Kuinka usein runkkaaminen on normaalia?
Onko normaalia kun on pakko runkata useamman kerran päivässä?
Kommentit (22)
Itsetyydytys on synti, josta joutuu helvettiin.
Siitä tulee sokeaksi ennen sanottiin.
Pari kertaa päivässä on vielä normaalin puolella.
Jos sitä pitää alkaa miettiä että onko enää normaalia, niin ehkä vois kokeilla pystyykö vähentämään. Jos ei niin kertoohan sekin kai jotain? En siis tiedä, en ole alan asiantuntija :D
Suunnilleen joka kolmannella kerralla
Aika usein runkkaaminen on normaalia.
Nuorempana runkkasin monta kertaa päivässä kun nykyisin pari kertaa viikossa.
Sit kannattaa lopettaa kun alkaa sattua
Ei ole normaalia, jos on pakko runkata. Olen jo keski-iän saavuttanut, mutta runkkailen halun ja mahdollisuuksien mukaan lähes päivitäin. Ei silti ole ollut pakonomaista tarvetta ollut koskaan. Varo ettei lähde homma käsistä...tai nahkat😉
Vierailija wrote:
Itsetyydytys on synti, josta joutuu helvettiin
//// Huono vitsi . Ei pidemmälle kuin kirjoitettu on ! Jos tuollaista
joku tosissaan väittää, se pitää
perustella Raamatulla
Olen kuullut ikäisiltäni, vastakkaisen sukupuolen edustajilta, eri vuosikymmeninä (20-50) juuri tähän onanointiin liittyviä mielipiteitä.
En tiedä, tai tuleeko tämä sitten yllätyksenä vielä joillekin kun tiedän: on olemassa ihmisiä, joita mikään seksissä ei edes kiinnosta, eikä onanointi.
Uskon tai toivon ainakin toki, näin näitä näin aina ajattelijoita olisi ihmisistä vain jokin pieni marginaali? Vaan ei. Kun se tuntuu olevan, aina vain vuosikymmenten ja vuosien vaihtuessa, yhä vain entistä yleisempää.
Ja se tunne, että kaikki tekisivät täällä juuri niin kuin sinä ajattelet ja teet, onanoidessasikin on harhaa. Totuus asiassa lienee, veikkaan suurilta osin aivan päinvastainen! Sitä sopii miettiä kun pohtii näitä.
Harvoin runkkaaminen on normaalia. Kyllä siittiöillä on tarkoituksensa
Kuhan muistaa käydä välillä syömässä, niin ei ala heikottamaan.
Aika yksilöllistä, sanotaan vaikka, että jos se haittaa/estää muuta elämää, niin silloin on liian usein.
Otin taskusta sisäosan pois jotta voin kosketella itseäni missä vain haluan. Kosketteken itseäni nytkin kun tätä kirjoitan samalla kun olen kahvilassa. Minulla taitaa olla ongelma.
Olen nainen ikää 39v. Olen ollut aina seksuaalinen. Töissäkin joudun käymään päivittäin joskus kaksikin kertaa tekemässä WC:ssä itselleni orgasmin. Kotona mieheni kyllä hoitaa nämä asiat hyvin. En vaan voi mitään kun tarve iskee kesken päivän ja munaa ei ole saatavissa. Kieltämättä mietin onko jo ongelma.
Tehdäänpä sellainen normaalipoisto.