Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano rehellisesti, oletko valmis uhraamaan itseltäsi ja lapseltasi myös kesä- ja heinäkuun, jos hallitus ja THL sitä vaativat?

Vierailija
05.04.2020 |

Eli pitäisi pysyä myös kesän helteet itsekseen kotona ja vältellä sosiaalisia kontakteja. Olisiko valmis tähän pandemian hidastamiseksi ja pitkittämiseksi?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mun halusta kiinni tämä asia...

Vierailija
2/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun alkuun saakka voin olla kotona etähommissa, mutta loman menen kyllä möksälle viettämään, sanoi THL mitä halusi. Mieluummin siellä loitolla sosiaalisista kontakteista luonnon keskellä kuin himassa.

Vierailija
4/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysy siällä ennenkuin ikkunat ja ovet peitetään ja lukitaan! En , en, en!!!! En noudata mitään ohjeita ennen kuin poliisi valvoo ja pakottaa, niin! Ja minun lomaanihan EI pilata!

T. suomalaisten keski-ikäisten liitto

Vierailija
5/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miten niin, olenko valmis? Tottakai olen. Kesä kuin kesä, ei se kalenterista mihinkään katoa. Edelleen saa hakea sen jäätelöpuikon kaupasta ja istahtaa puiston penkille syömään. Ja pyöräilyä ja grillaamistakaan tuskin kielletään. Mikäs tässä on ollessa? 

Vierailija
6/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri, minun ei tarvitse noudattaa mitään ohjeita :)

Vierailija
7/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pihalla olemista ole kielletty..

Vierailija
8/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me olisi mitään tehty muutenkaan, että se ja sama. Ehkä uimme järvessä, jos vesi ei ole kylmää, viimeksi uskaltauduimme 2018 kesällä uimaan.

Vierailija
9/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olisin valmis tällaiseen.

Vierailija
10/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset rajoitukset eivät häiritse, mutta jos joku ulkonaliikkumiskielto tulee niin menen kyllä äitini luokse maalle (en asu Uudellamaalla vaan toisen suurehkon kaupungin keskustassa). Menen omalla autolla, en käy siellä kaupassa tai tule kuormittamaan terveydenhuoltoa, kun senkin kylän lähin sairaala on kaupungissa, jossa itse asun.

Vierailija
11/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei ole kysymys vain itsestäni vaan on kysymys muistakin ihmisistä.

Kesiä mene ja kesiä tulee, mutta kuolleet ihmiset eivät koskaan tule takaisin heitä kaipaavien rakkaittensa luo.

Vierailija
12/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on piha, ihan kivat ulkoilumaastot jne. Joku Lintsin reissun peruuntuminen ei kesää pilaa.

Vierailija
13/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata nytkään enkä tule noudattamaan rajoituksia. Vituttaa jo tämä

Vierailija
14/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset rajoitukset eivät häiritse, mutta jos joku ulkonaliikkumiskielto tulee niin menen kyllä äitini luokse maalle (en asu Uudellamaalla vaan toisen suurehkon kaupungin keskustassa). Menen omalla autolla, en käy siellä kaupassa tai tule kuormittamaan terveydenhuoltoa, kun senkin kylän lähin sairaala on kaupungissa, jossa itse asun.

Lisään, ettei äitinkään kuulu riskiryhmään vaan on alle 50v (jep, nuori äiti).

Vierailija
15/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kesäkuun alussa siirryn normiarkeen. Alkaa riittää.

Vierailija
16/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
17/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis. Meillä tässä on kyse vain yhdestä keväästä ja yhdestä kesästä, joillekin tässä on kyse koko elämästä.

Vierailija
18/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rajoituksia tai ei, mun kesäni tulee olemaan ihan samanlainen kuin muutkin kesät. Helteillä sisällä, koska sisällä on viileää. Muina päivinä omalla pihalla. 

Vierailija
19/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Vierailija
20/98 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis. Meillä tässä on kyse vain yhdestä keväästä ja yhdestä kesästä, joillekin tässä on kyse koko elämästä.

Toisaalta pitää muistaa, että emme me toimillamme pysty estämään taudin leviämistä. Ainoastaan hidastamaan sitä hetkeä, kun vanhukset ja sairaat saavat tartunnan. Tämä virallinen kanta unohtuu koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi