Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ihmiset jaksatte teidän perhettä 24/7?

Vierailija
01.04.2020 |

Joko alkaa pinna kiristymään?

On se vain isossa perheessä helpottanut kun porukka koulussa/harrastuksissa/kavereilla ollut päivän. Nyt tuntuu että loppuu neliöt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei 😊😁

Vierailija
2/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso asunto kahdessa kerroksessa on pelastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla lisäännytty niin kuin wtkanit. Mahdutaan hyvin yhteen itse valitun puolison ja sopivan lapsimäärän kanssa.

Vierailija
4/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihanaa, 3 lasta <3

Vierailija
5/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin sellaisen ukon jota katselen mielelläni ja lapsia on sopiva määrä. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
6/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso asunto kahdessa kerroksessa on pelastus.

Sama...ja vielä iso piha.

Ulkorakennus, jossa lämpimät tilat puuhailla.

Puutöitä, matonkutomista ym. mukavaa.

Vierailija
7/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa tarvittaessa omaa tilaa ja rauhaa. Hyvin on pärjätty.

Vierailija
8/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin olisi pärjätty isommasakin perheessä, mieheni ja lasteni isä kuoli äkillisesti ennen tätä katastrofia, on siis muutakin läpi käytävää tässä ohella..

Vierailija
9/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjätään. Ollaan aika rauhallisia kaikki, jokainen linnoittautuu joka aamu omiin huoneisiin etätöihin/kouluun. Ei mitään ongelmia ollut ainakaan vielä.

Vierailija
10/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Vierailija
11/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan - 16-vuotiaana omilleni muutettuani olin saanut perheidyllistä aivan tarpeekseni, enkä aio sitä edelleenkään perustaa.

M 45

Vierailija
12/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-11286283

Varoitus Kiinasta: Avioerot lisääntyivät karanteenin aikana, kotiväkivallan lisääntymisestä kerrotaan ympäri maailman

Vierailija
13/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! Mä en käsitä miten joku ei jaksa omaa perhettään!? Perhe on ihanin asia mitä mulla on! Mikään muu elämässä ei pääse lähellekään! Tottakai jaksan mun ihanaa miestä ja lasta! Mikä ihmisiä vaivaa kun oma perhe on RASITE? Mitä te sitten haluaisitte? Kenen muun kanssa mieluummin kulutatte aikaanne?

Vierailija
14/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa puhetta...

Vierailija
15/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanne on kaukana normaalista, siksi ei ole kummallista jos alkaa palamaan hermot puolisoon/lapsiin. Kaiken stressin ja kotikoulujen päälle vielä mahdolliset lomautukset/potkut, niin avot.

Vierailija
16/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka päättävät elää kumppanin kanssa, jonka seurassa eivät viihdy tai hankkivat niin monta lasta, etteivät jaksa hoitaa.

Minä olin kolmessa puolipitkässä suhteessa, ennen kuin löysin mieheni. 14 vuotta yhdessä ja molemmat ollaan onnellisia siitä, että saamme tehdä yhdessä nyt etätöitä kotosalla. Lapsia emme hankkineet, kun se olisi ollut pois harrastuksista, toisiltamme ja ystäviltämme. Koronan ansiosta 247 parisuhdeaikaa parhaimmillaan!

Vierailija
17/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin olisi pärjätty isommasakin perheessä, mieheni ja lasteni isä kuoli äkillisesti ennen tätä katastrofia, on siis muutakin läpi käytävää tässä ohella..

Lämmin osanotto <3 Paljon voimia teidän perheellenne. 

Vierailija
18/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan erittäin hyvin. Valitsin itselleni puolison, jonka kanssa oikeasti haluan olla. Olemme myös kasvattaneet lapsemme sellaisiksi, että heidän kanssaan viihtyy erittäin hyvin. Vietämme muulloinkin paljon aikaa yhdessä perheen kesken, joten tämä ei ole meille mitenkään erityisen poikkeuksellinen tilanne. 

Vierailija
19/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvalittu aviomies ja lapsi jo maailmalla. Hyvin pyyhkii.

Vierailija
20/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa olemme nauttineet näistä kahdesta viikosta ja lapsemmekin ainakin toistaiseksi vaikka kavereiden kanssa pyörimisen joutunut jättämään. Kotona unohtuu miksi maailma seis ja voi viettää kerrankin kaikessa rauhassa aikaa rakkaiden parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä