Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirasta jauhaminen

Vierailija
03.01.2026 |

Jos on koiraihminen, miksi siitä koirasta pitää jauhaa koirattomalle ihmiselle? Eikö siitä voi jauhaa niille muille, joilla on koira? Onko ajatus se, että mitä enemmän omasta koirasta puhutaan ja näytetään videoita ym., sitä viehättävämmäksi se muuttuu koirattoman (enemmän kissaihmisen) silmissä? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)

Vierailija
2/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on äiti-ihminen, miksi siitä lapsesta pitää jauhaa lapsettomalle ihmiselle? Eikö siitä voi jauhaa niille muille, joilla on lapsi? Onko ajatus se, että mitä enemmän omasta lapsesta puhutaan ja näytetään videoita ym., sitä viehättävämmäksi se muuttuu lapsettoman silmissä? 

En tiedä. Kysymys koski koiraa, ei lasta.

Enkä minä ainakaan jauha lapsettomille lapsiasioista. Paitsi sukulaisille, koska ovat sukua ja ovat kiinnostuneita. Lapsettomien kanssa en juuri edes vietä aikaa, ei ole yhteisiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)

Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele. 

Vierailija
4/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et puhu koirastasi muille koirallisille? En kehtaa sanoa, että pidän koiria epämiellyttävinä ja ne haisevat.

Vierailija
5/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmm.... Jos henkilö A harrastaa puutarhanhoitoa ja henkilö B kieltää A:ta puhumasta puutarhanhoidosta, niin mitä se silloin on?

Ehkäpä B:n kannattaa miettiä sitä.

Vierailija
6/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta jauhaminen on laitonta. Syynä sekä eläinsuojelulainsäädäntö että elintarvikehygienia. 

Vierailija
7/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista jauhajat ovat barbaarisia jauhelihan himossaan.

Vierailija
8/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuu aina itselleen merkityksellisistä asioista. Jos ei kelpaa, etsi koiratonta seuraa. 

Vierailija
9/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele. 

Miksi änkyttää tämmöstä paskaa... ap.  Pälise yksin ja vastaile edelleen itsellesi 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
10/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että käyn maanantaina agilityssa, keskiviikkona nose workissa ja lauantaina tokossa. Harrastan koiria ja asun koiran kanssa. Minun elämäni sattuu olemaan koiraihmisen elämää.

Vierailija
11/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuuntelen tarinoita koirista ja kissoista, pidän eläimistä. Pidän myös monista ihmisistä.

Arvostan sitä, että vanhemmat luulevat lastensa olevan lahjakkaita ja/tai älykkäitä.

Muut eivät välttämättä jaa käsitystä.

Vierailija
12/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmmm.... Jos henkilö A harrastaa puutarhanhoitoa ja henkilö B kieltää A:ta puhumasta puutarhanhoidosta, niin mitä se silloin on?

Ei ketään ole KIELLETTY puhumasta yhtään mistään. Se on vain ärsyttävää, kun joku hieroo jatkuvasti naamalle jotain epämiellyttävää, koska HÄN pitää siitä. Toiselle siitä tulee kuvottava olo.

Vierailija
13/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et puhu koirastasi muille koirallisille? En kehtaa sanoa, että pidän koiria epämiellyttävinä ja ne haisevat.

Pidän sinua epämiellyttävänä ja haisevana. 

Vierailija
14/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kai, että AP:llä tässä on pulaa koirattomista kavereista :D

Vierailija
15/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siitä pitäisi puhua? Eletään tavallista arkea ja lenkkeillään kolme kertaa päivässä ja päälle pisulenkit. Syö hyvin ja on oikein hyvässä kunnossa. 

Vierailija
16/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään ole KIELLETTY puhumasta yhtään mistään. Se on vain ärsyttävää, kun joku hieroo jatkuvasti naamalle jotain epämiellyttävää, koska HÄN pitää siitä. Toiselle siitä tulee kuvottava olo.

Miksi olet väkisin sellaisten ihmisten kanssa, joiden jutuista tulee kuvottava olo? Mikä ihmeen masokisti olet? 

Vierailija
17/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava on hyvä ja valitsee sellaisia ihmisiä kaverikseen, jonka puheenaiheet eivät kuvota häntä. Eipä ihme, että sinulla ei ole mielestäsi parempia juttuja kertovia tuttuja. Olet kerrassaan FEIKKI teeskentelijä.

Vierailija
18/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ap on selkä hiessä poistattanut jo puolet vastauksista. Sellainen luuseri se siellä. 

Vierailija
19/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että käyn maanantaina agilityssa, keskiviikkona nose workissa ja lauantaina tokossa. Harrastan koiria ja asun koiran kanssa. Minun elämäni sattuu olemaan koiraihmisen elämää.

Sinä siis raportoit kaiken mitä koirasi kanssa teet? Jaksaako edes koiralliset kuunnella?

Vierailija
20/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut tavata hevosihmisiä. He ovat ihan omaa luokkaansa jauhamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän