Kaupassa ihmiset tunkee jonoon jne. kuten ennenkin ilman mitään maskeja
Itse pidin maskia, koska minulla on pikku nuha. Miksei kaupoissa voi olla portsarit, jotka säännöstelee asiakkaita, esim.10 ihmistä kerrallaan?! Luulisi tuon olevan jo käytössä mutta tilanne ei vieläkään kauppojen mielestä ole tarpeeksi vakava!
Kommentit (4)
Saman olen huomannut. Ihmiset eivät pidä turvavälejä, ei kumihanskoja kädessä (edes myyjillä), ei hengityssuojaimia (olen nähnyt vain posteljoonilla koko tämän epidemian aikana, hengityssuojain oli postin väreissä eli oranssi). Muut ihmiset katsovat myös joko pelokkaasti tai vihamielisesti kaupassa jos olet suojattuna, hölmöimmät virnuilee narsisti hymynsä kanssa. Tuollasten ihmisten kanssa kun joutuu kaupassa asioimaan niin tuntuu hyvältä olla suojattu.
Uskokaa jo ettei niitä henfitys suojaimia saa mistään.
En ole huomannut. Ainoastaan kerran joku vanha mies tuli liian lähelle. Olin niin kiukkuinen, etten viitsinyt avata suutani ja kyllä siitä papasta huomasi ettei rnää täysillä käy... Käytös kun oli tyyliin "nyt on kova kiire hautaan"
Jaa. Minusta kaupoissa on ollut tosi rauhallista ja väljää ja jonoissakin on jätetty väliä.