Moniko vuotiaina yleensä kutsutaan papan joukkoseulontaan?
Kommentit (7)
Mitä tarkoitat että " tänä vuonna kutsun ovat saaneet....." , siis tuleeko jokapuolella Suomea noina mainitseminasi vuosina syntyneille kutsu?? En kyllä ole saanut, olen siis - 71 syntynyt. Vai vaihteleeko kunnan mukaan? sori tyhmä kysymys...
Täytyi avata linkki, jotta olisi selvinnyt, että mikä se sellainen papin joukkoseulonta on, rippikoulu vai mikä.
Mutta eihän se selvinnytkään...
syntymävuodet ketä kutsutaan milläkin paikkakunnalla vaihtelee mutta yleensä ne on 5vuoden välein, meillä täällä Trella on nyt tosiaan nuo " ykköset ja kutoset" kierrossa tänä vuonna :)
kutsua koko maassa. Se lukee myös siinä kutsulapussa. Mä olin ekan kerran 30v, ja nyt kun täytän 35, tuli kutsu. Sinä vuonna 30, 35, 40 jne. täyttävät kaikki kutsutaan, ei ole käsittääkseni mitenkään paikkakuntakohtaista.
sain tässä kuussa ensimmäistä kertaa kutsun. Täytin juuri 25
Helsingissä asuva siskoni sai ensimmäisen kutsun ollessaan 25 mutta meillä täällä muutama sata kilometria pohjoisempaan niin taitaa alkaa tuossa 30- tai 35v. Tänä vuonna ovat tarkastuksissa käyneet 46-, 51-, 56-, 61-, 66- ja 71-vuonna syntyneet.