Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadun että olen mennyt mukautumaan kateellisten haukkumisen mukaan

Vierailija
07.04.2020 |

Kun ei ole itsellä ollut tapana kateellisena haukkua muita niin olen ottanut näiden "kritiikin" vakavasti. Ja pohdiskellut kauheasti itseäni ja yrittänyt "parantua". No, viimeisin halveksuva kommentti tuli siitä kuinka kuulemma olenkin itsekeskeinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oikeastaan pohdiskellut myös sillä tavalla itseäni että tiedän kuka olen enkä tarvitse näiden hyväksyntää enää samalla tavalla. Ja sekös tekeekin minusta häiritsevän ja ylimielisen.

Ap

Vierailija
2/3 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Että kiusattavassa on vika jos ottaa ”liian vakavasti” ja kiusattavassa on vika jos ei välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo osoita jo aika selvästi, että nämä ihmiset vain purkavat omaa kenkkua oloaan ja kenties huonommuudentunnettaan sinuun? Mikäli et ole samassa työtiimissä tms. heidän kanssaan, niin laita välit kokonaan jäihin. Kuten olet huomannut, se pistää pään aivan hajalle, kun yrität "kehittää" itseäsi kateellisten ihmisten "neuvojen" mukaan. Hyvin tyypillinen toimintatapa tuo, että puhutaan keskenään ristiriitaisia asioita ja sitten syyllistetään toista riippumatta siitä, mitä tämä tekee.

Nyt sinulla on hyvät saumat alkaa taas muuntautua takaisin omaksi itseksesi. Hyvä, että olet tajunnut nyt, että tuollaisten ihmisten näkemysten mukaan ei koskaan pidä ruveta muuttamaan itseään. Todennäköisesti tunnistat myös tulevaisuudessa paremmin tuollaiset toksisen kateelliset tyypit ja suhtautumaan heihin sen mukaan: mitään heidän suustaan pullahtavaa tokaisua ei saa ottaa tosissaan. Hyvää jatkoa sinulle!