Sivut

Kommentit (242)

Vierailija

Logo voisi olla reilusti paljon isommalla fontilla ylälaidassa, myös alareunassa. Lisäksi samankokoisena pystysuuntaisesti ainakin vasemmassa reunassa ja miksei oikeallakin. Graafikko vaan töihin.

Vierailija

Haku-toiminto on aivan surkea. Hain hakusanalla erästä vanhaa keskustelua. No ei löytynyt sitä keskustelua, mutta muita kylläkin. Kun ekalta tulossivulta menee seuraaville, niihin tulee vain neljä tulosta, välillä tuli vain kaksi ja sitten taas neljä. Klikkaamisessahan menee koko päivä tällä tahdilla! Miksei niitä hakutuloksia voi tulla vähintään 20 kerralla, mielellään 40 tai määrättömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
nwsd

Vierailija kirjoitti:
1) Erillinen palsta otsikolla Yhteiskunta ja politiikka. Sinne sitten tarvittaessa rekisteröitymispakko, ellei keskustelu pysy asiallisena.

Meinaat, että olisi sellainen mahdollisuus, että siitä aiheesta pysyisi keskustelu asiallisena?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hakutoimintoa toivoisin kehitettävän. Lisäksi voisi olla joku aikaraja, jolloin vanhat keskustelut poistuvat, esim. 2-3 vuotta. Nyt haulla löytyy keskusteluja vuodelta 2007, ja jotkut niitä välillä jopa nostavat.

Ehdottomasti haku pitäisi saadaa takaisin toimivaksi, sehän on ollut käyttökelpoinen joskus ennen näitä "parannuksia".

Vähentäisi myös samasta aiheesta tulevia uusia ketjuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haku-toiminto on aivan surkea. Hain hakusanalla erästä vanhaa keskustelua. No ei löytynyt sitä keskustelua, mutta muita kylläkin. Kun ekalta tulossivulta menee seuraaville, niihin tulee vain neljä tulosta, välillä tuli vain kaksi ja sitten taas neljä. Klikkaamisessahan menee koko päivä tällä tahdilla! Miksei niitä hakutuloksia voi tulla vähintään 20 kerralla, mielellään 40 tai määrättömästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Logo voisi olla reilusti paljon isommalla fontilla ylälaidassa, myös alareunassa. Lisäksi samankokoisena pystysuuntaisesti ainakin vasemmassa reunassa ja miksei oikeallakin. Graafikko vaan töihin.

Ei missään nimessä. Nyt tätä kehtaa himmennettynä lukea julkisesti, lun tuon logon saa vieritettyä piiloon.

Vierailija

Tietääkö joku, maksaako väri nettisivulla jotain vai miksi värejä pantataan? Tänne AV:lle toivoisin vähän väriä. Kurjaa kun on näin paljon valkoista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yha edelleen odotan sitä päivitystä joka päivittää sivuston omistajien ja sitä kautta ylläpidon suvaitsevaisuutta sille asteelle että oman agendansa vastaisista asioista saa asiallisesti keskustella ilman mielivaltaista sensurointia. Taidan kuolla vanhuuteen sitä ihmettä odotellessa vaikka olen alle kolmikymppinen. Olen suvaitsevampi kuin itseään suvaitsevaisena pitävät henkilöt sillä ei kiinnosta sensuroida muiden mielipiteitä tms yms. Ajatuspoliisia ei vielä toistaiseksi virallisesti ole vaikka polpo ja media parhaansa tekee.

Lääkkeet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo väri muuttunut vähän oranssimmaksi? Ei näytä enää niin sinappikakalta.

Näyttäisi muuttuneen.

Kun vauvaa imetetään, kakka on sinapin väristä. Oisko siinä aasinsilta.

Vierailija

Ei toimi kunnolla edelleenkään nuo Poiminnat Uusimmat jne. Ja tuosta Aihe vapaa kun klikkaa niin siinä voisi olla enemmän alhaalla sivunumeroita näkyvissä eikä vaan yksi. Kestää ikuisuuden sahata 4 sivua eteenpäin.

Vierailija

Peukutus on yhä vaikeaa mobiililaitteella, ei ota kuin viidennellä kerralla painettuna, ja saman tien sivusto rullaa alaspäin huolella ja täytyy etsiä kohta missä oli menossa. Lisäksi sivunumerot saisi olla näkyvillä laajemmalla skaalalla, eikä vain yksi edellinen ja seuraava sivu näkyvissä. Hirveä selaaminen jos jotain tiettyä sivunumeroa etsii. Kommenttikenttänäkymä on aivan liian pieni, vaikka minulla on suuri puhelimen näyttö, koko kommentointi on vaikeaa sen takia. Voisiko av palstalle tehdä oman sovelluksen jota olisi helpompi käyttää?

ehkä anonyymi

Onkohan tuo nimimerkkikenttä aina ollut merkitty nimikentäksi, siis samalla tavalla kuin nettilomakkeissa ostoksia tehdessä ym? Kahdella vahinkotäppäyksellä olin huomaamattani onnistunut laittamaan oikean nimeni tuohon kenttään, kun on lomakkeiden automaattinen täyttö käytössä. Meinasin saada sydänkohtauksen kun olin jo lähetä-nappia painamassa, onneksi ehdin huomata asian ajoissa...

Vierailija

En edelleenkään ymmärrä, miksi täällä on jauhettu jostain sinappikakanväristä, vai onko se vitsi koska väriä on niin vähän. Johtuuko sitten Ghosterysta tai Adblockerista, mutta mulle sivu on mustavalkoharmaa, pääosin valkoinen. Tosi ankean näköinen. Liekkisymbolit näkyy suosittujen keskustelujen edessä.

Vierailija

Itse toivoisin, että viestejä olisi mahdollisuus saada näkymään enemmänkin kuin 10/sivu. Käytän sivustoa kännykällä ja monia sivuja putkeen lukien, ja jatkuva seuraavan sivun painaminen on se tekijä, joka hidastavuudessaan saa vaihtamaan eri aktiviteettiin. 20 viestiä per sivu olisi mielestäni ok.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat