Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikiniäiti leikkipuistossa.. ällöttävää sivistymättömyyttä.

Vierailija
29.07.2008 |

Joku se on täällä käsitelty?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itkettää, kun muilla palstoilla äitiä haukutaan lutkaksi, pissikseksi jne. ja minkä takia? Siksi, että hänellä oli bikinit päällään ja ikää vielä suht vähän tässä mummoäitien luvatussa maassa...huoh.

Vierailija
2/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaveritkin mukaan. Isät kans ilman paitaa!

Ja lapset alasti uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä aika mautonta, mutta jos ite halus olla bikineissä niin siitä vaan.

Vierailija
4/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juttu tää nyt on?

Vierailija
6/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit kuuluu uimarannoille, ei leikkipuistoon. Ajatella voi. Omalla pihalla kyllä bikinit päällä voi köllötellä, mutta leikkipuistoon??? Naurattaa ajatuskin.

Vierailija
7/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kesällä puistoissa bikineissä, eteenkin kun puistossa on uima-allas. Käsittämätöntä soopaa!

Vierailija
8/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikuisille naisille jotka haluaa itseään paljastella, siellä

kyykiessä sitten pimpsanposket vilahtelee, sellainen ällöttää ja todella itsekästä käytöstä.

Vierailija
9/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykiessä sitten pimpsanposket vilahtelee, sellainen ällöttää ja todella itsekästä käytöstä.

Kuinka sairas voi av-mamman mielikuvitus olla????????????????????????????

Vierailija
10/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ja lapsille tuo ei ole ongelma. Mahtaa teillä olla kieroitunut mieli!

Vierailija
11/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä eroaa siitä pimpsanposkien vilahtelusta mitä uimarannoilla tapahtuu? Niissä kun tietääkseni käyvät, ja saavat käydä, perheenäidit lastensa kanssa eikä kukaan kauhistele vaikka lapset bikinipukuisia näkevätkin?

Vierailija
12/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itkettää, kun muilla palstoilla äitiä haukutaan lutkaksi, pissikseksi jne. ja minkä takia? Siksi, että hänellä oli bikinit päällään ja ikää vielä suht vähän tässä mummoäitien luvatussa maassa...huoh.

Minä taas olen väsynyt tähän mummoäitiaiheeseen, etenkään kun et näytä tietävän, mikä mummoäiti oikeasti on.

Vierailija
13/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä ymmärtää se!

Vierailija
14/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensäkin alusvaatteissa yms. Poikkeuksena tietysti uimarannat.

Vierailija
15/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan bikineissä ;)

ja kaksi villiä poikaa kirmailee itsekseen, niin tuskin se on pelkästään ollut niissä bikineissä se ongelma. Leikkipuistoissa on tarkoitus vanhempien vahtia omia lapsiaan - ei niiden muiden ei-auringonpalvojien.

Vierailija
16/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi villiä poikaa kirmailee itsekseen, niin tuskin se on pelkästään ollut niissä bikineissä se ongelma. Leikkipuistoissa on tarkoitus vanhempien vahtia omia lapsiaan - ei niiden muiden ei-auringonpalvojien.

Vierailija
17/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä suuremmalla syyllähän niiden poikien olisi pitänyt olla ruodussa... Kovin nuorena on esikoisensa saanut, kun nyt on 24 ja poika 8.

Vierailija
18/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit eivtä kyllä sovi leikkipuistoon. Yhtälailla sitten kaupassa ja kaupungilla ja missä vaan voisi pitää bikinejä!

Vierailija
19/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu mä esim. voin kyllä käydä kaupassa bikinin yläosassa--ei niistä tarvitse rinnat tursuilla ulos--voi jessus! ja mun mies myös saattaa liikuskella ilman paitaa

Vierailija
20/108 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu mä esim. voin kyllä käydä kaupassa bikinin yläosassa--ei niistä tarvitse rinnat tursuilla ulos--voi jessus! ja mun mies myös saattaa liikuskella ilman paitaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi