Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kari Aihinen on hyvännäköinen! Kuka muu tykkää?

Vierailija
31.03.2020 |

Ihana kokki. Kelpaisi mulle!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni! Ihanan iloinen, tyylikäs ja kun on tukka päässä, tällä tarkoitin ettei pidä siiliä.

Nykyään 30-50 miehet ovat järkyttävän kyynisiä, hapan ilmeellä varustettuja spandex urheilijoita.

Vierailija
2/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rumat hiukset.Vaaleita raitoja(yäk raidat miehellä), kuiva, sekainen pehko.Päivitystä vaatisi, tuo malli ollut jo useita vuosia.Muuten kundi ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
4/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamainen ja tosiaankin kivannäköinen. Näin muualta Turkuun muuttaneena en vieläkään ymmärrä näiden juttuja, mutta Kapen jutut mua naurattaa. Hyvä asenne, ei tatskoja, ja on jotenkin niin oma itsensä. Kiva kun ottaa lapset hyvin huomioon noissa ohjelmissa, ja kaikki rentoutumaan, niin isot lenkkimakkaramiehet, kuin viherpiiperönaisetkin. Mietin taannoin, että mistähän avioeronsa johtuu...

Vierailija
5/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAA kaikki rentoutumaan.. 4

Vierailija
6/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minustakin. Ulkonäön lisäksi suuresti vaikuttaa hänen iloinen ja kiva käytös ja hauskat jutut. Eikä ole ollenkaan miinusta sekään, että osaa kokata :D. 

Vierailija
7/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Eikä tuo tukka haittaa. Eipä ole tatuointeja tai lävistyksiä, jotka ovat hirveän näköisiä.

Vierailija
8/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäössä vikaa, mutta en voi sietää Turun murretta! 

Vierailija
9/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvän näköinen, mutta tuo hiustyyli tosiaan kaipaisi päivitystä kuten joku jo sanoi.

Vierailija
10/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun murre on kamalaa kuultavaa, ei jatkoon.

Vierailija
11/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on sympaattinen tyyppi, tuntuu että on kaikkien kaveri jolla ei voisi olla vihamiehiä.

Kaappaus keittiössä on hyvää viihdettä tv:hen, josta jopa oppii jotain kokkaukseenkin.

Vierailija
12/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, ei yritä olla joku keittiöpäällikkö, vaan ansiokkaasta urastaan huolimatta kokkailee sellaista ruokaa mitä peruspirkko tai -paavo oppii tekemään.

Oispa ihana tuollainen mies keittiössä. En tarvitsisi edes peitonheilutuksiakaan, kun herkullinen ruoka tuoksuisi kotona. Olen niiiin kyllästynyt vääntämään ja kääntämään kauhoja ja kattiloita.

Vierailija
13/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä parasta, ei yritä olla joku keittiöpäällikkö, vaan ansiokkaasta urastaan huolimatta kokkailee sellaista ruokaa mitä peruspirkko tai -paavo oppii tekemään.

Oispa ihana tuollainen mies keittiössä. En tarvitsisi edes peitonheilutuksiakaan, kun herkullinen ruoka tuoksuisi kotona. Olen niiiin kyllästynyt vääntämään ja kääntämään kauhoja ja kattiloita.

Olen seurustellut kokin kanssa. Ei tehnyt koskaan himassa ruokaa.

Eli ottaisin ennemmin hyvän harrastelijan.

Vierailija
14/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikuloisi hieman selvemmin.

Vierailija
15/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut kokin kanssa. Ei tehnyt koskaan himassa ruokaa.

Eli ottaisin ennemmin hyvän harrastelijan.

Hyvä näkökulma :) Näin se voi hyvinkin mennä. Kukapa sitä nyt kotonaan alkaisi työpäiväkokkailun jälkeen sooseja vääntää. Taisi muuten jossain lehdessä Aihinen sanoakin, että heillä Henriikka (ex-vaimo siis) hoitaa ruuat, ja tekeekin todella maistuvaa safkaa.

Vierailija
16/42 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se tosi söpö siellä Atlantin yli-purjehduksella, kun makasi sohvalla puolitiedottomana merisairauden kourissa.

Vierailija
18/42 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin paijata.

Vierailija
19/42 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei oo vikaa, mutta mielipiteissä on.

Vierailija
20/42 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä...