Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako isoilla tisseillä miehiä?

Vierailija
09.04.2020 |

Jos on oikeasti ihan kauhean kokoiset melonit.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa, koska vaikuttaa siltä, ettei korvien välillä ole silloin mitään väliä.

Vierailija
62/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää haukkua isoja rintoja, jos sellaiset on sattuneet kasvamaan ilman mitään silikoneja. Eikä ne riipu navassa eikä niitä voi heittää olan yli. Kyllähän ne topatut rintaliivitkin hämää, niiden alla voi olla hyvin litteä rintakehä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos on muuten hyvä kroppa, niin tissit on plussaa. Mut jos ei kropan malli miellytä , niin tissit ei pelasta. Ja nyt puhun vaan ulkonäöstä. :D

Esim jos nainen ei oo yhtään nätti, hyväkroppanen mut sil on mun mielestä hyvä takapuoli niin ei se kokonaisuus oo mun mielestä sillon hyvä. :D

Isorintasilla on monesti sellanen kropan malli mikä ei oo mun oma ihanne, ja kaikki saa miettiä että mikä se vois olla koska en jaksa nyt sitä tähän laittaa. :D

Vierailija
64/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen pitää olla myös miellyttävät.

M31

Tää.

Se pitää olla tissit, pyrstö, Pimbs ja nassu kunnossa = Success !

Vierailija
65/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimiehiä on paljon. Jokin uhkeissa muodoissa vaan näyttää vetävän puoleensa. Onneksi kaikenlaisille on ottajia. Itselläni on ainakin ainakin ollut vientiä. En tiedä sitten onko syynä hymykuopat vai E-kupin rinnat. Ehkä kuitenkin kokonaisuus. Joskus kyllä ottaa päähän, kun mies välillä antaa sängyssä vain rinnoille huomiota. Niitä puristelee ja imee kauan aikaa. Välillä sanon, että muakin sais suudella ;)

Oletko saanut ikinä nänniorgasmia?

Vierailija
66/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pallerot on parhaat =))

Vierailija
67/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peppu ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.

Vierailija
68/88 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää.

Se pitää olla tissit, pyrstö, Pimbs ja nassu kunnossa = Success !

-ai et jos on vaikka sellane kroppa mis ei oo lainkaa vyötäröö yms nii sit on kuitenki hyvä kroppa??

mun mielestä just ensin tulee kropan malli, ja sit vasta yksityiskohdat.

Vierailija
69/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervepäiselle miehelle käy varmaan tissit kuin tissit, jos vaan nainen muuten on ok. Muuten etenkin kesällä iso rinnat on kyllä paljon näyttävämmät tiukoissa paidoissa. Olen aina ollut itse suht isorintainen ja hoikka (70D), ja saanut kyllä kehuja ja katseita nimenomaan rintojen ansiosta ;). 

Kuka ees haluaa tällaista? Identiteetti rakentunut isoille tisseille, haloo?? Mä ainakin inhoan sitä, jos mun tissejä katsotaan. Tekee mieli huutaa, että silmät on täällä ylhäällä. En arvosta yhtään ameebatuijottelijoita. Enkä tajua naisia, jotka saa kicksejä siitä. Kertoo paljon naisestakin. Sen itsetunnosta puhumattakaan..

Vierailija
70/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa tulla kertomaan, että juu kyllä saa, mutta ei kauhean laadukkaita.

Luin vain nämä tämän sivun kommentit, ja jo niissä se todistui täysin. o_O

Vierailija
71/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa isoilla ja saa pienillä ja saa keskikokoisilla. Miehen saaminen ei ole tisseistä kiinni.

Vierailija
72/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kiinteät pystytissit kyllä. mutta jos löpsöttäää niin ei

Vierailija
73/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisia kapea-alaisesti suuntautuneita fetissi-miehiä varmasti saa , mutta muuten saattaa olla aika hankalaa, koska onhan järjettömän isot tissit ihan helvetin naurettavat

Vierailija
74/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, ihanat tissit :)

Vierailija
75/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisia kapea-alaisesti suuntautuneita fetissi-miehiä varmasti saa , mutta muuten saattaa olla aika hankalaa, koska onhan järjettömän isot tissit ihan helvetin naurettavat

Tämä!! 😂 Naulan kantaan.

Vierailija
76/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.

Paska mielipide. Perse korjattu oikeaan kirjoitusasuunsa.

Vierailija
77/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää haukkua isoja rintoja, jos sellaiset on sattuneet kasvamaan ilman mitään silikoneja. Eikä ne riipu navassa eikä niitä voi heittää olan yli. Kyllähän ne topatut rintaliivitkin hämää, niiden alla voi olla hyvin litteä rintakehä.

Joo ikävää haukkua isoja rintoja, ne vaan kasvaa jokaiselle omankokoiset.

Itse tykkään söpöistä pienehköistä mutta ei rinnat ole ainoa juttu mikä naisesta tekee kiinnostavan.

Vierailija
78/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä miehenä innostuisin pikkutisseistä? Sehän on ihan biologian vastaista. Haluan oikean naisen ja oikeilla naisilla on kunnon tissit.

Lesbot ja feminiiniset miehet saattavat innostua hyttysen pistoista

Vierailija
79/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja kunnolla puristeleva pilde voittaa isot daisarit milloin vain. Yhden miehen mielipide.

Paska mielipide. Perse korjattu oikeaan kirjoitusasuunsa.

”Yhden miehen mielipide”

Taisipa olla joku poikanen joka näkee märkiä unia.

Vierailija
80/88 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä miehenä innostuisin pikkutisseistä? Sehän on ihan biologian vastaista. Haluan oikean naisen ja oikeilla naisilla on kunnon tissit.

Lesbot ja feminiiniset miehet saattavat innostua hyttysen pistoista

Makunsa kullakin, sanoi kissa kun pers... nuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän