Vauva.fi päivitys 31.3.2020
Nokkelimmat varmasti huomasivat, että Vauva.fi on uudistunut ja artikkelisisällöt ovat poistuneet. Vauvan ja Meidän Perheen juttujen uusi digikoti on HS.fi/perhe ja jatkossa löydät artikkelisisällöt sieltä. Vauva.fi:n osalta keskitymme jatkokehityksessä keskustelualueen parannuksiin ja sitä tukeviin uusiin ominaisuuksiin ja tukitoimintoihin. Voitte laittaa havaintoja ja mietteitä päivityksestä tähän viestiketjuun. Emme vastaile viesteihin, mutta seuraamme tätä ketjua ongelmien varalta lähipäivinä. Toivottavasti viihdytte!
Kommentit (242)
Tässä jotain. Iphone 6 ja uusin käyttis ja safari.
- kun tulen sivustolle, menee usein plain text -tilaan. Miksi?
- kun annan äänen jollekin viestille, hyppää eteenpäin randomisti.
- kun kirjoitan viestiä, kirjoitettu teksti jää kennttään, vaikka lähetän viestin. On siellä pitkään.
- pliis, poistakaa nämä älyttömät viestien lainaukset eli että lainattavan viestien määrää ei ole rajoitettu. Kamalaa.
- vauva.fi-tekstin jälkeen otsikossa pystyviiva. Onko tämä kursori? Viiskymppistä it-alan ammattilaista tämä lähinnä *ituttaa.
Haku ei toimi. Tulee pelkkä rasti.
Miten löytää samasta aiheesta keskustelun??
"Nokkelimmat"? BAHAHAHAAH. Missä luulet oikein olevasi, "Ylläpito"? - DDD
Tosi huonosti skrollaa, tykkää nappia täytyy painaa sata kertaa ennenkuin aktivoituu. Sivu toimii huonosti vaikka nopein mahdollinen netti.
Ihan kauheaa. Nuolet on kadonneet jonnekin, ja se tuntuu tukehduttavalta, vaikka ei haluaisikaan painaa kumpaankaan suuntaan. Niin kuin olisi ikkunat ja ovet suljettu eikä pääsisi ulos.
Tuokaa ylä- ja alapeukku takaisin ja toimiva haku-toiminto, kiitos!
Sivu herjaa, että olisin rikkonut keskustelun sääntöjä, kun yritän lähettää viestiä, mutta en varmasti kyllä ole.
Eikö näitä ongelmia jo saatukaan korjattua?
Safarilla ja Chromella tulee samat herjat :(
Sama täällä, sivu herjaa, että olen muka rikkonut Sanoman sääntöjä, peukut ei toimi eikä välillä tuossa sivussa ole noita uusimmat poiminnat suosituimmat-osioita.
Jouduin banniin, kun arvostelin opettajien pelkoa koronasta. Meidän 1., ja 3. luokkalaisten opettajat laittavat maantantaina tehtävät Wilmaan, eikä loppuviikosta heistä kuulu mitään. Mitään etäopetusta ei siis ole. Toivoisin, että lapset pääsisivät kouluun oppimaan.
Käytän älypuhelimella, android. Ei ole mahdollisuutta käyttää ylä- ja alanuolia. Koko toimintoa ei edes näy.
Te, joille ilmoittaa, että oletta bannissa (ties mistä syystä): Lähettäkää viesti uudellen, niin se menee läpi.
Mikä opekokelas siellä nyt on moderaattorina, kun peukuttaminenkin on kielletty?
Hei, mikä mättää täällä, nuolet eivät näy, ja ainakin mulla ei näy tuossa sivussa mitään? Joku tuossa ylempänä kirjoitti samaa. Modet, laittakaa nyt kuntoon tämä palsta!!
Onko täällä tänä iltana ketään, joka ei ole bannattu?
Täälläkin herjaa että olen rikkonut sääntöjä mitä on kyllä hyvin vaikea uskoa. Nuoliakaan (ylä- ja alapeukku) ei näy.
Kaikki yllä luetellut viat löytyy *argh* Ainakaan alkuillasta ei ollut bannia.
Mutta nyt on *nauraa* Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
Ja kun muokkasin äskeistä, niin lähetä-napin jälkeen 'hakemaasi sivua ei voi näyttää'.
Tulin katsomaan, vieläkö muut kommentoivat väriä.
Itse ajattelin, että olin sitten kuitenkin vain tottunut siihen alkuperäiseen väriin vaikka tein kaikkeni välttääkseen sen katsomista, sillä jostain oudosta syystä se väri ihan fyysisesti kuvotti ja joku muukin totesi sen oksettavan, mutta tuohan selittääkin asian.
Hieno juttu, että mielipiteitä kuunneltiin ja asiaan reagoitiin, kiitos siitä.