Käytätkö jo kevyttoppatakkia?
Minä olen jo käyttänyt varsinkin iltaisin, on jo niin kylmä. Samoin sormikkaita.
Kommentit (15)
En ilkeä. Käytän parkaa. Se on topattu, mutta ei näytä toppatakilta. Näyttää vain siltä kuin olisi lihonut.
En. Tuulta pitävien takkien vanhuutta ja vetoketjujen pettäessä. Tilasin hh ja Haltin takit. Alla muutenkin huppari tai fleece. On ollut 2 päivää, kun olen harkinnut töihin villasukkia. Mut taas tuli niin lämmin. Et hupparikin on kuuma välillä. Teen duunia ulkona. Jos nyt pukisin tappaa ylle. Talvella ei riittäisi 2 kelkkahaalariakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä omistanut sellaista.
Miten olet onnistunut välttämään? Näitä on tyrkytetty jo vuosia ja alesta pakko ostaa kun saa jopa kympillä. Typerä vaate, talvitakin näköinen kesätakki, jota ei kehtaa pitää kesällä ja talvella ei tarkene.
Ei, mulla on nyt käytössä Särmä https://varusteleka.com/products/sarma-windproof-parka-fi-1 eikä vielä paksua neulettakaan alla
Hupparilla mennään. Nahkatakki on ollu mukana varuilta, jos tulis kylmä. Ei o tullu.
Ehdottomasti laitan toppatakin, mikä olisi parempi keli toppatakille kuin 15 ASTETTÄ LÄMMINTÄ.
Shortsit ja t-paita riittää vielä
En, mutta kävin tänään ostamassa uuden.
Hupparilla on pärjännyt. Illalla käyn vain juoksemassa ja silloin on ohut pitkähihainen.
No en todellakaan! Edelleen käytössä ohuin takki minkä omistan ja siitäkin käärin hihat niin ylös kun saan, alla t-paita ja sekin liikaa. Äsken 50 min lenkki ja ulkona 17 lämmintä niin kyllä hiki tuli!
En omista, enkä käytä. Syksyllä vedenpitävä takki ja pakkasilla untuvatakki.
Miten on?