Sivut

Kommentit (242)

Vierailija

Ruma väri ja nyt kun tuolla alhaalla ei näy juttulinkkejä niin ei tule mentyä lukemaan mitään. Aika paljon lukijoita Sanoma menettää muutoksen seurauksena.

Aihe vapaa on yksi maan menestyneimmistä keskustelupalstoista, itse olen varmaan roikkunut täällä kauemmin kuin nämä "diginatiivit" Sanomilla, miettisin muutamaan kertaan ennen kuin lähden muuttamaan toimivaa konseptia.

Vierailija

Jostain syystä nuo oikealla olevat otsikot ( Poiminnat Suosikit ja Uusimmat) näkyvät välillä kaikki ja kun klikkaa jotain aihetta niin saattaakin näkyä vain Poiminnat. Joudun aina klikkaamaan aihe vapaata ylhäältä että saan Uusimmat näkyviin. Onko mun koneessa vika vaiko palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Haluaisin saada päättää itse montako viestiä viestiketjussa näytetään per sivu. Nyt viestejä on yhdellä sivulla liian vähän, ja sivuja tulee kymmeniä ja kymmeniä mielenkiintoisessa keskustelussa.

Voisi olla joku vetovalikko, jossa lukija saisi päättää miten katselee keskustelua. Esimerkiksi "näytä sivulla 25/50/80/100 viestiä".

Helpompi esimerkiksi junassa huonolla nettiyhteydellä skrollata yhtä sivua vain :D

Vierailija

kerran on käynyt niin, että kun lainasin yhden sanomisia ja vastasin kommenttiin se ilmestyi kyllä, mutta toisessa ketjussa, kuinka se on mahdollista?

Vierailija

Sitten nuo tykkäämistä/ ei tykkäämistä, nuoli ylös , nuoli alas:

Klikkasin yhtä kommenttia ekaa kertaa nuolta ylös, niin väheni yksi nuoresta alas, ikäänkuin olisin jo kyseisen kommentin nuoli osiota painanut aiemmin, vaikken ollut.

Vierailija

Miksi poistettiin alueen etusivulle vievä painike, joka ennen oli sivun ylälaidassa, kun skrollasi? Se helpotti selaamista, kun ei aina tarvinnut rullata sivun ylä- tai alalaitaan asti päästäkseen etusivulle.

Vierailija

Miksi poistettiin alueen etusivulle vievä painike, joka ennen oli sivun ylälaidassa, kun skrollasi? Se helpotti selaamista, kun ei aina tarvinnut rullata sivun ylä- tai alalaitaan asti päästäkseen etusivulle.

PETTYNYTtiedotonHÄMMENTYNYT

KUN ARTIKKELIT POISTITTE MUUTOSTA TEHDESSÄ VAUVA.FI SIVULTA niin siirtyikö ne muualla luettavaksi VAI katosivatko ne kokonaan pois!!? mistä nyt saan tietoa ja lukea eri kasvatus artikkeleita???? ei kaikilla ole vara lehtiä ostella... ):

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat