Miksi pukeudutte leopardikuosiin?
Mikä tämä juttu on, että niin moni keski-ikään tuleva nainen alkaa sonnustautua leopardikuosiin? Miksi?
Näyttää hirveältä. Kaikilla.
Kommentit (12)
Hohhoo, ei huolta että pukeutuisin leopardikuosiin!
En voisi kuvitellakaan pukevani ylle leopardikuoseja, en kertakaikkiaan.
[En siltikään, vaikka ex nimitti minua kissamaiseksi olemukseltani. 😀😺]
Pukeiduin jo parikymppisenä.
Nyt 55 veenä myös.
Mulla on nytkin leopardi kesämekko päällä.
Kun on tarpeeksi levoton kuosi, niin vartalon pienet eikä isommat virheet eivät näy.
Kaunis kuosi, joten why not kun ei ole aitoa turkista. Se on sopivan rytmikäs ja luonnollinen kuvio.
Parikymmentä vuotta sitten näin Pariisissa vanhemman naisen, jolla oli aito leoparditurkki varmaan 1970 -luvulta. Tuijotin tietysti turkkia kauhun vallassa ja kun tantta huomasi sen, hän selvästi innostui ja kuvitteli minun olleen kateellinen.
Koska mä voin. Ei se olekaan joka naisen kuosi.
Leopardikuosi on muodin ja tyylin osalta ns. neutraali kuosi. Sama asia kuin vaikkapa ruudut ja raidat.
Meillä on vielä joku sukupolvi joka luulee että se on jotain erikoista tai ihmeellistä. Tai outoa. Ei se ole.
Nuorethan sitä nyt käyttävät. Minusta leopardikuosi on aina ollut hauska, vaikka moni sitä inhoaa. Tällä hetkellä en omista leopardivaatteita, ei ole tullut tarpeeksi muikeaa vastaan. Ehkä sitten kuusikymppisenä taas.
N46
Mulla on vaaleanpunainen fleecetakki leopardikuosilla. Pukeudun siihen, koska pidän siitä.
Miksipä ei?