Suositelkaa hyviä ajantappamiskeinoja hoitajalle yövuoroon!
Kommentit (13)
Elokuviakin on tullut katsottua. Parituntinen leffa klo 3 ja 5 välillä jouduttaa kivasti yövuoroa. Riippuu myös työpaikasta mitä joutuu yöllä tekemään, huonosti jos käy niin joutuu jappasemaan usein.
Arabiaa olenkin jo hieman opiskellut. -ap-
Ollessani vanhainkodissa töissä, oli eräällä osastolla yöt pääsääntöisesti leppoisia. Vanhukset nukkuivat varsin hyvin, pyykkiäkään ei riittänyt loputtomiin ja aamupalan valmistus sujui alle tunnissa. " Mappihuoltoakaan" ei joka yöksi ollut...
En minä ainakaan päivätyössä kävijänä ehdi miettiä miten tappaisin aikaa. Kyllä koko päivä kuluu työn touhussa.
mutta kuitenkin on pakko olla joku siellä päivystämässä, koska aina silloin tälloin sitä kuitenkin tarvitaan.
Vierailija:
En minä ainakaan päivätyössä kävijänä ehdi miettiä miten tappaisin aikaa. Kyllä koko päivä kuluu työn touhussa.
öissä kaikenlainen tukka putkella juokseminen on minimissä. Enempää ei vouhkata kuin on pakko. Mieti vähän mitä kirjotat.
vanhainkodissa ja ei siellä todellakaan tarvitse miettiä mitä tekee.. puhelin rallattaa ja juosta pitää koko yön.. hyvä että pakolliset hommat kerkee tehdä..
Miksi sun pitää juosta yöllä? Oletko yksin ison potilaslauman kanssa? Karkaileeko ja häiriköikö ne?
www piste alypaa piste com
Löytyy kaikennäköistä tietovisaa ym ;)
Tieteenkuvalehdellä on kans kivat sivut...
joo asukkaatt soittaa vähän väliä millon mitäkin.. vessaan, lääkettä, ei saa unta, kipuja yms..
joo ja yksin olen ja 60 asukasta.. osa tosin ei tarvitse yöhoitoa mutta yli puolet kuitenkin..
joten juosta saa!
t. 21
Olen myös opiskellut Espanjaa, lukenut pääsykokeisiin ja tentteihin, soitellut yövuoroissa oleville ystäville, ajanut kuntopyörää hullun lailla...
Teen päivystysluontoista työtä, eli yövuorot vaihtelevat tosi paljon. Vastapainoksi olen myös juossut karkureiden perässä, paininut, siivuonnut oksennuksia, kuivannut lainehtivia lattioita jne.
www. suomi24. fi
sieltä esim. keskustelut, paljon mielenkiintoisia foorumeita ja aiheita.
www. holdthebutton. com
www. aapeli. com