Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys herkille, hiljaisille ja kilteille ihmisille

Vierailija
08.04.2020 |

Miten selviätte vahvojen, ekstroverttien ja dominoivien ihmisten kanssa? Sellaisten jotka puuttuvat elämäänne ja sanelevat miten se tulisi elää ja arvostelevat asioita mitä teette toisella tavalla?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on ekstrovertti ja todella kiltti ja suoraan sanottuna aika lapanen. Antaa muiden käyttää hyväksi, kun ei halua loukata ketään. Vaikka olemalla napakka pääsisi eroon niistä hyväksikäyttäjistä.

Minä taas olen introvertti ja inhoan hyväksikäyttäviä ihmisiä eikä minulle ole mikään ongelma sanoa suoraan, koska ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku tuntematon tai vaikka tuttukin minusta ajattelee.

Kyllä tämmöisenä asiat mieluiten suoraan puhuvana introverttina ärsyttää herkät ja nössykät ihmiset olkoonkin introvertteja tai ekstrovertteja, ketkä ei vaan osaa pitää omia puoliaan. Yliherkät ihmiset vaan ovat todella raskaita, kun ikinä ei tiedä mistä loukkaantuu, se voi olla jokin ihan pikku asia. Jatkuva varpaillaan olo herkän ihmisen seurassa on todella raskasta.

Puhuttiin herkästä eikä herkkänahkaisesta. Kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
42/42 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin kätevää, jos voisi sulkea rasittavan päsmäri-ihmisen pois elämästään. (En ole ap).

Me asutaan maalaistalossa, jossa miehen vanhemmat ovat asuneet viimeksi 15 vuotta sitten. Anoppi marssii lähes päivittäin kotiimme ja aukoo kaappeja, "siivoaa" (eli nuuskii) jääkaappia ja muita kaappeja.

Ei ymmärrä kieltoa. Hän on kertonut, miten paljon huonompi olen kuin mieheni edellinen vaimo, joka osasi kaiken täydellisesti.

Annan mennä toisesta korvasta ulos, mutta kyllä tuo käytös sapettaa.

Anteeksi, että tulin kertomaan omaa ongelmaani aloittajan ketjuun! Sitä vaan, että neuvona tuo on hyvä, että "sulje pois elämästäsi", mutta vaikea joskus toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän