Mieleennpainuneet tölväykset/möläytykset ystävien suusta
Onko muilla jäänyt möläytykset elämään mielensopukoihin? Ei välttämättä ole loukkaukseksi tarkoitettu, mutta silti hieman kirpaissut. Itseäni on jäänyt mietityttämään ystäväni tokaisu siitä, ettei koskaan voisi työskennellä tai asua kanssani. Olemme olleet joskus samassa työpaikassa n. 1,5 vuotta, joten jäi hieman kaivelemaan, että miksi olin niin kamala työkaveri. Kyllä minä voisin ystäväni ottaa hätätapauksessa kanssani asumaan (olen toisen kaverin yhden kerran ottanutkin), tosin vain väliaikaisesti, koska tarvitsen oman tilani. Muita möläytyksiä?
Kommentit (1150)
Kaveri armeijassa ollessaan puhui petikaveristaan, kun tarkoitti tupakaveria.
Miksi et ole mennyt oikeisiin töihin.
Olin töissä videovuokraamossa ja ylpeä siitä, että pärjäsin omillani.
T: Lapsuudessa alistettu ja lytistetty
”Mä oikein pelästyin kun sä olet lihonut niin paljon!” Tämän jatkoksi ystävä tarjoutui näyttämään videolta kuinka pahalta näytän. Oltiin siis oltu hänen lapsensa synttäreillä pari viikkoa aiemmin ja tämän sain kuulla kun seuraavaksi nähtiin. Kiitin kohteliaasti ja kieltäydyin tarjouksesta nähdä video.
Tästä aikaa parikymmentä vuotta mutta ei kyllä unohdu.
Ei nyt niinkään ystävä, mutta eräässä yhteisössä olimme samaan aikaan, tulimme hyvin toimeen ja kuvittelin että voisimme olla kavereita.
No sitten tämä tokaisi että "kun saisit lottovoiton niin voisit saada miehenkin". Heitin naureskellen että meinaatko etten miestä saa kuin miljoonilla, mutta tyytyväinen hymyilynsä vastaukseksi sai kyllä luun kurkkuun.
Kaveri halusi nähdä korulippaani sisällön. Käytin kuulemma aivan liian pieniä koruja kuten yhtä yksinkertaista kultasormusta tai timanttinappikorviksia. Etsiessään sopivia korviksia (turhaan) hän jutteli, että kannattaa käyttää kookkaita ja näyttäviä koruja etenkin kasvojen lähellä, ne kun vetävät kivasti huomion itseensä rumasta naamasta.
olin juuri ottanut pipon ja hupun pois päästäni kun olin kauppaan menossa ja hiukset tietenkin sekaisin kun eräs tuttu vanhempi herrasmies tuli siihen ja sanoi: katos sä oot taas niin hienosti tukkas laittanut..
Kaverini kertoi sanoneensa kaverilleen, että olen ihan mukava, kun minuun vain tutustuu.
Olen aika hiljainen tyyppi.
Eräs kaveri nauroi, että minulla on niin pieni pää. Sillä taisi olla pienet aivot.
Hyvin olen pärjännyt. Ja pääni ei ole edes kovin pieni. Naama on pieni, pää on iso, normaalia isompi, joten jos olisi sanonut edes jättipääksi, mutta ei.
Ystäväni oli kommentoinut erästä tekemääni asiaa puolisolleni. "Eihän se mitenkään täydellinen ole, mutta parhaansa teki". Puolisoni ei ollut vielä nähnyt suoritustani ja oli aika tyrmistynyt ystäväni sanoista. Jäivät ne minullekin kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
sä puhua pälätät kun pesusieni!
Hajosin mielikuvalle pälättävästä pesusienestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on kova pälättämään.
On muutamakin, mutta yksi klassikko on mainita eräs kasvonpiirteeni ikään kuin negatiivisessa valossa. En tiedä miksi minulla ei saisi kyseistä piirrettä olla, kyse ei ole kuitenkaan mistään poikkeavasta.
Ystäväni, jolla on yksi lapsi ja joka tiesi minulla olleen keskenmenon:
"Sä et vaan voi tietää, kun sulla ei oo lapsia".
Minulla oli ollut todellisia painovaikeuksia vuosikausia, runsasta ylipainoa.
Sain vihdoin elämäntapamuutoksen käyntiin ja laiduttuani 10 kg kysyin ystävältäni, huomaako muutosta.
Hän vastasi:"No en kyllä".
Tuosta on n. 15 vuotta, paino on nykyään normaali, mutta jotenkin luottamus meni.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, jolla on yksi lapsi ja joka tiesi minulla olleen keskenmenon:
"Sä et vaan voi tietää, kun sulla ei oo lapsia".
Kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on kova pälättämään.
paavoa ei vaan ollut silloin vielä keksitty
Parturi-kampaajakaverillani oli tapana kommentoida, miten hiukseni näyttäisivät paremmilta tai, että olisivat kivemmat toisella tapaa laitettuna. Itsekin olin tuolloin parturi-kampaaja.
Tuttava tokaisi nähdessään mut ilman silmälaseja että onko sulla oikeesti noin pienet silmät, luulin että se johtuu silmälaseista.
En vieläkään, 20v tokaisun jälkeen arvosta kyseistä ihmistä kovin korkealle.