Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ole karppi,

Vierailija
10.08.2006 |

Ihana kesävapaapäivä, neitoperhot lentelee, sirkat sirittää, kasvimaasta perunat ja porkkanat sekä kurkut koriin, alkupaloiksi hernemaasta herneet suuhun.

Perunat ovat ihanan pyöreitä ja kuori irtoaa kokonaan helposti pestessä, saati maku kun hetken ovat kiehuneet. Valitettavasti kaupungissa, ette koskaan saa moista makunautintoa. Tai karppi maallakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuessani maalla. Nyt nautin yksinkertaisesti terveydestäni :) Ihanaa, juuri eilen olin lääkärillä ja kaikki arvot niin hyvät kuin vain voi olla :) Väsymys tipo tiessään, jaksan pph:na ja 4 lapsen äitinä uskomattoman hyvin..

(Ja karppaushan ei tarkoita hyvästä viljasta luopumista.... )

Vierailija
2/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kurkun päivässä... t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tiedoksi, niin saa niitä vihanneksia täällä stadissakin. Ja ihan omasta kasvimaasta!

Vierailija
4/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5. viikkoa karppaava

Vierailija
5/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voitko uskoa, meillä on kasvimaa vaikka karppaan! Kaikkea sitä... Perunat taas eivät ole mielestäni koskaan olleet hääppöinen makuelämys edes suoraan maasta nostettuina, niistä ei ollut vaikea luopua.

Vierailija
6/6 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiertelin tänään kauppahallissa, ostin kalaa jonka valmistan huomenna ja jauhelihaa, josta pyöräytin pari pellillistä lihapullia. Lisäksi löysin uskomattoman ihanan näköistä kesäkaalta, jonka ajattelin kiehauttaa ja hauduttaa pähkinäöljyssä ja lisäksi olen jo tunnin verran kuivattanut herkullisia pikkutomaatteja uunissa. Näihin kun lisään herkullisen kreikkalaisesta jugurtista valmistamani tsatsikin, niin avot.

Kauppahallissa oli mukava kierrellä, sain maistiaisiakin ja odotettavissa oleva ateria tekee päivästä vielä mukavamman =)

Nauti sinä omasta pikku onnestasi ja anna muiden, jopa karppien, nauttia omastaan. Ei se ole sinulta millään tavalla pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän