Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF pakastus, kokemuksia??

Vierailija
31.03.2020 |

Minulta kerättiin vain 6 munasolua. 3 hedelmöittyi. Tänään sain tiedon, että vain 1 oli mennyt pakkaseen.
Onko kenelläkään toisella tullut näin laihaa tulosta ja silti jossain vaiheessa onnistuminen?
Hiton koronan takia ei päästä nyt uudelle kierrokselle mutta surkeasta tuloksesta huolimatta haluaisin yrittää heti kun vain mahdollista. Olisiko seuraavalla kierroksella mahdollisuus parempaan saaliiseen, kenelläkään kokemuksia?

On niin tosi surullista😢

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kohtalotoveria?

Olisi niin mukava kuulla jotain ajatuksia ja kokemusksia kun mikään edes yksityinen klinikka ei ole auki josta voisi kysyä asiantuntijan arviota.

Ilmeisesti ainakin kesään asti ollaan ihan yksin ennen kuin minkään paikan avautumisesta on toiveita ja voidaan saada jotain ajatuksia siitä voisimmeko jatkaa hoitoja ja miten.

On niin surullista että on lämmin ja turvallinen parisuhde, talo maalla eläinten kanssa mutta lasta ei vaan millään saada😓

Vierailija
2/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksikin hyvä voi riittää. Meillä alkoi raskaus ensimmäisestä pakastealkion siirrosta. Monesti ensimmäinen IVF on lääkkeiden kokeilua ja niitä säädetään sitten seuraavalla kerralla. Harmi tietysti tämä koronatilanne, joka vaikuttaa hoitoihin. Tsemppiä kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksikin hyvä voi riittää. Meillä alkoi raskaus ensimmäisestä pakastealkion siirrosta. Monesti ensimmäinen IVF on lääkkeiden kokeilua ja niitä säädetään sitten seuraavalla kerralla. Harmi tietysti tämä koronatilanne, joka vaikuttaa hoitoihin. Tsemppiä kovasti!

Kiitos... Onpa lohdullista kuulla että ensimmäinen pakaste onnsitunut, minä olen ymmärtänyt että se menee lähes aina pieleen ja pakkasessa pitäisi siksi olla vähintään 3 jotta sen kierroksen hoito onnistuisi.

Harmittaa niin pirusti että meillä oli edes se 3 mutta jotain meni sitten kahdessa pieleen.

Vierailija
4/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pakastettiin 10 alkiota. Sulattaessa kuoli kaikki paitsi yksi, joka siirrettiin. Lääkäri epäili pakastusprosessissa tapahtuneen jonkun virheen, yleensä kuulemma alkiot selviävät sulattamisesta.

Silloin olin aivan murtunut ymmärrettävästi, mutta... se yksi ainoa siirto onnistui ja siitä tuli lapsi! On kaikin puolin ihana ja terve, iso koululainen jo! Eli yhdelläkin pakastetun siirrolla voi hyvin onnistua!

Vierailija
5/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkioiden laatu on merkitsevä. Mitä ne sinulla olivat?

Vierailija
6/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkioiden laatu on merkitsevä. Mitä ne sinulla olivat?

Ei mitään käsitystä. Biologi ei ollut kommentoinut sinne mitään muuta paitsi että pakastus 2.päivänä.

Ei ole ketään eikä mitään mistä kysyä.

Kiitos myös edelliselle kommentoijalle, antaa toivoa.

Lähinnä minua pelottaa että päästäänkö toiselle kierrokselle kun tulos oli noin laiha.

Vierailija
7/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ekassa keräyksessä 5 munasolua, joista 2 hedelmöittyi. Ihan tarkkaan en enää muista, mutta yksi alkio oli luokkaa "ok" ja yksi sitten kehnompi.

Molemmat pakastettiin ja ok on nyt 9-vuotias. Kehno ei selvinnyt sulatuksesta. Harkinnan jälkeen päätettiin, että lapsiluku oli täynnä eikä lähdetty uusimaan.

Yksikin siis voi riittää. Tsemppiä ja valoisaa mieltä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän