Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat aloittaneet suhteen järkisyistä?

Vierailija
05.04.2020 |

Miten suhteelle on käynyt? Onko tarve intohimolle suurentunut tai tehnyt mieli kuitenkin etsiä sitä ”suurta rakkautta”? Itse alan kokea tällaisia tunteita, järkisyistä valitun miehen kanssa oltu pian 10 vuotta jo yhdessä ja nyt alkaa tuntua, ettei tämä tasainen turvallinen suhde riitä, kun ei ole intohimoa tai suuria tunteita.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se raastava rakkaus tulee siitä, kun suhteessa on vaikeuksia? Eli kokee epävarmuutta, kaipuuta ja riittämättömyyttä, joihin sitten saa palkinnoksi niitä kiintymyksen osoituksia, joita aloittaja on saanut "ilmaiseksi"?

Ennen eroa kokeilisin asumuseroa. Siinä saattaisi tulla menettämisen pelkoa, jonka myötä puolison arvo selviäisi.

Minulle on käynyt niin, että vasta eron jälkeen olen kokenut sitä intohimoa, joka kumpuaa siitä että onkin menettänyt sen toisen. No sitten se on ollut toki myöhäistä.

Yleensä olen aina sillä kannalla että miksi sinnitellä huonossa suhteessa, mutta jos mies on kaikin puolin hauskaa seuraa ja vieläpä seksi on upeaa, niin tässä tapauksessa tulee mieleen että se intohimon kaipuu ei ole nyt miehestä kiinni.

Ja nyt sitten toivon ettei ala ne jännämieshokemat. Epävarmuutta voi kokea vaikkapa suhteen ulkopuolisten asioiden vuoksi, kuten esim. välimatka. Ei tietenkään ole tervettä hakeutua epävarmuutta aiheuttaviin suhteisiin, mutta epäilen että näin joskus käy, kun intohimoisimmat suhteet on niitä riitaisimpia tai muuten vaikeimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän