Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?
Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.
Kommentit (178)
Joo yhäitien määrä on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Lapsettomia naisia todella vaikea löytää...
No mulla on lapsia ja olen eronnut, mutta en kyllä tietääkseni haise. Kukaan ei varmaan edes tietäis, että mulla on lapsia, jos ei tuntisi. Ihan tavallinen ihminen olen, epäonnistuin vaan tosiaan siinä miesvalinnassa. En ole yh, jaetaan huoltajuus ja isä on oikein hyvä isä. Ollaan ex-miehen kanssa molemmat hyvätuloisia, koulutettuja ja hyvännäköisiä. Mutta kaipa se biologissa on, ettei kummallakaan ole ollut kumppania eron jälkeen. Ei sillä, en itsekään halua isämiestä, eli ollaan sitten sinkkuna. Mulla tosin syy on se, että en halua mitään ksmalaa uusperhehel...iä mihin moni kaveri on lähtenyt.
"Pakettiin kuuluu.."-profiilit on räjähtäneet käsiin Tinderissä. Pitäkää pakettinne.
Teet palveluksen kun et lähde yhäitien metkuihin. Sääliksi käy lapsia jotka joutuu omassa kodissaan elämään vieraan miehen kanssa.
En tiedä. Kun minä sanon olevani mummo, niin 20+ kollit on kahta kovemmassa kiimassa. Mummo tietysti on sexympi kuin joku mutsi.
En minäkään halua seurustella ihmisen kanssa jolla on lapsia, mutta jos tuo lapsellinen ihminen olisi minun soul mate niin mikäs siinä sitten
Toisille painaa toiset asiat vaakakupissa, toisille toiset. Sulle painaa se, jos nainen on äiti. Jätä siis äidit rauhaan ja keskity lapsettomiin. Ei luulis olevan vaikeampaa.
Älä tee kenestäkään äitiä, jos kerran menetät kiinnostuksen sitten äitiyden myötä.
Sun aivot on valahtanut navan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut, että äiti-ihmisten tavara on hieman löysä..? Hyvälle seksille saa sanoa heipat.
Rehellisesti sanoen ei myöskään nostata haluja kun ajattelee mikä sieltä löysästä putkesta on putkahtanut. Ja mikä sen sai aikaiseksi, vieraan miehen siemen. Yrjistä.
Karu totuus ja niin yököttävää..... 🤮🤮
Joskus, kun olen vaik kaupassa tai metrossa, mä voin haistaa yksinhuoltajan jo varmaan neljän metrin etäisyydeltä, tää on just siks koska naisen feromonit kertoo että sen tehtävä on saattaa jälkikasvu sukukypsäksi. Se on varotussignaali vieraille miehille, et nuutti on vielä riippuvainen emosta.
Ei vältsiin paha juttu, se vaan on niin. En mä sitä sano et yksinhuoltaja olis kelvoton naiseksi, mut ne vaan haisee ja niillä on näitä ominaisuuksi
Vierailija kirjoitti:
Älä tee kenestäkään äitiä, jos kerran menetät kiinnostuksen sitten äitiyden myötä.
Rotunaisista voi äidin tehdä.
Itse tunsin samoin (olen lapseton keski-ikäinen nainen). En halunnut "isäihmistä" tai lapsia elämääni, kunnes kaikki muuttui kohta viisi vuotta sitten. Tapasin harrastuksen kautta niin mukavan miehen, että ryhdyin parisuhteeseen vaikka hän oli eronnut kahden ala-asteikäisen lapsen isä. Rakastuminen oli niin vahva, että olisi tuntunut huonommalta ratkaisulta jättää edes yrittämättä. Toistaiseksi mennyt hyvin, vaikka haasteita olikin etenkin alussa. Minun ja miehen oli molempien joustettava ja muokattava periaatteitamme.
Joten ehkä kukaan tapaamisistasi naisista ei vaan ole kuitenkaan ollut riittävän mielenkiintoinen?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on jo elämässä pidemmällä kuin sinä ja elämänkokemusta enemmän lasten myötä.
Ahaa. En tiennytkään, että velat jää sitten jollekin alemmalle levelille kuin nämä melonin puskeneet 🤣🤣. Fun fact: lapsettomalla voi olla triljoona kertaa enemmän elämänkokemusta.
LevelUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on jo elämässä pidemmällä kuin sinä ja elämänkokemusta enemmän lasten myötä.
Ahaa. En tiennytkään, että velat jää sitten jollekin alemmalle levelille kuin nämä melonin puskeneet 🤣🤣. Fun fact: lapsettomalla voi olla triljoona kertaa enemmän elämänkokemusta.
Vela voittaa yhäitylin 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotunaisista voi äidin tehdä.
No varmaan jostain tuonnista voikin. Suomalaisesta ei niin vaan enää tehdäkään ;)
Lapset on kyllä aikamoisia riesoja. Tutustuin ja ihastuin upeaan naiseen, mutta oli pettymys kun hän viimein kertoi olevans kahden pikku kakaran yh-äiti. No en heti luovuttanut, koska olin ihastunut, joten annoin mahdollisuuden. Arjessa huomasin kakaroiden olevan vapaan kasvatuksen saaneita pikku perkeleitä, joille minun sanomiseni olivat ensireaktiona naiselle punainen vaate. Siinä joutui ottamaan järjen käteen ja sanomaan Good Bye, no thanks
Micce777 kirjoitti:
Joskus, kun olen vaik kaupassa tai metrossa, mä voin haistaa yksinhuoltajan jo varmaan neljän metrin etäisyydeltä, tää on just siks koska naisen feromonit kertoo että sen tehtävä on saattaa jälkikasvu sukukypsäksi. Se on varotussignaali vieraille miehille, et nuutti on vielä riippuvainen emosta.
Ei vältsiin paha juttu, se vaan on niin. En mä sitä sano et yksinhuoltaja olis kelvoton naiseksi, mut ne vaan haisee ja niillä on näitä ominaisuuksi
Pidätätkö aina hengitystä kun kuljet näiden äitylien ohi? Itselläni ei ole näin tarkkaa nenää, mutta entä jos kouluttaisin koirani haistamaan yhmammat? Ei tulisi kiusallisia hetkiä, kun voisi blokata heidät heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapseton?
Olen lapseton, mutta ei minulla mitään lapsia vastaan ole.
Siksi että olet vain seksin perässä. Ehkä et itse sitä tajua mutta mies joka haluaa parisuhteen ei välitä siitä onko nainen äiti vai ei. Se saattaa jopa olla plussaa miehelle joka haluaa perustaa perheen että näkee jo etukäteen millainen äiti nainen on ja että nainen on varmasti lisääntymiskykyinen sen lisäksi että on ulkoisesti ja sisäisesti miellyttävä miestä kohtaan. Mun mies oli sun ikäinen kun tavattiin. itsekin olin saman ikäinen. Hän oli tarpeeksi jo bailannut ja halusi oman perheen. Nuorempia naisia oli tarjolla mulla hän sanoi myöhemmin että mun kokemus äitinä ( oli jo kaksi lasta) oli plussaa. Hän tykkäsi miten toimin lasten kanssa ja miten olin kasvattanut lapsia. Oli valmis olemaan aikuinen lapsiperheessä ja halusi myös omia lapsia. Seksi oli myös hänelle tärkeää ja se että sitä on myös tulevaisuudessa. Meidän yhteiset lapset ovat nyt melkein aikuisia ja meidän suhde on vaan parantunut vuosien myötä. Mutta hän oli jo valmis suhteeseen ja perhe-elämään. Keskustelimme asiasta joskus aikanaan ja hän sanoi että muutama vuosi aiemmin hän tuskin olisi kiinnostunut yh-äidistä. Kun me tapasimme niin hän joutui itseasiassa tekemään paljon työtä jotta jaksoin olla kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksin saralla. Minä kun pidin häntä hieman leikkikaluna aluksi eikä minulla ollut kiirettä saada miestä saman katon alle...
Itse olen aina laittanut hommalle seis, jos nainen on ilmoittanut olevansa äiti. Olen tehnyt sen suoraselkäisesti, mutta suoraan. Näin toimin vastaisuudessakin. Yh-äitejä alkaa olla todella paljon. Pieni moite kyllä naistenkin suuntaan. Valikoikaa ne hemmetin isäehdokkaat paremmin, niin ei tarvitse yksin sitä lasta kasvattaa. Ei mulla muuta.