Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieleennpainuneet tölväykset/möläytykset ystävien suusta

Vierailija
02.04.2020 |

Onko muilla jäänyt möläytykset elämään mielensopukoihin? Ei välttämättä ole loukkaukseksi tarkoitettu, mutta silti hieman kirpaissut. Itseäni on jäänyt mietityttämään ystäväni tokaisu siitä, ettei koskaan voisi työskennellä tai asua kanssani. Olemme olleet joskus samassa työpaikassa n. 1,5 vuotta, joten jäi hieman kaivelemaan, että miksi olin niin kamala työkaveri. Kyllä minä voisin ystäväni ottaa hätätapauksessa kanssani asumaan (olen toisen kaverin yhden kerran ottanutkin), tosin vain väliaikaisesti, koska tarvitsen oman tilani. Muita möläytyksiä?

Kommentit (1150)

Vierailija
381/1150 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus loukata kenenkään tunteita sillä kirjoituksellani "Tuosta vanhemmuudesta.." vaan aukikirjoittaa mielestäni väärää tulkintaa asioista, jonka vuoksi aivan turhaan loukkaannutaan ja kärjistellään. Pieleen meni. Tai no, näillä palstoilla on vaikeaa sanoa jotain kun kuitenkin se väärinymmärretään.

Tarkoitus oli hyvä, ja sanoa että mielestäni keskenmenon saanut voi sanoa olevansa äiti, hän on jo ehtinyt kokea monia tunteita, käydä läpi äitiyteen liittyviä prosesseja ja joutuu työstämään omaan menehtyneeseen lapseen liittyvän surun. Aivan kamalan raskas prosesssi. Siihen toivon voimia!

Kuitenkin jos keskustellaan arjen äitiydestä, joka todell on erilaista ja väsyttävämpää elämää kuin se että on töissä 8h ja pääsee kotiin lepäämään niin kyllä se vain on erilaista.

No turha vääntää.

Niin, ethän sinäkään tiedä äitiyden kamalimmasta puolesta yhtään mitään, kun lapsesi ei ole kuollut. Vielä. Voi olla että joskus saat sen kokea.

Oho. Sun iposoitteen voi selvittää ja luovuttaa sen poliisille. Toivot tässä kurjoittajan lapsen kuolemaa, vihjaat siihen. Se on aika vakava rikos.

Vierailija
382/1150 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla tölvijöitä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1150 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselle, mutta mieheni parikymppiselle veljelle anoppi sanoi joulupöydässä, kun kaatoi hänen lasiinsa viiniä: "Siinä tulevalle alkoholistille". Appiukko oli siis alkoholisti ja kuoli viinaan vuoden myöhemmin. Tuli vaivaantunut hiljaisuus ja menin itse aivan sanattomaksi. Kuka voi sanoa noi omalle pojalleen? Edes vitsinä? Ihan järkyttävää. Vaikka ihminen olisi kuinka katkeroitunut miehensä juomiseen, niin näin katkeroitumisen ei todellakaan pitäisi näyttäytyä. 

Vierailija
384/1150 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kaverille itselleni aran asian. Kokemuksen menneisyydestä, joka vaikutti mm. siihen etten uskalla helposti ottaa yhteytä muihin. Ajattelen, ettei kukaa kaipaa tai halua yhteydenottoani. Kaverin vastaus oli "no kannattaisiko muuttaa itseäsi". No juu, sitähän tässä on yritetty selvittää, että mikä minussa on niin vialla ja miten pitäisi muuttua.

Vierailija
385/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytöntä ^

Vierailija
386/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys rikkoo taijan

Vierailija
387/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ns. Tavalliset ulkonäön kommentoimiset, niinkuin en itse tietäisi miltä näytän.

Ja ai niin, tietysti myös se ku käski tehdä it.se.mu***n.

Vierailija
388/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vainaa, kun kyläilin miesystäväni kanssa hänen luonaan, aliarvioi ja nälvi minua tai puhui minun asioita kahden kesken hänelle. Mies sitten kertoi minulle. Mustasukkaisuuttaan, kun minulla mies ja kaikki ok. Hän, katkeroitunut ihminen, joka

ei osannut iloita toisen onnesta.

Vierailija
389/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei sanottu minulle vaan yhteisen työkaverimme selän takana.

Työkaverimme vauva oli kuollut synnytyksessä, johon toinen työkaverini totesi, että oli ihan hyvä juttu, ei tommoisesta lapsettomasta, mitään hyvää äitiä olisi tullutkaan.

Tämä palautuu mieleen vuosien jälkeenkin ja varsinkin tyytyväinen ääni, jolla tämä kommentti lausuttiin.

Hänellä oli pettämätön logiikka ja myös rutkasti empatiaa. Varmaan sai sen empatiakykynsä kun tuli äidiksi..kun oli ilmeisesti syntynyt sellaiseksi.

Vierailija
390/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, että sinulla on noin kivoja lapsia

Vierailija
391/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ns. Tavalliset ulkonäön kommentoimiset, niinkuin en itse tietäisi miltä näytän.

Monet ihmiset harrastavat tuota, että kommentoidaan toisen ulkonäköä täysin puskista ja vähän sellaiseen nälvivään sävyyn. "Etpä säkään näytä siltä, että muka harrastaisit moottoripyöriä." "Ai kauhee kun sä oot pitkä, sä näytät kuvissa jotenkin niin semmoselta pieneltä keijukaiselta." Olen törmännyt tähän varsinkin naisten keskuudessa, en tiedä, onko se sitten yritys saada toinen epävarmaksi itsestään vai ihan vain sosiaalista kömpelyyttä. Yleistäen voisi sanoa, että suurin osa aikuisista on isoja lapsia mitä tulee vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa: mitään suodatinta ei oikein ole ja ääneen ihmetellään sellaisiakin asioita, joissa ei ole mitään sen kummempaa ihmeteltävää.

Vierailija
392/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus loukata kenenkään tunteita sillä kirjoituksellani "Tuosta vanhemmuudesta.." vaan aukikirjoittaa mielestäni väärää tulkintaa asioista, jonka vuoksi aivan turhaan loukkaannutaan ja kärjistellään. Pieleen meni. Tai no, näillä palstoilla on vaikeaa sanoa jotain kun kuitenkin se väärinymmärretään.

Tarkoitus oli hyvä, ja sanoa että mielestäni keskenmenon saanut voi sanoa olevansa äiti, hän on jo ehtinyt kokea monia tunteita, käydä läpi äitiyteen liittyviä prosesseja ja joutuu työstämään omaan menehtyneeseen lapseen liittyvän surun. Aivan kamalan raskas prosesssi. Siihen toivon voimia!

Kuitenkin jos keskustellaan arjen äitiydestä, joka todell on erilaista ja väsyttävämpää elämää kuin se että on töissä 8h ja pääsee kotiin lepäämään niin kyllä se vain on erilaista.

No turha vääntää.

Niin, ethän sinäkään tiedä äitiyden kamalimmasta puolesta yhtään mitään, kun lapsesi ei ole kuollut. Vielä. Voi olla että joskus saat sen kokea.

Oho. Sun iposoitteen voi selvittää ja luovuttaa sen poliisille. Toivot tässä kurjoittajan lapsen kuolemaa, vihjaat siihen. Se on aika vakava rikos.

Toisen kuoleman toivominen ei ole rikos.

Vierailija
393/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kuolet todella kärsimällä, sanoi mies sairasvuoteellani

Vierailija
394/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset harrastavat tuota, että kommentoidaan toisen ulkonäköä täysin puskista ja vähän sellaiseen nälvivään sävyyn. "Etpä säkään näytä siltä, että muka harrastaisit moottoripyöriä." "Ai kauhee kun sä oot pitkä, sä näytät kuvissa jotenkin niin semmoselta pieneltä keijukaiselta." Olen törmännyt tähän varsinkin naisten keskuudessa, en tiedä, onko se sitten yritys saada toinen epävarmaksi itsestään vai ihan vain sosiaalista kömpelyyttä. Yleistäen voisi sanoa, että suurin osa aikuisista on isoja lapsia mitä tulee vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa: mitään suodatinta ei oikein ole ja ääneen ihmetellään sellaisiakin asioita, joissa ei ole mitään sen kummempaa ihmeteltävää.

Jes. Samaa sarjaa näiden kanssa jotka väittävät jätesäkin mallisen paidan/mekon näyttävän ERITYISEN hyvältä päälläsi, ja usuttavat ostamaan. Ja ne jotka eivät kerro että ripsivärisi tai huulipunasi on valahtanut paikoiltaan, tai että kengästäsi roikkuu vessapaperia.

Vierailija
395/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet,tollanen harmaahiirulainen

Vierailija
396/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies sanoi, et sovi mielestäni niin hyvin toimistopäälliköksi kuin toimistoapulaiseksi. Olin toiminut 10 päällikkönä ja tehnyt työn hyvin. tuli sopiva tilanne, sain todellakin alennuspaperit käteen. Sananakin tuo,alennuspaperi, kuulostaa oudolta. Yleensä ne on ylennyspaperit. Onneksi sain uuden paikan toisesta firmasta ,koska palkka olisi tippunut 50 %.

Vierailija
397/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtoveri kysyi mitä meinaat juhannuksena tehdä. toinen sanoi vähän matkan päästä hänelle  että mitä se   juhannuksena tekee kun ei sillä ole perhettäkään.

Vierailija
398/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SunBroidi kirjoitti:

Sulla on jodivajarit, kuten 90% naisista täällä ja hormonitoiminnan häiriöt vaikuttaa mieleen.. Fakta. Lisäravinteet jokaiseen kotiin. Global healing centerin Detoxadine on planeetan paras jodituote . En myy mitään mutta kattokaas semmonen sivu kuin https://www.thefinchleyclinic.com/ ja hoitakaa itsenne sisäiseen huippukuntoon. Tän jälkeen te säteilette, niin kuin kauneudella on tapana ja hommat rullaa ihan kivasti.

Ehkä vähän tuo oli provo, mutta mun kilppari on viimeaikoina kenkkuillut. Ostin kotiin jodioitua merisuolaa ja otin kuurin jodia ja seleeniä sisältävää kilpparivitamiinivalmistetta. Täytyis ottaa toinenkin satsi.

Vierailija
399/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa ilmaista asian tölvimättäkin.

”Ai tommonen paita”...

Vierailija
400/1150 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa ilmaista asian tölvimättäkin.

”Ai tommonen paita”...

”Onpa jännän värinen”...

”Paljonko on tuollaisella ollut hintaa”...

”Onpas kyllä kallis ollut tuollaiseksi”...

🙄 (Äitini tyypilliset ekat kommentit kun kyläilen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme