Saako isoilla tisseillä miehiä?
Kommentit (88)
Ikävää haukkua isoja rintoja, jos sellaiset on sattuneet kasvamaan ilman mitään silikoneja. Eikä ne riipu navassa eikä niitä voi heittää olan yli. Kyllähän ne topatut rintaliivitkin hämää, niiden alla voi olla hyvin litteä rintakehä.
Mun mielestä jos on muuten hyvä kroppa, niin tissit on plussaa. Mut jos ei kropan malli miellytä , niin tissit ei pelasta. Ja nyt puhun vaan ulkonäöstä. :D
Esim jos nainen ei oo yhtään nätti, hyväkroppanen mut sil on mun mielestä hyvä takapuoli niin ei se kokonaisuus oo mun mielestä sillon hyvä. :D
Isorintasilla on monesti sellanen kropan malli mikä ei oo mun oma ihanne, ja kaikki saa miettiä että mikä se vois olla koska en jaksa nyt sitä tähän laittaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen pitää olla myös miellyttävät.
M31
Tää.
Se pitää olla tissit, pyrstö, Pimbs ja nassu kunnossa = Success !
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehiä on paljon. Jokin uhkeissa muodoissa vaan näyttää vetävän puoleensa. Onneksi kaikenlaisille on ottajia. Itselläni on ainakin ainakin ollut vientiä. En tiedä sitten onko syynä hymykuopat vai E-kupin rinnat. Ehkä kuitenkin kokonaisuus. Joskus kyllä ottaa päähän, kun mies välillä antaa sängyssä vain rinnoille huomiota. Niitä puristelee ja imee kauan aikaa. Välillä sanon, että muakin sais suudella ;)
Oletko saanut ikinä nänniorgasmia?
Hyvä peppu ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.
Tää.
Se pitää olla tissit, pyrstö, Pimbs ja nassu kunnossa = Success !
-ai et jos on vaikka sellane kroppa mis ei oo lainkaa vyötäröö yms nii sit on kuitenki hyvä kroppa??
mun mielestä just ensin tulee kropan malli, ja sit vasta yksityiskohdat.
Vierailija kirjoitti:
Tervepäiselle miehelle käy varmaan tissit kuin tissit, jos vaan nainen muuten on ok. Muuten etenkin kesällä iso rinnat on kyllä paljon näyttävämmät tiukoissa paidoissa. Olen aina ollut itse suht isorintainen ja hoikka (70D), ja saanut kyllä kehuja ja katseita nimenomaan rintojen ansiosta ;).
Kuka ees haluaa tällaista? Identiteetti rakentunut isoille tisseille, haloo?? Mä ainakin inhoan sitä, jos mun tissejä katsotaan. Tekee mieli huutaa, että silmät on täällä ylhäällä. En arvosta yhtään ameebatuijottelijoita. Enkä tajua naisia, jotka saa kicksejä siitä. Kertoo paljon naisestakin. Sen itsetunnosta puhumattakaan..
Olin aikeissa tulla kertomaan, että juu kyllä saa, mutta ei kauhean laadukkaita.
Luin vain nämä tämän sivun kommentit, ja jo niissä se todistui täysin. o_O
Saa isoilla ja saa pienillä ja saa keskikokoisilla. Miehen saaminen ei ole tisseistä kiinni.
jos on kiinteät pystytissit kyllä. mutta jos löpsöttäää niin ei
Tietynlaisia kapea-alaisesti suuntautuneita fetissi-miehiä varmasti saa , mutta muuten saattaa olla aika hankalaa, koska onhan järjettömän isot tissit ihan helvetin naurettavat
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisia kapea-alaisesti suuntautuneita fetissi-miehiä varmasti saa , mutta muuten saattaa olla aika hankalaa, koska onhan järjettömän isot tissit ihan helvetin naurettavat
Tämä!! 😂 Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.
Paska mielipide. Perse korjattu oikeaan kirjoitusasuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää haukkua isoja rintoja, jos sellaiset on sattuneet kasvamaan ilman mitään silikoneja. Eikä ne riipu navassa eikä niitä voi heittää olan yli. Kyllähän ne topatut rintaliivitkin hämää, niiden alla voi olla hyvin litteä rintakehä.
Joo ikävää haukkua isoja rintoja, ne vaan kasvaa jokaiselle omankokoiset.
Itse tykkään söpöistä pienehköistä mutta ei rinnat ole ainoa juttu mikä naisesta tekee kiinnostavan.
Miksi mä miehenä innostuisin pikkutisseistä? Sehän on ihan biologian vastaista. Haluan oikean naisen ja oikeilla naisilla on kunnon tissit.
Lesbot ja feminiiniset miehet saattavat innostua hyttysen pistoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.
Paska mielipide. Perse korjattu oikeaan kirjoitusasuunsa.
”Yhden miehen mielipide”
Taisipa olla joku poikanen joka näkee märkiä unia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä miehenä innostuisin pikkutisseistä? Sehän on ihan biologian vastaista. Haluan oikean naisen ja oikeilla naisilla on kunnon tissit.
Lesbot ja feminiiniset miehet saattavat innostua hyttysen pistoista
Makunsa kullakin, sanoi kissa kun pers... nuoli.
Varmaan saa, koska vaikuttaa siltä, ettei korvien välillä ole silloin mitään väliä.