Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
281/387 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polly Original -pussissa ne tummalla suklaalla päällystetyt namuset on aivan taivaallisia! Harmi, ettei niistä olla tehty samalla tavalla omaa pussiaan niin kuin maitosuklaisista.

Vierailija
282/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkunlakuista tykkään vain niistä neliskanttisista kerroslakuista. Varsinkin ne nonparellipäällysteiset marmeladit on kamalia, ja ne rinkulat (joissa ilmeisesti massassa myös kookotsa?) menee jotenk kuten. Ja sitten ne peruslakut, mitä näissä sekoituksissa on mukana, on pahempia kuin peruslakut yleensä. 

Minusta taas juuri ne nonparellipäällysteiset on parhaita, ne syön ensimmäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki salmiakit turkinpippureita ja hedelmäsalmiakkeja lukuunottamatta. Kusen välillä ämpäriin ja haisee ihan samalta kuin ko. kusikarkit. Lisäksi nostavat turhaan verenpainetta, mikä on muuten maamme kansallistauti. Vain idiootit syö salmiakkia kourakaupalla.

Vierailija
284/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantteripussin mustat jää multa syömättä mutta onneksi mies syö nekin. Tykkään itse niistä värikkäistä.

Vierailija
285/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan Täyte Lakupala on itselleni tällainen kahtiajakoinen tapaus. Pussi sisältää neljä makua (banaani, mansikka, suklaa, toffee) ja näistä pidän suuresti kahdesta, mansikasta ja toffeesta, kun taas kahta muuta, banaania ja suklaata, inhoan aivan äärimmäisyyksiin asti!

Silti on aina pakko ostaa kyseinen sekoitus, koska tämän makuisia ei muualtakaan saa.

Vierailija
286/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantteripussin mustat jää multa syömättä mutta onneksi mies syö nekin. Tykkään itse niistä värikkäistä.

Hedelmäiset sekä ne kovat mustat makeiset ovat aivan älyhyviä. Pehmeät mustat jää aina syömättä, koska se suolaisuus jotenkin tökkii. Silti ostan tämän sekoituspussin aika ajoin. :D

Vierailija
287/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TyHmä kirjoitti:

Mää oon kasvissyöjä, käytän maitoo, mutta en kuolleita eläimiä tai muita eläinkunnan tuotteita. Karkinsyönti on vaikeaa, tosi monissa karkeissa on liivatetta. No sit jotku mainostaa: Ei liivatetta, ja luonnolliset väriaineet! Niin sitten niissä on kuitenkin mehiläisvahaa!

Kaikki vihaa vegaaneja, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin vältettävät ovat siis liivate, joka on aina merkitty kirjaimin, mutta myös E-koodit 120, 901 sekä 904.

Tuosta viestistäsi nyt ei jäänyt epäselväksi kuin, että olet kasvissyöjä, joka ei käytä eläinperäisiä tuotteita paitsi maitoa. Lisäksi luulet, että mehiläisvaha ei ole luonnollinen tuote. Vegaanien maininta oli ihan turha, koska maitoa juovana olet sekasyöjä.

Ei hän niin luullut. Sinä-Tonoccio et vain tajua, ettei hän halua hyväksikäyttää pörriäisten työpanosta.

Vierailija
288/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lakuissa on niitä sinisiä nonparelli namuja, syön aina ne ekana. Loput on pakkopullaa.

Vierailija
289/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TyHmä kirjoitti:

Mää oon kasvissyöjä, käytän maitoo, mutta en kuolleita eläimiä tai muita eläinkunnan tuotteita. Karkinsyönti on vaikeaa, tosi monissa karkeissa on liivatetta. No sit jotku mainostaa: Ei liivatetta, ja luonnolliset väriaineet! Niin sitten niissä on kuitenkin mehiläisvahaa!

Kaikki vihaa vegaaneja, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin vältettävät ovat siis liivate, joka on aina merkitty kirjaimin, mutta myös E-koodit 120, 901 sekä 904.

Tuosta viestistäsi nyt ei jäänyt epäselväksi kuin, että olet kasvissyöjä, joka ei käytä eläinperäisiä tuotteita paitsi maitoa. Lisäksi luulet, että mehiläisvaha ei ole luonnollinen tuote. Vegaanien maininta oli ihan turha, koska maitoa juovana olet sekasyöjä.

Puhekielessä käytetään kasvissyöjä nimitystä ihan yleisesti juuri niistä jotka eivät syö lihaa, kalaa, kanaa.. mutta käyttävät maitoa ja joskus myös munia. Kun se on vähän sellainen tulkinnanvarainen sana.

Ei siinä ole mitään tulkinnanvaraa. Joko on kasvissyöjä tai sekasyöjä. Turha haihatella muuta.

Niinhän sinä ruokauskovainen fundamentalisti luulet. Useimmille ruokavalio ei kuitenkaan ole uskonto.

Vierailija
290/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua niitä jotka ostaa noita laatikoita verkkokaupasta.. osaatteko muka syödä siitä niitä kohtuudella? Minä en osaisi ja paino olisi sen mukainen.

Niitä ei tilailla joka viikko.

Vierailija
291/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään karkkien suurkuluttaja, mutta siis olen ihan äimänä... Fazerin Parhaat... Syökö niitä oikeasti noin moni? Ja oikein herkullisina pidetään vielä? Olen järkyttynyt, niin järkyttynyt. Nehän on aivan kamalia. Olen sitä miettinyt, että miten niitä enää edes valmistetaan ja kauppojen hyllyissä pidetään. Ehkä jotain mummoja ja pappoja varten, ehkä niiden ”kuuluu” olla siellä koska ovat klassikkoja... Mutta ei käynyt mielessä, että näin moni niistä tykkää.

Helposti jotkut järkyttyy. Noi on hyvin sofistikoituneita karkkeja todellisille herkkusuille. Sulle on sitten ne ylimakeat hedelmälällyt.

Vierailija
292/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näin pitkä ketju näin turhasta aiheesta. Joo oli pakko kommentoida kun olen niin järkyttynyt mitä soopaa ihmiset jauhavat päivästä toiseen.

Voimia sinulle järkytyksesi kanssa.

Vierailija
293/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, kuinka ajat on kovat irtokarkinsyöjälle. Lempikarkkini ovat nyt koronakaranteenissa 😭

Elämme kovia aikoja, ystävät hyvät! Itse en uskalla enää laarilla käydä, mutta mieleni tekisi. Kaikki parhaat makeissekoitukset jää nyt siis saamatta, vaikka tällaisessa tilanteessa kaipaisi juuri sen sorttista lohtua, mitä lempinamut parhaimmillaan tarjoavat!

Irtokarkkilaari on paras tapa hankkia vastustuskykyä. Jos niissä on virusta, se on joko heikentynyt tai kuollut ja käy rokotteesta. Muistatko, poliovirusta annettiin sokeripalassa.

Ja kun useimmat ei irtokarkkeihin koske, niissä on todennäköisesti vähemmän virusta kuin missään muussa, mitä ostat. Päniköissä kun on kannet päällä eikä mammat päästä pentujaan kaivelemaan niitä nykyään.

Vierailija
294/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki salmiakit turkinpippureita ja hedelmäsalmiakkeja lukuunottamatta. Kusen välillä ämpäriin ja haisee ihan samalta kuin ko. kusikarkit. Lisäksi nostavat turhaan verenpainetta, mikä on muuten maamme kansallistauti. Vain idiootit syö salmiakkia kourakaupalla.

Vain idiootit kusee ämpäriin (paljusellissä).

Vierailija
295/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutti Frutti-pussin salmiakki-kuvioiset salmiakit.

Jännä juttu kun just nämä jää mulla syömättä. Siinä alkuperäisessä oli niitä pieniä neliön muotoisia salmiakkeja, jotka oli aivan huippuja. Niitä kun sais erikseen... Nam.

Vierailija
296/387 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että Fazer osaa tehdä tyylikkään hillityjä pakkauksia suklaalevyihin, suklaapatukoihin ja suklaakonvehteihin. Sen sijaan Fazerin mix-karkkipussit on tyyliltään jäätävän mauttomia, luotaantyöntävän rumia. Isoja fontteja, kirkkaita värejä, jotka ei soinnu yhteen ja yleisilmeeltään sekavia. Miksei näissä karkkisekoituspusseissa voisi olla kauniimpi ja tyylikkäämpi look? Eikä koska ainoastaan Fazeria vaan myös Malacoa.

Olen miettinyt tismalleen samaa! Kai niiden on tarkoitus olla levottomia yleisilmeeltään, jotta kiinnittäisivät ostajan huomion sieltä satojen muiden tuotteiden joukosta. Fazerin suklaalevyjen kuositus on ehdottomasti kaikkein kauneimpia. Omaa silmääni kun miellyttää eniten kaikki hillitty ja hallittu.

Ehkäpä suklaan kohderyhmänä on aikuiset ja näitä pussikarkkeja myydään lapsille. Tosin Fazerilla ollaan älytty, että nykyaikaiset syö karkkia. Siksi niillä on se hauska karkkipäivä mainos, jossa mies ei antais naisen syödä karkkia kuin lauantaisin ja on se valtakunnansovittelija apuna sopimassa riitaa.

Vierailija
297/387 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polly Original -pussissa ne tummalla suklaalla päällystetyt namuset on aivan taivaallisia! Harmi, ettei niistä olla tehty samalla tavalla omaa pussiaan niin kuin maitosuklaisista.

Joo, nämä on omia suosikkeja! Justiinsa eilen ostin ja vielä olis puoli pussia jäljellä :D

Vierailija
298/387 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sellasen Fazerin pussin jossa karkit oli sellasia palapelin palasia? Siinä oli sellanen pussi jossa maistu hedelmät sekä salmiakit hyvälle! Mikähän sen nimi oli..

Mässä Yx nimeltään se pussi

Vierailija
299/387 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatissäkissä on muutama hyvä, suosikkini on ne vaaleanruskeat ruudulliset.

Vierailija
300/387 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatissäkissä on muutama hyvä, suosikkini on ne vaaleanruskeat ruudulliset.

Olin jo ihan unohtanut koko Kaatissäkin!

Itselleni uppoaa sekoituksesta tasan kolme tapausta: juuri ne ruskearuudulliset mustalla viivalla, kirkkaanpunaiset kalat sekä keltaiset apinat. Muista mauista en välitä, koska eivät hivele makunystyröitä, mutta toisaalta eivät aiheuta oksennusreaktiotakaan. Toisinaan kuitenkin haksahdan ostamaan pussin. :D