhteishuoltajuuspaperia. Kätevämpi muuttaa mitään nne ikinä lystää miuksunsa kanssa eikä äijällä ole asiaan nokankopputtamista.
Toivon lapselle kaikkea hyvää ympärillä vallitsevista oloista huolimatta. Toivottavasti lapsen ei tarvitse astua julkisuuteen purkamaan traumojaan. Roope on luvannut, että muksu saa astua julkisuuteen vasta aikuisena.
No kaikissa suhteissa siihen ei kyllä ole mitään tarvetta.