Bikiniäiti leikkipuistossa.. ällöttävää sivistymättömyyttä.
Kommentit (108)
niin kuin oikeasti, jos ne on peitettyinä binikinin alle, niin mitä ihmeen pahaa niissä on? Leikkipuistot jokin huora/madonna kisapaikka?
Leikkipuistoissa ei varmaan saa imettäää?
Eikä tossa lähipuistossa ole kukaan muukaan mamma keikistellyt uikkareissa. Jos se kerran on niin normaalia. Ja mun pieni lapsi kyllä ui siellä altaassa ja minä kahlaan perässä shortseissa. Koska enhän mä siellä ui...
Tätähän kaikki naiset ovat tarvinneet: omaa Borat-uikkaria. Uutuustuotteesta kertoi ensimmäisenä Uusi Suomi -verkkolehti.
Naisten Borat-puku eli Borette on sekin neonvihreä. Ainoastaan rintojen yli tulevat henkselit ovat paksummat kuin miesten versiossa.
Borettea valmistaa Brigitewear, jonka mukaan uikkarin kohderyhmänä ovat seksikkäät naiset ja koomikot.
Alunperin Borat-uikkari muistetaan koomikko Sasca Baron Cohenin kazakstanilaisen journalistihahmo Boratin uima-asuna.
Siitä on tullut suosittu polttariasu.
IS
siis niin naurettavaa ja tämä kaikki on lähtösin kun se loukkaa MAAHANMUUTTAJIA!! JOTEN NAUTITAAN KESÄSTÄ
koska minusta ei ole soveliasta hiihdellä ilman paitaa kaupassa tai julkisella paikalla. mä en vaan sano sitä yök.
samoin kiellän lastani nostelemasta paitaa että ylävartalo näkyy. olin tiukkis tai en, mutta minusta se ei ole soveliasta.
terveisin, tiukkis
Eikä tossa lähipuistossa ole kukaan muukaan mamma keikistellyt uikkareissa. Jos se kerran on niin normaalia. Ja mun pieni lapsi kyllä ui siellä altaassa ja minä kahlaan perässä shortseissa. Koska enhän mä siellä ui...
Itsekin ihmettelin eräässä leikkipuistossa kun yksi äiti kiikkui lapsensa kanssa kiikussa bikiniyläosa ja lyhyet shortsintapaiset päällään. Vatsa röllötti monella makkaralla... :) Eihän se kovin esteettistä ole katsella mutta ainahan voi kääntää katseensa toiseen suuntaan. Häätö on jo aika kova juttu tuollaisen takia...
menevät aikuiset. Eli sinne ei saisi mennä housuissa, mekossa, pyöräilyshortseissa jne. vaan ainoastaan uimapuvulla. Nyt tiedämme, että uimapuvun tulee olla kokouimapuku eikä bikinit...
vaan karvakaan vilahda sieltä alta näkyviin:D
menevät aikuiset. Eli sinne ei saisi mennä housuissa, mekossa, pyöräilyshortseissa jne. vaan ainoastaan uimapuvulla. Nyt tiedämme, että uimapuvun tulee olla kokouimapuku eikä bikinit...
ettei kukaan valvoja näe. siinähän saattaa muuten rinta vilahtaa hieman ja mistä sitä tietää saako joku kiksejä siitä??
silloin kun imettää 3-vuotiasta keskellä kaupunkia. Niin kauan kun rinnat valuu maitoa ne on kaunis, luonnollinen ja esteettinen näky. Heti kun ne yhdistää auringonottoon peitettynä ne on rivot?
Enkä kyllä hyväksykään. Miksi hemmetissä sen pitäisi olla tavallisen suomalaisen naisen ongelma, jos joku maahanmuuttaja tai muun vähemmistön edustaja ei tykkää. Aletaanko me ihan oikeesti ny hyppiä joka asiassa niiden pillien mukaan? Miksi ihmeessä, en tajua.
Vai onko tässä ny joku pelko, että jos 24 vee nainen on bikineissä niin heti tulee joku pervo sinne? Silloinkaan ei kyllä olla syyllistämässä "vartijoiden" puolelta oikeaa henkilöä, jos he eivät pysty pitämään pervoäijiä poissa sieltä. Tuskin ne lapset välittää jonku aikuisen bikineistä.
Täällä meilläpäin, pienehkössä kaupungissa, on jo vuositolkulla lenkkeillyt eräs 50+ "herras"mies kesäisin AINA pelkissä PIENISSÄ alushousuissa. Ja ei kukaan ole häätänyt kaduilta pois. Käypäs hän monesti torillakin istuskelemassa ja saattaa ostaa tullessaan lähikaupasta janojuomaakin. Ja kukaan ei sano mitään.
Mutta aijai, kun Hesassa mamma vetää bikinit päällä leikkipuistossa, heti on siveyspoliisit kimpussa.
Että olenkin katkera :oI
Mutta itse asiaan; mua ei haittaa kyllä mikään pukeutuminen, kunhan tosiaan sukupuolielimet on piilossa. Ja eikös se uimarantakin ole JULKINEN tila eikähän siellä lähellekään kaikki edes ui, pelkästään ottavat aurinkoa, vai mitä?? Eli laitetaanko saman tien laki, että rantsullaki vain vedessä saa olla bikineissä, muutoin vähintään polvimittaset housut/hame ja t-paita???
vaatteissa puistossa ,suoraan sanoen peittäkää silmänne!!nämä pikku vintiöt mennä viipeltää oitkin allasta niin on se kivaa kun äidillä pitää olla paidat päällä siinä kun juostaan niiden perässa!!ei me siellä alasti olla mutta ai niin nehän menee KALSARIT JALASSA SAUNAAN ETTÄ OMA LAPSI EI NÄÄ VANHEMPIEN KALLEUKSIA VOI VITTU NIIDEN KANSSA
ja vietimme pitkiä päiviä kesäisin leikkipuistossa, bikiniyläosassa ja shortseissa. Kun oli ruokailuhetki tai lähdimme kotiin, laitoimme paidat päälle. Kenellekään ei koskaan tullut mieleenkään, että se olisi helteisessä säässä jotenkin sopimatonta, eikä kukaan muukaan siitä koskaan mitään sanonut.
MAAHANMUUTTAJAT loukkaantuvat, jos näkevät naisia bikineissä.... Mitä tapahtui "maassa maan tavalla" -ajatukselle? Suomalaiset naiset kyllä peittävät päänsä vieraillessaan muslimimaissa, mutta jostain syystä samaa suvaitsevaisuutta ja sopeutumiskykyä ei tarvitse odottaa Suomessa asuvilta muslimeilta...
Joku rasisti vain veti teeman esille, kun haluaa kylvää vihaa.
loukkaantumiseen, kun toimittaja kysyi Miksi-palstalla syytä bikiniäidin häätämiseen. Tämä juttuhan siis uutisoitiin Hesarissa jo sunnuntaina.
Joku rasisti vain veti teeman esille, kun haluaa kylvää vihaa.
Ei minunkaan mielestä ole korrektia käydä esim. kaupassa pelkässä uima-asussa, mutta uimapaikan vieressä oleva leikkipuisto (tai puisto, jossa jonkinlainen uimapaikka..) on HIEMAN eri asia.