Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutellaanko vaihteeksi sijoittamisesta! Millainen

Vierailija
04.04.2020 |

strategia teillä on tässä markkinatilanteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen treidaillut ees ja taas tässä pariviikkoa.....kymppitonnin alkutili on nyt n 14 000e...

DAX indeksillä ja turboilla

T.treidaajatar

Tossako on koko sijoitusvarallisuutesi? En kauheasti keulisi vaikka tietenkin 5e on 500% 1e.

Se n 20 000e osakkeita, mitä oli, realisoitu helmikuussa..

Nyt cashina 85 000e (lisää irroitettu halpakorolla asunnosta vakuuslainana....katson, mihin tilanne etenee ja teen sijoituksia ehkä kesällä. Muuthan ovat jo ostaneet "pohjilta" buahahaa...)

Ja treidailu on tuottoisaa!!

Niin on tuottoisaa jos onnistuu, voit myös menettää paljon. Ja buaahhhaaa sulle kun jäät junasta kun joku aamu tulee tieto toimivasta koronalääkkeestä. Kyllä mullakin on reippaasti vielä rahaa laittaa, mutta osinko-osakkeet on suurilta osin hankittu nyt. Voisin itsekin treidailla, mutta noudatan omaa tylsää strategiaa, enkä halua laittaa tuhansia euroja kiinni osakkeisiin joista ei voi varmuudella tietää miten käyttäytyvät.

Osinko-osakkeet??

Kuule osinkoja ei ensi vuonna todennäköusesti maksella ja tänä vuonnakin tod näk koronaleikkurilla leikattuna.

No, luotan siihen että Kesko, Fortum ja Pfizer maksaa jatkossakin osinkoja. Varma ei tietenkään voi olla. Se riski osakkeissa aina on.

Vierailija
22/22 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän salkussa on pahiten tappiolla? Ite oon kerryttänyt eräällä REITillä jopa 80% turskat. Euroissa useampi tonni. En usko että yhtiö selviää enää tästä kriisistä, kun jo valmiiksi oli kassavirta miinuksella. Tyhmänä vaan odotin käännettä (VUOSIA!) ja keskityin (LASKEVAAN!) suoratuottoon ja annoin lojua salkussa muiden joukossa, periaatteella yksi mätä omena... En myynyt ajoissa enkä edes hieman myöhässä, vaikka olisi pitänyt. Nyt se on sitten kunnolla myöhäistä.

Mulla pahin turska on G4S, jonka kurssi on laskenut melkein -60% tämän vuoden puolella. Kakkossijalla on Securitas, joka on laskenut samassa ajassa "vain" vajaat -40%. Kummankin firman alamäki alkoi jo aiemmin, joten turskaa on tullut enemmänkin... Vähän epäilen, nouseeko G4S:n kurssi koskaan ennalleen, mutta Securitakseen mulla löytyy vielä luottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi