Naiset olivat ennen paljon kauniimpia
Katselin vanhoja mustavalkoisia valokuvia. Voi kuinka naiset olivat kauniita ennen. Siis kun ei ollut tatuointeja, salikroppia, lävityksiä, värjättyjä hiuksia, sivusiilejä tms. Naiset olivat ns. luonnollisia ja tyylikkäitä.
Anteeksi. Odotan alapeukkujen sumaa
Kommentit (95)
Niin, naistenkin arvomaailma on muuttunut. Enää ei yritetäkään miellyttää miesten silmää, kun sitä ei ole enää pakko tehdä. Ja hyvä niin, naisilla on muutakin tekemistä kuin olla kauniita miesten silmissä.
Olisiko aloittaja valmis tuomaan leivän pöytään? En tiedä oletko katsellut paremman väen kuvia, vaiko maalta otettuja. Meidän suvun vanhoissa kuvissa näkyy ainoastaan riskejä ja maskuliinisia naisia eikä niinkään noita klassisen kauniita Marilyneita.
Vierailija kirjoitti:
Niin, naistenkin arvomaailma on muuttunut. Enää ei yritetäkään miellyttää miesten silmää, kun sitä ei ole enää pakko tehdä. Ja hyvä niin, naisilla on muutakin tekemistä kuin olla kauniita miesten silmissä.
Pahoititko mielesi aloituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole tuollaisia. Mulla ei ole yhtä ainutta tatuointia, koska minusta ne on rumia. Eikä lävistystä. Eikä siilitukkaa.
Muuten samaa mieltä, mutta koronatukka löytyy. Onneksi asun Ypäjä llä
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole tuollaisia. Mulla ei ole yhtä ainutta tatuointia, koska minusta ne on rumia. Eikä lävistystä. Eikä siilitukkaa.
Valkkaa mut! Valkkaa mut, hei! Mä olen miellyttämisenhaluinen eikä mulla ole minkäänlaista ylpeyttä, paitsi se jota saan miesten hyväksynnästä <3<3<3
Kamerat olivat ennen huonompia :D Valokuviin ei ikuistunut jokainen ryppy, ihohuokonen ja maksaläiskä.
Ennen se salivartalo tuli kyllä ihan työtä tekemällä, ei tarvinnut käydä heinänteossa jälkeen enää salilla.
Ihmiset urheilevat vapaa-ajalla koska meidät on luotu liikkumaan. Kaikki tietävät liikunnan terveysvaikutukset ja hyödyt. Nykyihminen istuu kaikki päivät, joten liikunta on terveysteko,
Ennen vanhaan pukeutuminen oli naisellista. Naiset pukeutuivat korkokenkiin, sukkahousuihin ja hameisiin. Kaikki olivat pitkätukkaisia ja hoikkia, vain harvat olivat lihavia.
Kyllä meitä naisellisiakin naisia on. Itselläni on pitkä tukka, olen hoikka ja urheilen. Pukeudun hyvin naisellisesti ja töissä aina korkokengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin olivat ennen komeampia
Yhtä rumia ne ovat aina olleet.
Vierailija kirjoitti:
Ennen se salivartalo tuli kyllä ihan työtä tekemällä, ei tarvinnut käydä heinänteossa jälkeen enää salilla.
Ihmiset urheilevat vapaa-ajalla koska meidät on luotu liikkumaan. Kaikki tietävät liikunnan terveysvaikutukset ja hyödyt. Nykyihminen istuu kaikki päivät, joten liikunta on terveysteko,
Ennen vanhaan pukeutuminen oli naisellista. Naiset pukeutuivat korkokenkiin, sukkahousuihin ja hameisiin. Kaikki olivat pitkätukkaisia ja hoikkia, vain harvat olivat lihavia.
Kyllä meitä naisellisiakin naisia on. Itselläni on pitkä tukka, olen hoikka ja urheilen. Pukeudun hyvin naisellisesti ja töissä aina korkokengät jalassa.
Korkokenkien käyttäminen ei ole kovin terveellistä, koska jalka on niissä täysin epäluonnollisessa asennossa.
Rippikouluikäiset tytöt näyttivät kolmekymppisiltä naisilta. Hiukset oli tupeerattu ja tungettu niin täyteen lakkaa, että edes hirmumyrsky ei saanut hiuksia liehumaan. Muodot oli saatu aikaan kureliiveillä ja korseteilla. Saunassa käytiin kesällä kaksi kertaa viikossa ja talvella kerran. Karvoituksen suhteen naiset oli luomuja, miehet eivät itkeneet posliinin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokenkien käyttäminen ei ole kovin terveellistä, koska jalka on niissä täysin epäluonnollisessa asennossa.
Mut hei, pääasia, että on naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka oli pikkutytöillä ja teineillä ennen rippikouluikää. Aikuisilla naisilla hiukset olivat lyhyet ja niissä oli usein permanentti. Olin lapsi 70-luvulla enkä muista muita pitkätukkaisia naisia kuin oman mummoni, mutta hänellä oli aina nuttura niskassa. Korkokengät ovat paholaisen keksintö, niistä ei tule muuta kuin kipua ja vaivaisenluut.
Epäreilua verrata kaikkia muita naisia Marilyn Monroeen... Ei ne muut sen ajan naiset niin ihmeellisiä olleet. Burleskimeikki tekee ihmeitä myös nykyajan naisille. Ap ei maininnut Marilynia nimeltä, mutta kuka muu nainen herättäisi tuollaisia ajatuksia? Ei ainakaan Greta Garbo.
Siihen aikaan oli todellakin komeita miehiä. Olen nähnyt vanhoissa kuvissa muutamia tosi-hottiksia, jotka eivät ole edes olleet kuuluisia. Silloin oli vielä olemassa itsetietoisia ja itsevarmoja, läsnäolevia fiksuja miehiä, jotka olivat lisäksi miehekkäitä ja hyvännäköisiä.
Ihan yhtä kauniita tai rumia täällä on oltu ties kuinka kauan. En tiedä mitä kuvia katsoit mutta aina esimerkiksi lehtiin on valittu niitä kauniita. Pulleampia nyt ollaan varmasti kun ennen, ja muoti tietysti muuttunut. Nykyään on myös enemmän aikaa ja mahdollisuuksia laittaa itseään miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät, voi taivas!
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Usein koroissa käveli ylemmän luokan naiset sillä maaseudulla tuollainen oli turhanpäiväistä keikistelyä, ellei oltu menossa juhliin tai tansseihin. Mummo meinaa tiesi kertoa että vanhempiväki saattoi ilkkua permanetin oton jälkeen tavan maalaista likkaa. ''Mihin siekin oot nyt menossa?''. Ai niin, nuo permikset käytiin rahan puutteen takia teettämässä just naapurissa taikka kaverilla ja tulokset saattoivat vaihdella hengenvaarallisesta ihan ok:seen.
Kuulemma varakkaat pystyivät käyttämään viimeisintä huutoa olevia välineitä ts. kampaamoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkkaa mut! Valkkaa mut, hei! Mä olen miellyttämisenhaluinen eikä mulla ole minkäänlaista ylpeyttä, paitsi se jota saan miesten hyväksynnästä <3<3<3
Ei toikaan ole niin helppoa! Toisaalta sitä haluaa vaistomaisesti miellyttää kaikkia miehiä, mutta jos niin tekee, niin miehet eivät olekaan enää mielistyneitä, vaan alkavat haukkua rumilla nimityksillä. Pitää miellyttää vain yhtä miestä, mutta kuitenkin niin, että muutkin miehet ovat tyytyväisiä. Miten teen sen???
Ja sitten tuli Sanna Marin.
Maailmankaikkeuden täydellisin nainen, joka on kaiken lisäksi älykäs.