Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT VIIKONLOPPUUN pe-su~*~*~

30.06.2006 |

Ajattelin pystyttää viikonloppu pinon.. tässä vielä kurkistus torstain tapahtumiin:http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7676013&p=2&tmode=1&smode…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, sen verran piti sulle tulla kommentoimaan, että mulla alkuraskauden ultrassa 6+3 ei näkynyt vielä mitään muuta kuin ruskuaispussi. Ja tuolloin siis luulin ite olevani 8+ viikoilla. Kaks viikkoa myöhemmin uusintaultrassa sitten ihana pieni vauvan alku sykkeineen löytyi ja silloin viikoiksi todettiin 8+3 joten tuolloin ekassa ultrassa oli siis 6+3. Ja nythän tuo meidän ultrassa näkymätön onkin jo hymyileväinen 2kk poitsu. =) Toivottavasti kaikki on teilläkin hyvin!

Queen, APUA kuinka paljon sulla on jo viikkoja!!!!!

pikku-milli & Akseli 2kk

Vierailija
22/24 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä taas pulkassa ja raksahommista siirrytty pesulle, pisulle ja nukkumaan:)

kiitokset selvennyksestä raskausviikkojen laskemisen suhteen ja ultra-asiasta ainakin amylle, gueenille ja sirulle. Koska ovista tikuttelin ja tiedän sen ajankohdan, niin laskin nyt viikot sitten sen mukaan ja nyt mennäänkin sen mukaan viikoilla 6+1. Eli laskinko oikein jos ovis oli 2.6 ja siitä sit 2vkoa taaksepäin eiks vaan?? Laskeskelen nyt tästä lähtien ton mukaan kun ei parempaakaan tietoa vielä olemassa=)

Pikku-milli ja domino, kiitokset kommenteista. Piristi mieltä!! Varasin nyt kuitenkin ultran ensi viikolle ja jos siellä pikkuinen kasvanut niin sit tiedän että kaikki kunnossa. Pääasia että " millejä" tullut lisää pääperämittaan.

Poppis, sun sormus kuulosti ihanalta!!

Mulla todettiin migreeni joskus ala-asteella ja vieläkin se välillä kiusaa, vaikkakin lieventynyt vuoien myötä tosi paljon. Toivottavasti ei raskausaikana ala vaivaamaan enemmän:( Täällä oli valkkarista kärsiviä muitakin. Mulla itselläni se alkoi oviksen jälkeen ja jatkuu edelleen ja normaalisti mulla ei valkovuotoa oikeastaan ole. Inhottavaa, toivottavasti ei jatku koko odotusaikaa:(( Mutta hyvä tietää jos kuuluu asiaan.

Nyt nukkumaan!

Aurora + törriäinen 6+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapyrähdys siis..

Aurora:juu,ihan oikeassa olet viikoissa..ainakin täällä..

http://www.tekay.fi/

..voi laskea hedelmöittymisen usealla eri tavalla!

Eiköhän siellä jo seuraavaksi pieni vauveli näy:)

Queen

Vierailija
24/24 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumilli: Juu, kyllä odotusaika menee nopsaan vaikka sitä alussa tuskastelikin viikkojen vaihtumista..silloin se tuntui niin hitaalta!

Ei taida vauvapuolella olla kovin aktiivista pinoilua? En ainakaan nyt löytänyt pinoa ollenkaan..oliko kadonnut jonnekkin kaukaisuuteen vai mikä lie sen kohtalo:) No eiköhän se siitä vilkastu kun koko meidän porukka vielä sinne pikkuhiljaa siirtyy:)

Mysanille onnittelut äippäloman aloituksesta!

Iisalla alkoi loma,nautiskele ja lekottele nyt koko vuoden edestä:)

Kansi: kumma juttu miten jotkut huomaa raskauden, mun yks tuttu on siinä jopa niin hyvä että ties työkaverinsa raskauden jo ennen tätä itseään!meni vaan onnittelemaan ja työkaveri oli ihan ihmeissään, myönsi kyllä että yrittävät miehensä kanssa..oli sitte tehny testin tuon hassun onnittelun seurauksena ja plussa tuli:) Kävelevä raskaustesti! Eikä osaa itsekään sanoa mistä sen huomaa..

Pikaista paranemista!

Heidi:Mulla ainakin oli noilla viikoilla 20+ vielä päiviä ettei vauva juurikaan ilmotellut itsestään,sai oikein istua ja kuulostella ja silloinkin tuntu vaan jotain pientä..välillä oli sitten oikein liikkuvaisiakin päiviä, vauva on voinut kääntyä potkimaan selkään päin eikä liikkeet siksi tunnu niin hyvin..ja tuosta valkovuodosta, mulla ainakin lorahtelee välillä tosi reippaasti ja viimeksi lääkäri sanoi että jos vuoto ei tuoksu oudolle tai ole kamalan kokkareista, oudon väristä ym. niin se kuuluu vaan näihin raskauden " iloihin" ;)

Omaa napaa: Meillä oli tänään 1-vuotis hääpäivä, tuossa vähän herkuteltiin sen kunniaks ja katottiin leffaa,,ei sen kummempaa..nyt mies on lähdössä rullaluistelemaan ja tekis niiiiin kamalasti mieli mukaan,luistelemaan, juoksemaan,fillaroimaan..tyyli ois ihan sama kun vaan sai hengästyä ja hiki nousis pintaan;) Alkaa siis olla jo kovat vieroitus oireet kunnon liikunnasta..mies lohdutti että no pääsethän sä kohta synnyttämään, kyllä sitte hiki lentää ja hengästyttää..kiva:D

Tänään huomasin vuodon seassa jotain punertavaa ja ehdin jo säikähtää mutta onneks sitä tuli tosi,tosi vähän ja se loppu siihen..ei kait se mitään meinaa?

Taidan nyt sitte lähteä ulos sulattelemaan herkkuja ihan vaan kävellen kun ei muukaan onnistu:)

Queen rv 34+4