Nyt tärkeä kysymys! Mitä oireita on oireettomassa koronassa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ilmiselvästikään ymmärrä, mitä sana oireeton tarkoittaa.
Suurin osa keskustelijoista tällä pastalla on heikkolahjaisia. Mitä muuta odotit?
Oireeton korona alkaa kuin mikä tahansa tauti: salakavalasti. Päivä päivältä oireettomuus kuitenkin lisääntyy. Täytyy muistaa, että oireettomuuden oireet voivat vaihdella paljon. Jos oireettomuus jatkuu yli viikon, ota yhteys lääkäriin ja kerro, minkälaisia oireita sinulta puuttuu.
Vasta-ainetesti voi todentaa oireettomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Voimakas oireettomuus.
Ja toisella viikolla oireettomuus voi pahentua niin että joutuu tehottomuushoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ilmiselvästikään ymmärrä, mitä sana oireeton tarkoittaa.
Suurin osa keskustelijoista tällä pastalla on heikkolahjaisia. Mitä muuta odotit?
Ja vielä suurempi osa on huumorintajuttomia.
Mieti lunta ja jääkaapin ovea. Kerro minulle mitä lehmät juovat.
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen oli Napoleonin valkoinen hevonen?
Olisko ollut kimo?
lihominen voi olla myös koronan syytä.
Vierailija kirjoitti:
lihominen voi olla myös koronan syytä.
Makuaisti tallella, oireettomuus jatkuu. :D
Ai kauheeta, mulla on ollut jo monta päivää kaikki oireettoman koronan oireet, mutta just äsken alkoi yskittää!
Oireettomaan koronaan ei tehoa edes hengityskonehoito. Oireettoman koronan oireet saattavat jatkua vuosikausia eikä kukaan tiedä pitkäaikaisvaikutuksista mitään. :(
Vierailija kirjoitti:
Oireettomaan koronaan ei tehoa edes hengityskonehoito. Oireettoman koronan oireet saattavat jatkua vuosikausia eikä kukaan tiedä pitkäaikaisvaikutuksista mitään. :(
THL:n erikoisasiantuntijalääkärien mukaan tällöin enää edes tiedetä onko kyseessä korona, vaan virus on saattanut muuntautua joksikin aiemmin tuntemattomaksi oireettomaksi virustaudiksi. Eikä rokotetta ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakas oireettomuus.
Ja toisella viikolla oireettomuus voi pahentua niin että joutuu tehottomuushoitoon.
Kymmenes päivä on vaaran paikka. Myös kolmen viikon päästä on pahat oltavat. Kannattaa olla tarkkana ja pysyä vielä kaksi viikkoa kotona kun oireettomuus on päättynyt.
Oma oireettomuus ilmenee vanhusten kuolemina.
Minulla on tänään kääntynyt oireettomuus todella vakavaksi. Ei siis minkäänlaista oiretta. Eilen vielä vähän nenää kutitti ulkona käydessä, mutta nyt tilanne on mennyt äärimmäisen vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Silppua mausteyrtit pieneksi. Sekoita ne philadelphiajuuston kanssa tasaiseksi massaksi. Pursota juusto leiville. Laskosta täytteet päälle
Tämä.
Oireettomaan koronaan toimii yllättävän hyvin uskomuslääketiede. Esim. homeopatiaa kannattaa kokeilla joka tapauksessa. Sillä saattaa oireet helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Voimakas oireettomuus.
Nimenomaan tämä!
Kiitos ap tästä. En ole nauranut päiväkausiin, mutta nyt repesin :D
Ekasta osasta olen samaa mieltä, kursivoimaani haluan haastaa: on sanottu että jopa 80% oireita saavista sairastaa tämän kuin minkä tahansa nuhakuumeen. Koronan vakavissa tapauksissa keuhkojen osuus on erittäin suuressa osassa, toisin kuin tavallisessa nuhakuumeessa.