Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä ajantappamiskeinoja hoitajalle yövuoroon!

Vierailija
29.06.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. suomi24. fi

sieltä esim. keskustelut, paljon mielenkiintoisia foorumeita ja aiheita.

www. holdthebutton. com

www. aapeli. com

Vierailija
2/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuviakin on tullut katsottua. Parituntinen leffa klo 3 ja 5 välillä jouduttaa kivasti yövuoroa. Riippuu myös työpaikasta mitä joutuu yöllä tekemään, huonosti jos käy niin joutuu jappasemaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabiaa olenkin jo hieman opiskellut. -ap-

Vierailija
4/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani vanhainkodissa töissä, oli eräällä osastolla yöt pääsääntöisesti leppoisia. Vanhukset nukkuivat varsin hyvin, pyykkiäkään ei riittänyt loputtomiin ja aamupalan valmistus sujui alle tunnissa. " Mappihuoltoakaan" ei joka yöksi ollut...

Vierailija
5/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan päivätyössä kävijänä ehdi miettiä miten tappaisin aikaa. Kyllä koko päivä kuluu työn touhussa.

Vierailija
6/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin on pakko olla joku siellä päivystämässä, koska aina silloin tälloin sitä kuitenkin tarvitaan.

Vierailija:

En minä ainakaan päivätyössä kävijänä ehdi miettiä miten tappaisin aikaa. Kyllä koko päivä kuluu työn touhussa.

Vierailija
7/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öissä kaikenlainen tukka putkella juokseminen on minimissä. Enempää ei vouhkata kuin on pakko. Mieti vähän mitä kirjotat.

Vierailija
8/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodissa ja ei siellä todellakaan tarvitse miettiä mitä tekee.. puhelin rallattaa ja juosta pitää koko yön.. hyvä että pakolliset hommat kerkee tehdä..

Vierailija
9/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää juosta yöllä? Oletko yksin ison potilaslauman kanssa? Karkaileeko ja häiriköikö ne?

Vierailija
10/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omenapiirakka

Vierailija
11/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste alypaa piste com

Löytyy kaikennäköistä tietovisaa ym ;)

Tieteenkuvalehdellä on kans kivat sivut...

Vierailija
12/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo asukkaatt soittaa vähän väliä millon mitäkin.. vessaan, lääkettä, ei saa unta, kipuja yms..

joo ja yksin olen ja 60 asukasta.. osa tosin ei tarvitse yöhoitoa mutta yli puolet kuitenkin..

joten juosta saa!

t. 21

Vierailija
13/13 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös opiskellut Espanjaa, lukenut pääsykokeisiin ja tentteihin, soitellut yövuoroissa oleville ystäville, ajanut kuntopyörää hullun lailla...

Teen päivystysluontoista työtä, eli yövuorot vaihtelevat tosi paljon. Vastapainoksi olen myös juossut karkureiden perässä, paininut, siivuonnut oksennuksia, kuivannut lainehtivia lattioita jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan