Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin jälleen kyyneleet silmissä poikaystävän luota

09.04.2020 |

Poikaystävä oli etäinen koko aamun. Mulla oli etäluento jonka suoritin. Sen jälkeen imuroin kuten oltiin sovittu. Poikaystävää harmitti ettei oltu tehty mitään viikkoon. Ei varmaan, jos toinen menee tietokoneelle heti ensimmäisenä aamusta ja istuu siinä iltaan asti.

Ei halannut. Eikä pussannut. En tiedä milloin nähdään taas.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedä, että hän on ”poikaystävä”?

Näin ulkopuoliselle asia ei kuulosta siltä.

2/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, poikaystävä. Oli meillä hauskaakin tuon kahden viikon aikana. Halailtiin, käytiin kävelyillä, tehtiin ruokaa, naurettiin, pussailtiin... En tiedä mitä tein taas väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, poikaystävä. Oli meillä hauskaakin tuon kahden viikon aikana. Halailtiin, käytiin kävelyillä, tehtiin ruokaa, naurettiin, pussailtiin... En tiedä mitä tein taas väärin.

Miksi ajattelet, että juuri sinä teit jotain väärin?

Minä olin nuorena tuollainen. Aina miettimässä omaa osuuttani. Tällä asenteella päädyin hyväksikäyttösuhteeseen, jossa minussa oli aina se vika ja mies teki kaiken väärin.

4/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorena tuollainen. Aina miettimässä omaa osuuttani. Tällä asenteella päädyin hyväksikäyttösuhteeseen, jossa minussa oli aina se vika ja mies teki kaiken väärin.

Koska lähes poikkeuksetta jos meillä on ollut riitaa tai muuta, se on johtunut minusta tai käytöksestään.

Vierailija
5/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lähes poikkeuksetta jos meillä on ollut riitaa tai muuta, se on johtunut minusta tai käytöksestään.

Nyt intuitioni hälyttää ja pahasti....

Vierailija
6/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nuo ensimmäiset suhteet opettelua. Myöhemmin avioero viimeistään avaa silmät sille, miten suhteessa kannattaa olla ja miten hillitä omia huonoja puolia. Sitä seuraava on sitten ehkä hyvä suhde.

Vierailija
7/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia jonka parisuhteessa voi oppia, että on turha odottaa toiselta rakastavaa käytöstä, ihan sama mitä itse teet. Jos toinen laittaa sinut tärkeysjärjestyksessä tilalle 5 tai vastaavaa, niin et voi tehdä sille mitään.

8/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää itkeä bussissa. En ole edes 100% varma milloin jään pois. Toivottavasti ehdin junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme