Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin kakara leikkas meitin muksun hiekset uuteen uskoon...

Vierailija
29.06.2006 |

Tekis mieli kävästä vähän operoimassa sen tukkaa!

Ottaa niin aivoon koko pentu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy asiallisesti juttelemassa naapurin muksun kanssa?

Vierailija
2/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikö ne kampaajaa, vai leikkasko muuten vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa kuinka paljon lapset tätä tekee, ja ainakin omasta lapsuudesta muistan, kuinka kivaa oli leikkiä parturi leikkejä ja jälkeen päin oltiin ihan pihalla miks vanhemmat oli niin pirun pahalla päällä parturi-leikistä..

Tiedän, ottaa lanttuun niin maan per******, mutta hiukset kyllä kasvavat takasin..

Vierailija
4/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia korjaantuu onneksi itsestään.

Vierailija
5/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin kyllä itsekin kun huomasin että se meni ihan pieleen. Nykyään naureskellaan tälle episodille tän mun uhrin kanssa. Älä turhaan sure, tukkaahan se vaan on ja kasvaa pian takaisin.

Vierailija
6/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naapurissa leikkimässä ja kun hain sen sieltä niin oli otsatukka kadonnut. Ja paikalla ollut vanhempi ei ollut huomannut mitään!

Olin hieman vihainen, joo. Onneksi se tukka kasvaa, mutta menee hieman aikaa kun on sentin siili tällä hetkellä.

Itse olen kampaaja ja olen antanut tytölle kasvaa nätin pitkän tukan sievällä otsatukalla, no nyt pitää keksii uusia kampauksia et saadaan toi sänki peittoon.

Olen kyllä tolkkuttanut tytölle monta kertaa kun naapurin muksut ovat leikelleet omia päitään, että muista että ei saa leikellä tukkaa eikä saa antaa toistenkaan leikellä. Mutta tällä kertaa tais tulla liian houkutteleva tarjous, et jos mä saan leikata sun tukkaa niin sä saat sit mun, eikä toinen sit antanukkaan. Harmi. Ois nyt ollu kiva sit samalla nähdä kaks nutipäätä :-).