Bikiniäiti leikkipuistossa.. ällöttävää sivistymättömyyttä.
Kommentit (108)
Kiva ettei kaikesta tarvitse nipottaa niin hirveästi. Jos jotakuta haittaa, niin katsokoon muualle.
aurinkoisella ilmalla vähemmissä vaatteissa? onko susta jotkut topit sen peittävämpiä kun nykyään niissä ei taida olla kuin narut ja kangasta ei ollenkaan :)
Minua ei ainakaan haittaa jos joku on järkevää kokoluokkaa olevissa bikineissä leikkipuistossa. Päinvastoin, on aika naurettavaa kieltää se.
Eikä muuten Suomen lainsäädännössä missään kohdin kielletä liikkumasta julkisilla paikoilla bikineissä...
Itse olisin voinut kuvitella näillä keleillä meneväni leikkipuistoon esim. shortseissa ja bikinin yläosissa. Ja ikää on 40+.
kun menee ihmsten ilmoille. Se paidatta tyyli on heinäpelto aikaan kuuluvaa,
ei enää nykyaikaan.
Mutta toisaalta sitten tuli mieleen sekin että Helsingissä on paljon maahanmuuttaja-perheitä, jotka eivät halua poikiensa näkevän aikuista naista bikineissä, eivätkä tämän takia tuo lapsiaan esim. uimahalliin tai rannalle. Kohta laps parat eivät sitten pääsisi puistoonkaan, jos bikinit yleistyisivät leikkipuisto-asuksi.
haloo.
miksi äiti ei saisi nauttia kesästä samalla kun lapset ovat puistossa. Tuo pukukoodi leikkipuistossa kuulostaa aika ahdasmieliseltä touhulta. Mitä se kenellekään kuuluu miten kukin liikkuu julkisilla paikoilla. Varmasti moni on mennyt kevyissä vaatteissa kauppaan esim. mökkikaupungissaan. Eikö sitä lasketa? Onko meillä eri siveyssäännöt Helsinkiä varten?
En usko, että bikinit ainakaan lapsia mitenkään häiritsevät. Ja tästä herääkin kysymys, miksi bikinit häiritsevät siis muita aikuisia. Mikä on sitten esim. hihattoman paidan ja minihame yhdistelmän ero bikineihin verrattuna. Vastaus: muutama sentti kangasta. Pitäisikö niitäkin ryhtyä sensuroimaan? Laitetaan saman tien säännöksi että puistoon ei saa tulla jos polvet näkyvät ja jos paidan kaula-aukko on 3 cm päästä rinnoista.
Kuulostaa aika absurdilta! Eli äänestän kyllä puistossa saa olla bikineissä ja uimapuvussakin.
haloo.
miksi äiti ei saisi nauttia kesästä samalla kun lapset ovat puistossa. Tuo pukukoodi leikkipuistossa kuulostaa aika ahdasmieliseltä touhulta. Mitä se kenellekään kuuluu miten kukin liikkuu julkisilla paikoilla. Varmasti moni on mennyt kevyissä vaatteissa kauppaan esim. mökkikaupungissaan. Eikö sitä lasketa? Onko meillä eri siveyssäännöt Helsinkiä varten?
En usko, että bikinit ainakaan lapsia mitenkään häiritsevät. Ja tästä herääkin kysymys, miksi bikinit häiritsevät siis muita aikuisia. Mikä on sitten esim. hihattoman paidan ja minihame yhdistelmän ero bikineihin verrattuna. Vastaus: muutama sentti kangasta. Pitäisikö niitäkin ryhtyä sensuroimaan? Laitetaan saman tien säännöksi että puistoon ei saa tulla jos polvet näkyvät ja jos paidan kaula-aukko on 3 cm päästä rinnoista.
Kuulostaa aika absurdilta! Eli äänestän kyllä puistossa saa olla bikineissä ja uimapuvussakin.
sen kummemmin mökkikaupungissa kuin Helsigissäkään.
oisko sopivaa jos hän kirmailisi siellä nurmikolla uikkareissa?
olen ennekin nähnyt karvallisia isoja miehiä ja äitejä uikkareissa--musta se on kesähelteellä ihan normaalia,mutta ei kait se sitten enään ole kun siitä tekemällä tehdään epänormaali asia
olen ennekin nähnyt karvallisia isoja miehiä ja äitejä uikkareissa--musta se on kesähelteellä ihan normaalia,mutta ei kait se sitten enään ole kun siitä tekemällä tehdään epänormaali asia
Olen asunut maalla ensimmäiset 20 vuotta ja nyt kaupungissa 10 vuotta eikä vieläkään ole kummempaa ajatusta päässä kulkenut kun joku on liikkunut kaupassa shortseissa ja bikinien yläosassa. Nyt tiedän, että näitä ihmisiä pitää alkaa kytätä ja arvostella. Jollain on nyt likainen mieli ja se en ole minä.
ratkaisee vaatteen säädyllisyyden, jopa kymmenen metrin säteellä.
Muualla Euroopassa tämä on ihan itsestäänselvää.
Joku asu voi olla ok jossain paikassa mutta jossain toisessa ei. Taitaa olla osalle ihmisistä uutta?
Kadulla/puistossa mieluummin toppi+shortsit kuin bikinit.
Rannalla mieluummin bikinit kuin rintsikat+pikkuhousut.
Tämän nimenomaisen tapauksen taustalla on monikulttuurisuus. Ei haluta loukata maahanmuuttajia sallimalla "paljastavat" bikinit.
tilanteen mukainen pukeutuminen. Toppi ja sortsit julkisesti, ei bikinin yläosa ja sortsit. Miehellä pitää olla paita.
Jne.
Oli sitten teini- tai mummoäiti.