Bikiniäiti leikkipuistossa.. ällöttävää sivistymättömyyttä.
Kommentit (108)
Bikineissä voi olla uimarannalla mielin määrin, mutta leikkipuistoon ne eivät todellakaan sovi. Näinä aikoina ihmiset ovat kokonaan unohtaneet sivistyneet käytöstavat.
Se äitihän on sellainen kulahtanut ikäistään 20 vuotta vanhemman näköinen tyyppi, jolla on anttilan halpis jättibikinit. Ei kai siinä mitään pervoa näe - rumaa, epäsiistiä ja asiatonta kylläkin.
joku kateellinen, vaihdevuotinen akka on nähnyt
viattomassa puistoretkessä jotain pervoa... Kyllä jotkut osaa olla SÄÄLITTÄVIÄ.
Miehet hei, miten kokisitte sen jos joku komea isä ottaisi lastensa kanssa aurinkoa puistossa? Yrittäisittekö häätää äijän pois hampaat kireällä ja otsa rypyssä, vedoten "ulkonäön sopimattomuuteen"? Ai niin, eihän täällä ole miehiä vaan äitejä, äidiksi tulevia, sekä niitä lasten vihaajia.
Ajattelisin lähiä kyseisestä henkilöstä että taitaa olla hieman huonotapainen. Bikinit kuuluvat mielestäni kyllä rannalle tai uimahalliin mutta ei leikkipuistoon.
Kulkeehan ihmiset lyhyissä hameissa ja topeissakin...Herran jumala nyt on kesä!!!
ja sinä vastaat ko. paikan järjestyksestä, niin tietenkin voit huomauttaa.
Tässä tapauksessahan ko. tyypille huomautti puiston ohjaaja, jolla on siihen myös valtuudet.
Se äitihän on sellainen kulahtanut ikäistään 20 vuotta vanhemman näköinen tyyppi, jolla on anttilan halpis jättibikinit. Ei kai siinä mitään pervoa näe - rumaa, epäsiistiä ja asiatonta kylläkin.
Onko minulla oikeus häätää ne pois silmistäni, maisemaani pilaamasta?
Jos olisin ollut se bikinainen, olisin haistattanut sille kierolla akalle pitkät. Ei sillä ois kuitenkaan ollut varaa haastaa mua oikeuteen, joku köyhä katkera juntti kuitenkin. Sivistynyt ihminen ei moisista piittaa.
ilokseen katselevat vähäpukeisia naisia.
MAAHANMUUTTAJAT loukkaantuvat, jos näkevät naisia bikineissä.... Mitä tapahtui "maassa maan tavalla" -ajatukselle? Suomalaiset naiset kyllä peittävät päänsä vieraillessaan muslimimaissa, mutta jostain syystä samaa suvaitsevaisuutta ja sopeutumiskykyä ei tarvitse odottaa Suomessa asuvilta muslimeilta...
ensin vuosaaressa oli puisto nimeltä mustanpekan puisto ja nimi piti muuttaa koska se loukkasi ja sitten poistettiin neekeri suukot sitten lakupekat ja nyt tämä
me ei saada olla helteellä bikinit päällä!!mihin ollaan menossa?kysykääpä meidän vanhoilta sotaveteraaneilta he ovat taistelleeet maamme hyväksi ja ei varmaan sen takia että mennään tähän suunntaa!!niinhän se vanha pappa sanoi tv haastattelussa kerran että SOPEUTUKAA MAAHANMUUTTAJAT
paheksuu bikinipukeutumista julkisilla paikoilla.
Mutta koskaa, ei missään lue kuinka usein maahanmuuttajat joutuvat täällä rikoksen uhreiksi, sitä tapahtuu nimittäin todella paljon! Tutukimusten mukaan joka kuudes rikos tulee vain poliisin tietoon. Monia näistä rikoksista on vaikea todistaa rasistisiksi, mutta viitteitä sellaiseen on. Esim. jos autoon murtaudutaan, seuraavalla viikolla varastoon, pyörän kumit puhkotaan samaan syssyyn lähes ym. Usein asialla lienee samassa taloyhtiössä asuvat teinit.
Tiedän kun työskentelen maahanmuuttajien parissa.
minun siskoni joka on 15v. oli mukana kerran (lapseni ja minä) mukana leikkipuistossa ja hän sanoi kun siellä silloin oli (Tapanilassa siis) yksi nainen bikineissä että kuinka tuo kehtaa lasten leikkipaikalla olla noin säädyttömästi pukeutunut. Minä olin vähän hämmästynyt, enpä ollut edes huomannut koko ladyä, eikä siskoni mikään tiukkis ole ja nuori kaiken lisäksi. Mutta sitten kun mietin tarkemmin, ei se asu kyllä ollenkaan sopinut sinne.
jos täällä asetetaan sääntöjä heitäkin ajatellen? No ei tietenkään! Älkää niitä maahanmuuttajia syyttäkö, vaan niitä sääntöjen laatijoita.
Minä olen vain iloinen, että Suomi in sen verran esimerkillinen valtio, että ottaa huomioon myös erilaisten ihmisten tarpeet. Mielestäni on myös mautonta pukeutua bikineihin leikkipuistossa, vaikken ole maahanmuuttaja vaan ihan tavallinen espoolainen nainen.
Enkä muuten ole ikinä peittänyt päätäni lomaillessani muslimimaissa (Turkki, Dubai, Marokko).
MAAHANMUUTTAJAT loukkaantuvat, jos näkevät naisia bikineissä.... Mitä tapahtui "maassa maan tavalla" -ajatukselle? Suomalaiset naiset kyllä peittävät päänsä vieraillessaan muslimimaissa, mutta jostain syystä samaa suvaitsevaisuutta ja sopeutumiskykyä ei tarvitse odottaa Suomessa asuvilta muslimeilta...
Mistä lähtien bikinien pitäminen lasten leikkipuistossa on ollut osa suomalaista kulttuuria? Kyllä Suomessa asuvilta muslimeilta odotetaan suvaitsevaisuutta ja sopeutumiskykyä, tiedät sen varmasti itsekin.
Ja miksi tässä taas puhutaan muslimeista? Maahanmuuttaja ei ole sama asia kuin muslimi. Bikinit päällä ei kyllä esiinnytä Keski-Euroopassakaan lasten leikkipuistoissa. Varmasti tulisi sanomista, tai vähintäänkin pahaa silmää.
109
suoraan sanoen tämä puisto jupakka lähti näistä maahanmuuttajista ja siks
toiseen vitun somalit varastivat poikani pyörän eli jäivät kiinni rysän päältä iinni mutta ei 6 vuotiaani saanut niitä jaloin kiinni että haista vaan pitkä paska jatka niiden puolusteluja
vai tunnetko ne kaikki? ne on kuule eri ajan ihmisiä kuin me.
toiseen vitun somalit varastivat poikani pyörän eli jäivät kiinni rysän päältä iinni mutta ei 6 vuotiaani saanut niitä jaloin kiinni että haista vaan pitkä paska jatka niiden puolusteluja
- kiroilua ja haistattelua, ilmankos rasistien kersat ei pärjää kouluissa.
Autot varastetaan, yritysten ikkunoita rikotaan, pyörien kumit puhkotaan?
Uhaillaan kadulla jne.
Eikö siinä se asia mistä sinä heitä syytät (rikoksista) joudu outoon valoon?
Kannatatko siis rikoksia jos kohde ja asia on oikea????
teiniäitejä ja näiden riehuvia kakaroita lepsun mummon kanssa. Sori nyt vaan. Se on äitien ja perhepäivähoitajien ja koululaisten työpaikka, eikä sinne tarvitse tulla, jos ei sääntöjä osaa noudattaa.