Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
321/387 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Original TV-mix pussissa on sellaisia kolmion mallisia salmiakkeja. Mä syön niistä vaan nuo, tytär syö ne happamat keltaiset ja mies ja poika loput.

N48 ei tuu enää edes viikottain syötyä karkkia. Olen pidättäytynyt herkuista kolmisen kuukautta nyt. Eikä muuten näy missään.

Vierailija
322/387 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantteripusseissa on kahta mustaa ja ne pehmeät maistuu kamalalle. Syön ne aina viimeiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/387 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaikkia vesimelonin makuisia karkkeja ja siinä uudessa tutti frutti exotic fruits-pussissa näitä on, mutta melkein kaikki muut karkit on joko pahoja tai ihan ok .. :D

Vierailija
324/387 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantteripussissa on kahta mustaa ja mä tykkään niistä pehmeistä.

Haribon click vai mikä se on, missä on niitä pieniä, niin tykkään muista paitsi tavallisista hedelmäkarkeista ja niitä on aina eniten.

Salmiakkisekoitus fasun en tykkää Supersalmiakista, kun ne on niin kovia.

Sitten se uusi Pohjolan marjat- pussi, siitä noukin ne keltaiset lakan makuiset ekana itselleni, muista en niin hirveesti välitä, vaikka kykkä niitäkin syö.

Noita Pantteripussin pehmeitä mustia saa ihan omassa pussissa (mustasininen). Pussin koko on tosin pienempi. Taitaa olla 90g. Ainakin Sellon Cittarista löytyy Espoosta. 

Vierailija
325/387 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kayheeta, kun karkkia pitää syödä väkisin!

326/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ostan karkkeja. Jos  ostan, niin kasveista peräisin olevilla väreillä värjättyjä hedelmäkarkkeja, tai sitten aitoa tummaa suklaata. Näitä löytyy hyvin varustetuista karkkiosastoista

Vierailija
327/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttifrutti choco pussissa suklaapäällysteiset ovat parhaita. Syömättä jäävät ne pinkit jellybean karkit.

Itse syön pelkästään ne jelly beansit

Vierailija
328/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta mä en vaan syö niitä pahoja. Annan miehelle tai heitän roskiin. Kyllä. 

Vierailija
329/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn tällaisen gallup-kysymyksen: minkä ikäinen olet ja miten paljon keskimäärin syöt makeisia viikossa?

Itse olen 47 ja olen joutunut käytännössä jo poistamaan kaiken sokerin ruokavaliostani, muuten paino lähtee samantien nousuun. Saatan napata lapseni lauantaikarkkipussista muutaman karkin, mutta se siinä. 

Minä oon 40 ja vielä voin mässyttää, etenkin suklaata kuluu. Mutta oon kyllä huomannut saman, että paino alkaa nykyään tarttua. Varmasti edessä tiukempi linja.

Vierailija
330/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma lakutoukka. Mutta pakko on aina syödä myös vaaleita, mauttomia lakutoukkia.

Vierailija
331/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mielenkiintoinen ja aikaamme luotaava aloitus, joka on saanutkin arvoisensa vastaanoton. :) Vastaan kuten useimmat: Fazerin parhain on hankala ostaa, koska mukana ihan kauheita, kuten juuri Kis-Kis.

Mutta erottaisitteko geishan ja toscan sokkotestissä toisistaan? Olen alkanut epäillä, että ne kaikki ok-fazerin-parhaimmat maistuu samalta, lähinnä sokerilta.

"Fazerin parhaimmat" oli muuten ennen isompia, samoin monet muut karkit.

Vierailija
332/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehet pastillit napsin aina ekana suuhuni.

Vierailija
333/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantteripussissa on kahta mustaa ja mä tykkään niistä pehmeistä.

Haribon click vai mikä se on, missä on niitä pieniä, niin tykkään muista paitsi tavallisista hedelmäkarkeista ja niitä on aina eniten.

Salmiakkisekoitus fasun en tykkää Supersalmiakista, kun ne on niin kovia.

Sitten se uusi Pohjolan marjat- pussi, siitä noukin ne keltaiset lakan makuiset ekana itselleni, muista en niin hirveesti välitä, vaikka kykkä niitäkin syö.

Sä tykkäät just niistä, mistä mä en tykkää ja mä niistä, mistä sä et. Pantteripussien kovat mustat on parempia, pehmeet karseita. Haribon karkit on kaikki kamalia, mutta jos on pakko valita ni parhaita on hedelmäkarkit. Lakka on pahaa.

Luulin oikeesti, et noi on täytekarkkeja, mut kai meitä sit on niin moneen junaan, että neki on syystä siellä pussissa.

Vierailija
334/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tämmöisiä ongelmia koska en ole lapsen tasolle jäänyt läski :|

Varmistan, minkä tasolle jäänyt läski olet?

Hän on lapsen tasolle jäänyt, muttei läski. Sitä hän yritti selittää, muttei osannut kun on jäänyt sille tasolle älyllisesti.

Luultavasti on oikeasti läskikin. Kunhan öyhöttää

Vierailija
335/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli englannin lakritsi siniset. Nythän niiden valmistaja on muuttunut. Eipä ole enää samaa. Varokaa myös juustoja on tuotu Malmöstä. Karkkeja myös. TV sarja ohuella langalla Malmöstä. YLE Areena. Tietysti kissakarkit kis kis. Likööri karkkipussi rommi ja mistään ei löydy punaista lakritsia. Eikä mustaherukka kuulia erikseen joskus irtokarkeissa.

Vierailija
336/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit ei voi syödä karkkia kun niissä on liivatetta 😂😂😂😂🤣kaikki on meidän !

Vierailija
337/387 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer Ässä 1+1=3-pussissa on ihania hedelmäkarkkeja. Muistuttavat ässämiksejä, mutta ovat vähän eri makuisia: vadelmaa, kiiviä, piparkakkua, päärynää ja jotain. Yhdistelemällä toisiinsa niistä saa uusia makuja. Pussi on suosikkini, mutta siinä on mustia varmaan kolmasosa!!!!

Vierailija
338/387 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat autot (lauantaipussi). Näitä saa kyllä irtokarkkeina, muttei siis omana pussinaan, kuten jotain kettukarkkeja tai omareita.

Mietin juuri, pitäisikö tilata netistä laatikollinen himaan. Ei kehtaisi tosin maksaa postimaksua. Olen tässä vielä kahden vaiheilla.

Tokmannissa ei ole mustia autoja ja kun ostan Tokmannilta irtareita tarjouksesta, niin pitää vielä erikseen käydä ostamassa mustia autoja Prismasta kalliimmalla hinnalla.

Vierailija
339/387 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en koskaan osta sekoituksia vaan jätän syömättä.

Irtsareista valitsen vain 3 mieluista. 

Vierailija
340/387 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi-Dumle. Näitä myytiin joskus vuosia sitten erillisissä pusseissa, mutta nykyään niitä saa vain jouluisin sekoituksessa, mutta niissäkin on tyypillisesti muita makuja enemmän mukana.

Tänä vuonna vedin sitten överiksi ja hommasin Fazerin verkkokaupasta 3kg laatikon, jossa on pelkästään Lakritsi-Dumleja. Luulis riittävän.