Voiko päästä yli siitä, että potentiaalinen kumppaniehdokas loukkasi
Voiko menneen pyyhkiä ja aloittaa puhtaalta pöydältä?
Minulla oli orastava suhteenalku. Suhde loppui syksyllä ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan, mies käyttäytyi tökerösti ja loukkasi minua (pani välit poikki, oli kuulema ahdistunut).
Nyt välimme ovat parantuneet ainakin kaveritasolle, ehkä enemmänkin. Mutta kannattaako tätä jatkaa? Kerran törppö, aina törppö?
Mies on lääkäri ammatiltaan, tietty kylmyys ja analyyttisyys puskee pintaan myös ihmissuhteiden hoidossa - tyyliin ”tämä on nyt tässä ja kerrasta poikki”. Joten kannattaako ”yrittää suhdetta” uudestaan?
Kommentit (50)
Pidä kiinni tästä lääkäristä, mitä sillä on väliä vaikka olisi millainen m..kku tahansa, kunhan varallisuutta piisaa. Ottajia on, joten silläkään tavalla et voi kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni tästä lääkäristä, mitä sillä on väliä vaikka olisi millainen m..kku tahansa, kunhan varallisuutta piisaa. Ottajia on, joten silläkään tavalla et voi kostaa.
No, jos se lääkäri on vaikka 55v ja ap kaunis akateeminen 35 v, niin kyllä valttikortit mielestäni silloin on ap:n puolella...jos vain näitä asioita tuijotetaan.
Kiinnostaa, vähän sama juttu meneillään
jos tuosta loukkaantuu niin tervetuloa hiljalleen oikeaan maailmaan
Fool you once, shame on him. Fool you twice, shame on you.
Itse jaan elämäni kylmän ja sulkeutuneen mieslääkärin kanssa. Alussa oli rankkaa mutta pikkuhiljaa kehitin omaa luonnettani, opin pärjäämään omien tunteideni ja odotusteni kanssa. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Meidän suhde on hyvä, kaksi introverttia.
En usko että sellaista kumppania edes on olemassa joka ei ikinä loukkaa sinun tunteitasi.
Ei kannata tehdä turhaa draamaa.