Hyvän mielen ketju - Mitä olet tehnyt tänään?
Itse heräsin, kävin lenkillä, suihkussa, aamupala, kiusasin kissaa, katsoin animea (The Quintessential Quintuplets), pelasin videopelejä (Minecraft), katsoin jalkapalloa (LaLiga), luin mangaa (KonoSuba) ja nyt seikkailen netissä.
Kohta olisi tarkoitus leipoa pizzaa viimeksi tyyliin sataan vuoteen. Wish me luck. :D
Mitäpä sinä olet tehnyt? :) M28
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Illalla on El Clásico. :) M28
Puhu suomea. Luuletko olevasi sivistynyt, kun jauhat jotakin espanjaa? No et ole. Animea, videopelejä, mangaa ja penkkiurheilua ei harrasta sivistyneet ihmiset.
Pesin painehuuhtelukoneella petarin, 2 käytävämattoa., vaihdoin huonekasveille mullat, isommille vain lisäsin uutta multaa. Muuten sitten vaan imuroin koko kämpän. Illemmalla saunaan.
N44
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen käynyt katsomassa Madridin Derbyn!
Hoitanut liutaa lapsia. Huomenna tähän aikaan olen iloinen ja saan olla itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea. Luuletko olevasi sivistynyt, kun jauhat jotakin espanjaa? No et ole. Animea, videopelejä, mangaa ja penkkiurheilua ei harrasta sivistyneet ihmiset.
El Clasico ( anteeksi kirj.virhe ) on yleissivistystä ja taidetta. Yhteisöllinen kulttuurillinen kokemus - jopa globaalisti. Itse toki olen juonut ananaslonkeroa ja lähi-Salen 8%viiniä bokserit jalassa katsellen Rolling Stonesin live-videoita. Olen akateeminen, ehken sitten sivistynyt - mutta ketjun aíheeseen liittyen - kiva päivä näinkin. Tilaan vielä kännissä ennen kymmentä pitsan/ruokaa kotiinkuljetuksella. -eri
Taas tämä sama aloittaja! Näen Porvoon!
Ei mitään muuta elämää kuin valvoo mammoja palstalla.
Hanki elämä!
Aika rennosti olen ottanut. Aamupäivällä kävin lasten kanssa kaupassa. Sitten laitoimme ruokaa. Minä ja nuorempi lapsi laitoimme kana- ja tofusalaattia, vanhempi lapseni leipoi. Sen jälkeen pelasimme koko perhe yhdessä korttia. Sen jälkeen en tehnyt oikein mitään. Äsken tein lasagnen, joka on nyt valmis.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt kuitenkin lellit kattiasi, etkä kiusannut.
Kiusaamisella tarkoitan leikkimistä. :D Hoyhenkepillä saa kisu liikuntaa, kun on 35 neliön asunto. Ja lenkkeilemään en ala kissan kanssa, vaikka niin jotkut tekee. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Atleticon mestruusvuonna.
Sitten käynyt katsomassa El Classicon Barcelonassa, kun Ronaldinho, Etoo ja kumppanit pelas, ja Messi silloin 18v vaihtomies jne. Sitten kävin katsomassa Madridissa El Classicon, missä Ronaldinho teki 2 maalia ja sai Madridin faneilta standing ovationit.
2008 kävin taas katsomassa barcassa ja madridissa classikot.
Vierailija kirjoitti:
AP tulisi hakata kuoliaaksi. Animepedofiili.
Olen tehnyt sinusta nyt taas uuden nettivinkin poliisille. :) Teit virheen, kun aloit levittelemään sijaintiani ja uhkailemaan. Oikeudessa nähdään. En malta odottaa. :) M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice. Itse olen Athletic Club (Bilbao) -fani ja kävin 2017 katsomassa Katetraalissa derbyn La Realia vastaan. M28
Vanhempi nainen kaatui hiljaisella jalkakäytävällä ja pyysi minua auttamaan hänet ylös. Kehoitin etsimään karhun koska naiset eivät halua miehiltä apua tai huomiota missään tilanteessa.
Katsellut elokuvia ja sarjoja. Tylsä päivä on ollut. Täällä on vain satanut.