Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?

Vierailija
07.04.2020 |

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vielä niin kiinteä suhde omaan äitimammaan että et pysty mielessäsi yhdistämään seksuaalisuutta ja äidiksi tullutta naista. Monille miehillehän käy näin kun he itse saavat lapsia.

Pikemminkin äitiä nytkin haluava on kiinni siinäkin entisessä äipässään.

Vierailija
42/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että parisuhteen muodostaminen lapsellisiin ihmisiin on haastavaa. Varsnkin äitipuolisiin. Kuka ihmeessä haluaa olla parisuhteessa, jossa tuntee koko ajan olevansa sivutoiminen harraste toiselle ihmiselle.

Ja vaikka minä olisinkin lapsellisen naisen kanssa kiinnostunut suhteilemaan niin varsinainen viimeinen niitti kiinnostuksen lopahtamiseen on aika usean äiti-ihmisen viljelemä "Lapseni on numero 1". Tottakai lapset ovat aina etusijalla mutta sen mainostaminen kuulostaa aika kammottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain väistämättä vaikuttaa parisuhteeseen, jos kuviossa on mukana lapsia. En minäkään oikein osaa kuvitella itseäni äitipuolen roolissa.

Vierailija
44/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat yhteiset lapset, et bonuslapsia.

Vierailija
45/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vielä nuori ja tiedostat sisimmässäsi että  voisit saada vaikka lapsettoman 18-vuotiaan.

Vierailija
46/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua isäpuoleksi, simple as that

Vierailija
47/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minulla käy samoin kun joku mainitsee olevansa isä. 

t. N37

Sama. Se tyyppi muuttuu miehekkäästä kumppaniehdokkaasta lussuksi isimieheksi, joka istuu mielikuvissani sohvalla maha pullottaen, sylissä lapsi joka on puklauttanut oksennukset siihen kuluneelle t-paidalle, isin lässyttäessä  guubiguubiguu. Mietipä sellaisen kanssa sitten seksiä, yäk.

N40

Ai tähän olikin jo joku ennättänykin täsmentää. - No kai minun on sitten myönnyttävä, että saattaisin kenties löytää ja kohdata itsestäni sisälläni asuvan vähemmän miehekkään puoleni.

Erikoista olisi se, että se tulisi esiin tilanteessa, jota olisin itse saattanut pitää luontevana ja mahd. jopa toivottavana käytöksenä kun yriyksesni olisi ollut olla laps(i)en kanssa täysillä mukana ja kuunnella ja elää hetkessä.  Mutta ilmieisesti pysyisin, jonkun mielestä "miehekkäämpänä", jos en huomioisi mahd. kumppanin aiemmin saamaa jälkikasvua lainkaan. Kenties kaikkein parasta maineeni kannalta olisi, jollen ryhyisi sinkkuäidin kanssa parisuheeseen lainkaan; koska sanoisinko jostain hämmenvästä syystä osa vaikuttaa aina pitävän sinkkuäitejä (ai yleisemmin sinkkuvanhempia), jotenkin alempiarvosina ja siten toisenluokan kansalaisina. - Ikäänkuin siihen olisi olemassa aina yksiselitteinen syy, miksi näin on.

Sinkkumies     

Vierailija
48/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen isyys oli niin olennainen kysymys, etten edes miettinyt hänen kiinnostavuuttaan ennen kuin se oli selvillä. Silloin, kun itsekin olin yh, niin miehen lapset eivät olleet ongelma (jos hänkin oli sillä mielellä, että mitään uusperhekuviota ei tule kehittymään niin kauan kuin toisella tai molemmilla on kotona asuvia lapsia). Sitten kun omani oli iso, niin en olisi enää alkanut edes tapailla pienten lasten vanhempaa.

Vierailija
49/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u ora - madonna syndrooma, et pysty suhtautumaan normaalisti siihen että naisessa on monta eri puolta?

Vierailija
50/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N37

Sama. Se tyyppi muuttuu miehekkäästä kumppaniehdokkaasta lussuksi isimieheksi, joka istuu mielikuvissani sohvalla maha pullottaen, sylissä lapsi joka on puklauttanut oksennukset siihen kuluneelle t-paidalle, isin lässyttäessä  guubiguubiguu. Mietipä sellaisen kanssa sitten seksiä, yäk.

N40

Vastaa huo ra -madonna -syndroomaa. Te ihmiset yritätte niin kovasti tunkea muita ihmisiä johonkin itse määrittelemäänne muottiin, ettei elämä oikeiden ihmisten kanssa onnistu. Oikeilla ihmisillä on elämässä erilaisia rooleja.

Vierailija
51/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama miesten suhteen. Olen jo iäkäs lapseton. Ehkä ajattelen, että jäisin ikuisesti tärkeysjärjestyksessä lasten jälkeen, ainakin jos ovat pieniä. Aikuisten lasten kohdalla ei ole niin olennaista tärkeydet.

Isit jotenkin myös tuntuu että on liian intiimi perhe, siihen ei halua sekaantua.

Riippuu ihmisestä. Itseä ei haittaisi yhtään jäädä tärkeysjärjestyksessä lasten jälkeen, pitäisin huolestuttavana jos joku menisi lasten edelle. Olen vapaaehtoisesti lapseton.

Jos miehellä aikuisia lapsia, olisi toki ikävää jos mies antaisi näiden komennella itseään.

Vierailija
52/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet vielä nuori ja tiedostat sisimmässäsi että  voisit saada vaikka lapsettoman 18-vuotiaan.

32-vuotiaalla miehellä ja 18-vuotiaalla naisella tuskin on kovin paljon yhteistä.

Vierailija
53/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H u ora - madonna syndrooma, et pysty suhtautumaan normaalisti siihen että naisessa on monta eri puolta?

Onneksi on myös lapsettomia naisia tarjolla. Ovat jotenkin vähemmän agressiivisiakin kuin jo lapsia omaavat leijonaemot.. :)

Kunnes eivät enää olekaan. Koita nyt vaan tottua ajatukseen että et pysty tunkemaan ihmisiä muotteihin. Et äitejä, et lapsettomia, et miehiä, et naisia etkä edes niitä lapsia.

Vierailija
54/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelet, että kyseessä on pohjimmiltaan tylsä, epäkiinnostava ja tavallinen nainen, joka on tehnyt elämässään kaikki tavanomaisimmat ratkaisut eli hankkinut lapsia ja eronnut niiden isästä.

Vierailija
55/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta mieheltä. :P

lapseton nainen

Vierailija
56/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain tervettä järkeä. ei muuta.

Vierailija
57/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N37

N40

Vastaa huo ra -madonna -syndroomaa. Te ihmiset yritätte niin kovasti tunkea muita ihmisiä johonkin itse määrittelemäänne muottiin, ettei elämä oikeiden ihmisten kanssa onnistu. Oikeilla ihmisillä on elämässä erilaisia rooleja.

Ja jotkut niistä rooleista ovat sellaisia, ettei niitä partnerilleen halua. Voihan se moottoripyoräjengiläinenkin olla mitä mahtavin tyyppi iltaisin kotonaan, mutta jos hän myos hengaa ammattirikollisten kanssa ja harjoittaa kiristystä sivutoimenaan, niin sori, mutta en tällaista kumppania halua. Sama isyyden kanssa - tottakai se on vain yksi rooli, mutta sellainen, jota en partnerillani halua, koska se vaatii ihmiseltä piirteitä joita en partnerissani siedä (vaikka ne eivat 24/7 hänessä näkyisikään).

Vierailija
58/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelet, että kyseessä on pohjimmiltaan tylsä, epäkiinnostava ja tavallinen nainen, joka on tehnyt elämässään kaikki tavanomaisimmat ratkaisut eli hankkinut lapsia ja eronnut niiden isästä.

Vaikkei tavallisessa naisessa ole mitään vikaa.

Enemmän epäilyttää tälläiset tositv:stä poimitut, 20-vuotiaat suurperheelliset. Myös miehet.

Vierailija
59/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että parisuhteen muodostaminen lapsellisiin ihmisiin on haastavaa. Varsnkin äitipuolisiin. Kuka ihmeessä haluaa olla parisuhteessa, jossa tuntee koko ajan olevansa sivutoiminen harraste toiselle ihmiselle.

Ja vaikka minä olisinkin lapsellisen naisen kanssa kiinnostunut suhteilemaan niin varsinainen viimeinen niitti kiinnostuksen lopahtamiseen on aika usean äiti-ihmisen viljelemä "Lapseni on numero 1". Tottakai lapset ovat aina etusijalla mutta sen mainostaminen kuulostaa aika kammottavalta.

Päinvastoin. Täysin.

Pitää käsittää, mitä sillä tarkoitetaan. Äiti huomioi lapsensa tarpeet, kuten kuuluukin.

Vierailija
60/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vain väistämättä vaikuttaa parisuhteeseen, jos kuviossa on mukana lapsia. En minäkään oikein osaa kuvitella itseäni äitipuolen roolissa.

No ei kai kukaan väittänyt, että kumppanilla on "jo" jälkikasvua tekisi parisuhteen muodostamisen helpommaksi. - Mnua kiusaa toisinaan se, kun annetaan ymmärtää, että sinkkuvanhemmat olisivat "helpompia" saada kumppaniksi. Omaa kokemusta minulla ei ole mutta itse luulisin olevan päinvastoin. Tai ainakin itse saattaisin "hieman" säikähtää, jos kumppaniehdokas olisi "heti" tai hyvin pian puuhamaassa ja tohottomassa, että kuinka minusta tulisi hyvä "isäpuoli" hänen lapselle/ lapsille. - Tai vastaavasti, jos olisin itse sinkkuvanhempi, niin olisin varmastikin entistäkin tarkempi kenen kanssa haluaisin muodostaa parisuhteen.

Sinkkumies