Oon tänään taas koko päivän huutanut lapsille, varmaan sossu pian oven takana.
Kommentit (9)
pienelle vielä ennenkuin nukahti menin huutamaan et niin et noin tyhmä olet ettet mitään tajua =o/
Luoja miten tyhmä ite olenkaan kun tommosta sontaa suollan suustani, HÄVETTÄÄ.....
ja kaikki johtuu siitä et ukko läks kavereittes luo saunomaan vaikka mihinkään ei pitänyt olla menoa ni olin sitte valmiiks huonontuulinen ja kun lapsi meni rassu väärään sänkyyn nukkumaan niin minä latasin noi kommentit, KAMALA ÄITI!!!!!
Vierailija:
pienelle vielä ennenkuin nukahti menin huutamaan et niin et noin tyhmä olet ettet mitään tajua =o/Luoja miten tyhmä ite olenkaan kun tommosta sontaa suollan suustani, HÄVETTÄÄ.....
ja kaikki johtuu siitä et ukko läks kavereittes luo saunomaan vaikka mihinkään ei pitänyt olla menoa ni olin sitte valmiiks huonontuulinen ja kun lapsi meni rassu väärään sänkyyn nukkumaan niin minä latasin noi kommentit, KAMALA ÄITI!!!!!
sanoo lapsille jotain mitä katuu jälkeenpäin!!!!
kasvatuksessa koska syyttävä sormi osoittaa silloin suoraan sinuun!
Sanoinhan itsekin tajuavani että tekoni oli kamalan epäoikeutettu, mut lipsahti väsymyksen/pettymyksen myötä ulos joka on tottakai VÄÄRIN!!!
Uskon kyllä voivani asiasta lapseni kanssa keskustella ja hän pääsee asiasta yli vai mitä olet mieltä sinä suuri tuomitsija?????
mut siitäkin hirvee morkkis ollut loppupäivän.. :( Paloi vaan pilarit kun lapsi (3v) alkoi taas kerran temppuilemaan kun ois pitänyt syömään mennä ja kävi rääkymään ja mulla oli ihan älytön nälkä.. Tuli sitten huudettua kitapurje lepattaen takaisin lapsiparalle.. Eikä tuo huutaminen mitään auta ees :((( Pyysin anteeksi lapselta ja sanoin että äiti käyttäytyi nyt tosi tyhmästi. Kyllä sitä pitäis pystyä olemaan aikuinen, tilanteessa kuin tilanteessa, mut kukapa meistä on aina se täydellinen aikuinen, vanhempi..?
Vierailija:
kasvatuksessa koska syyttävä sormi osoittaa silloin suoraan sinuun!Sanoinhan itsekin tajuavani että tekoni oli kamalan epäoikeutettu, mut lipsahti väsymyksen/pettymyksen myötä ulos joka on tottakai VÄÄRIN!!!
Uskon kyllä voivani asiasta lapseni kanssa keskustella ja hän pääsee asiasta yli vai mitä olet mieltä sinä suuri tuomitsija?????
on niin mitta täynnä, että ei voi mitään. Kamalaahan se on ja väärin lasta kohtaan..mutta minkäs teet?
puhe auta! ap