Monta parisuhdetta sinulla on ollut
Kuinka monta pidempää parisuhdetta sinulla on ollut? Esim yli 6-12 kk suhteita?
Itselläni on ollut 5, pisin 14 vuotta. Tuntuu että olen tosi outo ja tunnen itseni epäonnistuneeksi.
Kommentit (34)
Mulla on ollut 3. Yksi avoliitto, 2 avioliittoa. Ikää kohta 49v.
Riippuu nimenomaan siitä, miten lasketaan.
- Yksi avioliitto, yksi avoliitto (nykyinen)
- yksi noin neljän vuoden suhde
- kaksi noin 1,5 vuoden suhdetta
- niiden lisäksi kaksi alle vuoden suhdetta, joissa tutustuin kumppanin lapsiin ja he tutustuivat omaani eli oli toive, että ne olisivat kehittyneet vakavammiksi
2: 1,5 v "harjoittelu" teininä ja 23 v liitto.
Nyt kolmas suhde orastaa, saa nähdä...
Neljä. Tämä viimeinen 8n kestänyt 16 vuotta, mutta ei tästäkään taida tulla mitään.
0. Minusta on ihanaa haaveilla miehistä, mutta koska eivät todellisuudessa vastaa haaveita, niin olen jättänyt väliin.
Jo yhdessä asuminen lasketaan parisuhteeksi, niin 4. Jos myös vakituinen tapaileminen lasketaan, niin paljon useampia.
Ikä 71 v.
yli 6 kk kestäneitä 1 kpl, jatkunut nyt 32 vuotta.
1
jonka kanssa aloitin suhteen teininä, edelleen ollaan yhdessä, ollaan molemmat yli 60v.
2
Ensimmäinen kesti reilu 10 vuotta ja nykyisen kanssa olen naimisissa ja yhdessä ollaan oltu kohta 10 vuotta.
Kolmas suhde menossa. Ensimmäinen kesti 2,5 vuotta, toinen lähes 8 vuotta. Tämä kolmas on kestänyt vasta reilun vuoden, mutta aiemmista suhteistani oppineena osaan sanoa, että nyt on kerrankin hyvä suhde jossa molemmat osapuolet ovat oikeista syistä. Siksi uskon ja myös toivon, että tämä suhde kestää sinne kuolinvuoteelle asti.
Kaksi, 10 vuotta kun olin 17-27-vuotias, toinen joka alkanut 28-vuotiaana ja jatkuu yhä, nyt 36-vuotias.
3 kpl. Ensimäisessä suhtessani mies jätti minut uskonnon takia. Toisessa suhteessa minä jätin miehen koska oli juoppo. Kolmanessa suhtessani mies kuoli sydis. Kaikki suhteet olivat moni vuotisia. En halua enää suhdetta naisena.Voin käyttäytyä kuin mies: Kuka koko lehmää ottaa kun litra maitoa riittää silloin tällöin?
;)