Saako isoilla tisseillä miehiä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervepäiselle miehelle käy varmaan tissit kuin tissit, jos vaan nainen muuten on ok. Muuten etenkin kesällä iso rinnat on kyllä paljon näyttävämmät tiukoissa paidoissa. Olen aina ollut itse suht isorintainen ja hoikka (70D), ja saanut kyllä kehuja ja katseita nimenomaan rintojen ansiosta ;).
Kuka ees haluaa tällaista? Identiteetti rakentunut isoille tisseille, haloo?? Mä ainakin inhoan sitä, jos mun tissejä katsotaan. Tekee mieli huutaa, että silmät on täällä ylhäällä. En arvosta yhtään ameebatuijottelijoita. Enkä tajua naisia, jotka saa kicksejä siitä. Kertoo paljon naisestakin. Sen itsetunnosta puhumattakaan..
Mä tykkään siitä, että miehet katsoo kiinnostuneesti. En näe siinä mitään pahaa tai ihmeellistä. Muutenkin yritän olla naisellinen ja hyvännäköinen. Oma mies tykkää myös siitä, että oma vaimo on hyvännäköinen ja isorintainen. Miksi sitä pitäisi peitellä jotenkin. Eikä se poissulje mitään muuta. Mulla on hyvä tutkinto ja mielenkiintoinen työpaikka. Mutta siitä huolimatta itse tykkään olla myös sexy.
Täällä on näköjään aika paljon Yliksen poikia.
Pitäisikö meidän lähteä sinne huutelemaan Porvoota ja raikkaita voileipiä, vai mikä juttu tää nyt on?
Toi, että kirjoitat "sexy" kertoo susta jo kaiken tarvittavan. Ei jatkoon.
Ps. Ei ole itsetunto kunnossa, jos olet noin huomionkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ku nainen saa miehiä. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Ottajia on ihan kaikille A- kupeista Ö- kuppeihin ja 40 kilosista 140 kilosiin.
Mikähän sekasikiö mä sitten olen kun naisena olen itseäni pitänyt mutta Säälittävine aa-kuppeineni en ole 31 vuoden aikana saanut yhden yhtä miestä...
Pelkillä nänneillä naisella pitää olla kyllä todella hyvä vartalo ja kaunis että kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi, että kirjoitat "sexy" kertoo susta jo kaiken tarvittavan. Ei jatkoon.
Ps. Ei ole itsetunto kunnossa, jos olet noin huomionkipeä.
Tai kertoo siitä, ettei ole mitään komplekseja... Miksi naiset tekevät itsestään niin harmaita lyhyine hiuksineen ja muodottomine kaapuineen? Ja huutavat sitä, etteivät ole olemassa miehiä miellyttääkseen. No, omapa on valintanne, mutta antakaa myös muiden elää miten haluavat. Jos haluan (ainakin yrittää) olla hyvännäköinen, niin mikä siinä on ongelmana?
:D kuka täällä mistään harmaaseen pukeutumisesta mitään on puhunut, onpa älyllisesti köyhää ajattelua. Yritä vain olla hyvännäköinen, eihän siinä mitään, mutta älä kannusta miehiä seksistiseen käyttäytymiseen, koska siitä kärsii suurin osa naisista. Todella paljon silloin, kun ei tarvitse yrittää olla hyvännäköinen, vaan on sitä yrittämättäkin. Itse inhoan tuijottelijoita, perään huutelijoita ja viheltäviä ym.ja nämä ilmiöt ei katoa niin kauan, kun te huono itsetuntoiset ja/tai vähä-älyiset pidätte sitä yllä "yrittämällä olla SEXYJÄ".
Jaa, mulla ei ole ollut äitiä ollenkaan ja tykkään tisseistä, mutta voit tietenkin juosta karkuun sen takia.