Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ottaa puheeksi kumppanin kanssa oudoista asioista joita talossamme tapahtuu. Vai olenko tulossa hulluksi?

Vierailija
08.04.2020 |

Nyt toivon oikeasti ymmärrystä.
En pelottelua koska olen muutenkin jo alkanut olemaan todella ahdistunut näiden asioiden vuoksi vaikka olemme vasta pienen hetken asuneet talossa.
Tämä talo on täysin uusi enkä oikein tiedä mitä ihmettä tämä voi olla mutta kokemuksia minulla on joka tapauksessa.

Olenko oikeasti menettämässä järkeni? En tiedä uskallanko edes puhua kumppanille, ettei hän luule minun tulleen hulluksi.
Ennen tähän taloon muuttamista minulla ei ole ollut vainoharhaisia kokemuksia tai pelkoja ja olen saanut nukuttua yöni hyvin.

No mutta nyt selitän.

Melkein jokainen yö jonka olemme talossa nukkuneet on ollut hyvinkin mielenkiintoinen.
Ensimmäisenä yönä kun havaitsin jotain outoa, niin oli se, että aina kun olin nukahtamassa niin tuntui kuin sänkyä heilutettaisiin. Myöskin mieheni jalat alkoivat liikkumaan oudosti, aivan kun niitä olisi nostettu ja käännelty eri suuntiin sekä venytelty ees taas (joo, tiedän kuulostaa niin trollaukselta ja typerältä) ja kun hetken katsoin sekä ihmettelin miehen jalkojen toimintaa niin oli pakko nousta ja laskea jalat sängylle.
Mietin vain, että nyt itse väsyneenä liiottelen näkemääni, mies varmaan unissaan venytteli jalkojaan joka suuntaan ees taas.
Samana yönä näin varjoja, nopeita liikkeitä ja tuntui todella ahdistavalta.
Joka kerta kun olin nukahtamassa niin tuntui vaan kun joku kiusantekijä yrittäisi estää nukkumasta. No pistin tämän edelleen väsymyksen piikkiin ja aamulla jo hymyilin kuvitelmilleni ja ajattelin unohtaa koko asian.

No seuraavana yönä taas jotain outoa (heräsin kun jalkani pamahti sänkyyn) mutta nukuin vähän paremmin. Mies taas kuulemma ei, heräsi jo yhdeltä eikä saanut unta hyvin enää sen jälkeen.

Viime yönä sitten minä puolestani heräsin yhdeltä ja mies nukkui. Taas oli niin......niin absurdia.
Heräsin ja oli vaikeuksia nukahtaa.
Aina kuitenkin kun olin pääsemässä uneen niin sänky heilui jalkopäästä ihan mahdottomasti, tuntui kun minun ja mieheni välissä liikkuisi joku outo painava möhkäle välillä mutta niin, että sen vain tunsi mutta ei ollut kosketeltavissa.
Aivan kun jotain painavaa ilmaa joka liikkuu nopeasti eikä anna vaan nukkua.
Sitten leikin nukkuvaa ja kuulostelen mitä tapahtuu, kihelmöintiä tuntuu kehossa ja hikoiluttaa. En edes uskalla nukkua enää muuta kuin kokonaan peiton alla.
Sänky vaan heiluu tasaisin väliajoin ja odotan koska jalkoihini kosketaan. Pakko liikkua välillä, koska silloin tapahtumat loppuu hetkeksi, kunnes olen taas vajoamassa uneen.

Pitäisköhän laittaa joku videokamera kohta makkariin..

Välillä öisin alkaa ottamaan niin paljon päähän ja viime yönä puoliunessa yritin huutaa ja pyytää tätä jättämään meidät rauhaan, olen tosi vihainen johonkin aikaa yöstä.
Jossain vaiheessa pelottikin ja halusin mennä mieheen kiinni ja hän tokaisi, että hänen tarvitsee nukkua, että mene omalle puolellesi.
Hävettää kun en saa nukuttua tämän asian takia ja tämä vaikuttaa miehenkin uniin.

Nyt olen vain ahdistunut ja itkuinen, eilen sain pienen hermoromahduksen illalla koska olen nukkunut niin huonosti monta yötä ja ollut tosi rankkaa muuttojenkin vuoksi.
Nyt makkarissa tuntuu koko ajan painostavalta ja henkeä ahdistaa, liekö se sitten omaa mielikuvitusta.

Kysyin lapsilta kuinka he ovat nukkuneet ja kuulemma hyvin, en tietenkään maininnut mitään.

Jatkuu.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut hieman muutakin, tavarat katoilee, kerran ajattelin kuulevani naisen ääntä ja kävin katsomassa tuliko meille joku mutta ei....

Kaikki olen laittanut väsymyksen piikkiin mutta jännä kun ei saa edes nukuttua edellä mainittujen asioiden vuoksi.

Jos en nyt ole hullu ja vainoharhainen niin sellaiseksi olen tulossa jos ei tämä lopu.

Soitin jo lääkäriin ja uusin unilääkereseptinkin.

Mitä tämä voi olla ja kehtaako tästä mainita edes hienovaraisesti kenellekään?

Tiedän kyllä mitä suurin osa ajattelee mutta pakko kirjoittaa ja kertoa vaikka teksti kuulostaa harhaiselta.

Ap

Vierailija
2/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Poltergeist-leffa ( 1982). Siitä vähän oppia kehiin, eli meedio ainakin pitää kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olettavan ilman muuta että et ole "hullu". Miksi? Sehän on oikeasti ainut järkevä selitys.

Vierailija
4/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on demoni, lähde HETI pois! Et oke hullu enkä vitsaile!

Vierailija
5/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää onko uuden talonne alta purettu vanha asumus? Tai onko alueella muuta historiaa?

En pidä sinua hulluna. Vastaavia tapahtuu kyllä. 

Selityksiä on ohi kulkevan liikenteen aiheuttamasta maan tärinästä näkemiisi uniin, mutta koska tilanne pelottaa sinua pitää asia tietenkin selvittää tavalla tai toisella.

Ystävälläni oli vastaava tilanne vanhassa kerrostaloasunnossa. Täysin jalat maassa ja järkevä ihminen. Hän ratkaisi asian karjaisemalla, että nyt minä asun täällä lasteni kanssa ja sinä häivyt täältä heti pois. Tavaroiden putoamiset, herättelyt, kaappien aukeamiset yms loppuivat siihen.

Jotkut pyytävät papin paikalle siunaamaan talon.

On myös ns kummitustutkijoita, henkiolentojen tunnistajia yms. Keskustelu heidän kanssaan voi olla mielenkiintoista, veraistukea,mutta ei välttämättä ratkaise ontelmaasi. Löytyy iha googlaamalla.

Puhu asiasta kuitenkin miehesi kanssa, VÄhättely ja naureskelu voi olla tavallista, mutta se ei kuitenkaan poista ongelmaasi ja tuntojasi. Pidä siitä kiinni, että sinua ahdistaa ja  pelottaa ja piste. Siitä miehesikään ei pääse yli ja ratkaisu täytyy löytyä yhdessä.

Vierailija
6/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunnossa kuollut joku?

Jonkun haamu häiritsee teitä. Ei halua että asutte siinä asunnossa. Meedio voisi auttaa teitä. Muuten ei auta kuin poismuutto.

Vierailija
7/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää onko uuden talonne alta purettu vanha asumus? Tai onko alueella muuta historiaa?

En pidä sinua hulluna. Vastaavia tapahtuu kyllä. 

Selityksiä on ohi kulkevan liikenteen aiheuttamasta maan tärinästä näkemiisi uniin, mutta koska tilanne pelottaa sinua pitää asia tietenkin selvittää tavalla tai toisella.

Ystävälläni oli vastaava tilanne vanhassa kerrostaloasunnossa. Täysin jalat maassa ja järkevä ihminen. Hän ratkaisi asian karjaisemalla, että nyt minä asun täällä lasteni kanssa ja sinä häivyt täältä heti pois. Tavaroiden putoamiset, herättelyt, kaappien aukeamiset yms loppuivat siihen.

Jotkut pyytävät papin paikalle siunaamaan talon.

On myös ns kummitustutkijoita, henkiolentojen tunnistajia yms. Keskustelu heidän kanssaan voi olla mielenkiintoista, veraistukea,mutta ei välttämättä ratkaise ontelmaasi. Löytyy iha googlaamalla.

Puhu asiasta kuitenkin miehesi kanssa, VÄhättely ja naureskelu voi olla tavallista, mutta se ei kuitenkaan poista ongelmaasi ja tuntojasi. Pidä siitä kiinni, että sinua ahdistaa ja  pelottaa ja piste. Siitä miehesikään ei pääse yli ja ratkaisu täytyy löytyä yhdessä.

Olet erehtynyt. Ei tuollainen ole järkevä ihminen.

Vierailija
8/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa henkimaailmalta. Käänny manaamisesta jotain ymmärtävän papin puoleen. Valitettavasti tietämys luterilaisella puolella on huonoa. Löytyisikö katolista seurakuntaa läheltä? Helluntailaisia voi myös kokeilla.

Vierailija
9/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, univaikeudet voivat saada unen ja vslveen sekoittumaan. Joillakin tämä on tavallista ilman mitään vaikeuksiakin, toisilla näitä kokemuksia ei ole koskaan.

Nyt AP on uuteen kotiin muutettuaan nukkunut levottomasti ja kokenut outoja.

Sitten olettaa, että kodissa on jotain outoa ja alkaa tulkita joka risausta ja tavaran hukkumista tästä lähtökohdasta.

Ei tässä mitään "hulluksitulemisia" tarvitse heti olettaa.

Vierailija
10/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on aivoissa jotain sähköisiä häiriöitä nukahtaessa, jotka saa aikaan tuon sängyn heilumisen. Stressi saattaa vaikuttaa, olettehan muttaneet uuteen kotiin.

Vierailija
11/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato Poltergeist-leffa ( 1982). Siitä vähän oppia kehiin, eli meedio ainakin pitää kutsua.

Hyi, en katso.

Pappia olen jo miettinyt kutsuvan kylään. :D

Tosin tuntuu, että tämä on jotenkin itselleni henkilökohtaista kiusaamista.

Eilen oli vielä jänniä yhteensattumia. Tosin liiottelen varmasti mutta kerron kuitenkin, ihan hauskakin juttu.

Olin kylässä äidilläni, kun tulin niin hän kirosi kun telkkari ei toimi vaikka aamulla toimi eikä myöskään pääse verkkopankkiin.

No, soitti asiakaspalveluun joka antoi jonkun väliaikaisen koodin, joka tietysti oli joku 6660 ja äidin kanssa naurettiin asialle kun hänellä oli ollut muutenkin huono päivä.

No sitten hänen luokseen tuli yksi sisustussuunnittelija joka oli aivan ihana ja ystävällinen mies, saimme hyvät kahvipöydän naurut ja oli oikein ammattitaitoinen.

Lähdin jo aikaisemmin kun mies äitini luota.

No, hän oli kertonut myöhemmin olevansa myös pappi ja äiti soitti kun mies oli lähtenyt, että telkkari toimii taas.

Sillekin nauroimme kun oli niin hauskoja yhteensattumia tapahtunut.

Mutta no..

Kai tässä täytyy alkaa miettiä lääkärin puoleen menemistä jos vielä tässä alkaa jokaiseen outoon asiaan kiinnittämään huomiota.

Ap

Vierailija
12/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teksti pelkästään kuulosta harhaiselta vaan on sitä.

Vierailija
13/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä tahansa meedion puoleen ei kannata kääntyä. Vain kristitty manaaja voi oikeasti vaikuttaa noihin.

Vierailija
14/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kertoisit noista kumppanillesi "painajaisunina" ja katsoisit miten hän reagoi. Kun kerran on itsekin nukkunut huonosti...

Vierailija
15/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaihdevuodet iskenyt.

hikoiluttaa, huonot unet.

Tai sitten sulla on munuaissairaus joka aiheuttaa kevottomat jakat ja joka vaikeuttaa nukahtamista.

Sitten on vaihtoehto että olet sairastunut skitsofreniaan.

Lääkäriin, kaikissa tapauksissa ennenkuin menee pahemmaksi.

Vierailija
16/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan stressiä ja käyt ylikierroksilla. Älä lietso paniikkia, vaan koita rentoutua ja totutella uuteen kotiin.

Vierailija
17/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt vaihdevuodet iskenyt.

hikoiluttaa, huonot unet.

Tai sitten sulla on munuaissairaus joka aiheuttaa kevottomat jakat ja joka vaikeuttaa nukahtamista.

Sitten on vaihtoehto että olet sairastunut skitsofreniaan.

Lääkäriin, kaikissa tapauksissa ennenkuin menee pahemmaksi.

... levottomat jalat...

Vierailija
18/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. 

Suht asiallinen tutkija, jonka löydät googlettamalla on historian ja rajatiedon tutkija Mauri Karvonen. Hänellä on myös omat sivut Facebookissa. Tosin luo viihdettä erilaisista kohteista ja kertoo kummitustarinoita, mutta toisaalta voisi myös osata neuvoa sinua.

Ja jos käännyt meedion puoleen etsi hyvä ja suositusten perusteella. Sellainen, joka toimii vastuuntuntoisesti ja järkevästi.  

Muuttaa ei tarvitse. Se menisi jo liioittelun puolelle ja lähellä jenkkiviihdemässymaailmaa.

Terv vastaaja nro 5

Vierailija
19/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 5g lähetin jossain lähellä?

Vierailija
20/150 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta salviaa eri huoneissa ja käske sitä olentoa tiukasti  poistumaan " Me asumme nyt täällä. Et ole tervetullut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän