Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL aloittaa vasta-ainetestit

Vierailija
07.04.2020 |

THL aikoo kutsua satunnaisotannalla ihmisiä koronan vasta-ainetesteihin. Aiotko mennä, jos kutsu käy?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huslabit on testauspaikkoja, ei drive in testi. Korona testi Mehiläiseen kautta on drive in testi.

Olisi ihana nähdä että olisi taudin jo sairastanut.

Ainakin Espoon Samariassa hoitajilla suojavaatteet, suojalasit, hanskat. Potilaille annetaan myös hengityssuoja. Aika varataan netin kautta, ilman ajanvarausta ei pääse eli ei siellä montaa ole.

Vierailija
42/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla uutisoitiin että ainakin Terveystalo aloittaisi vasta-ainetestit huhtikuussa. Olen valmis maksamaan satasen verran jotta pääsisin testiin, tai hiukan enemmänkin. Mutta ehkä työterveysasiakkaat pääsee ensin.

Minulla ei ole arpaonnea, tuskin pääsen THL:n testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa sanottiin, että 5ml verta otetaan ja vastaillaan muutamiin kysymyksiin. Ja sitten pitää allekirjoittaa muutama paperi.

Jos vasta-aineita löytyy, ne pyytävät jatkoseurantaan. Seurataan kuinka kauan immuniteetti pysyy.

Vierailija
44/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sellainen kohdalle osuu. Ja eikös nuo kutsut pitäny keskittyä ensin pääkaupunkiseudulle. Ei taida osua kutsu kohdalle täällä landella. Ja tuossa oli että kokeet otetaan vaan yliopistosairaalassa. Että pitäis reissata sitte 250km verikokeen takia. Ehkä saada korona tartunta siinä reissussa... Juu ei taidan jättää välistä... Tuskin olen koronaa sairastanut ja jos olisin olis se ollut jo heinäkuussa ku sairastin elämäni kauheimman flunssan tai mikälie tauti oli kesti 7viikkoa.

Vierailija
45/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti tutkivat veriryhmänkin samalla. Kuitenkin ollut paljon juttua senkin vaikutuksesta.

Vierailija
46/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thl valehtelee taas. Ei ole mitään satunnaisotantaa, vaan tarkkaan profiloidut henkilöt valitaan testeihin, kuten muutkin thl järjestämät terveys- ja hyvinvointitestit/kyselyt. Ja se mihin näitä tietoja käytetään, voi vain arvailla...

Vierailija
47/47 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Olen ollut niin huolella kotona, että en tosiaan lähde mihinkään labraan mahdollisesti sairastuttamaan itseäni.

Jos olisi joku drive in juttu, niin sitten voisi harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi