Yllätysvauva
Huoh, lapsiluvun piti olla ehdottomasti täysi, ja yllätys-yllätys, masussa onkin uutta elämää. Raskaus 9vk+4 päivää..
Hiljaiseksi vetää, kolme lasta on jo, enkä todellakaan lisää olisi kaivannut. Viimeinen raskaus oli vielä niin kauhea, että synnytyksessä olin lähinnä helpottunut " onneksi ei ikinä enää" . Ja kuopus koliikkivauva, joka ei vieläkään nuku öitä, ja minä aika poikki.
Miksi elämä on joskus niin epäreilua. Tunnen pareja, jotka ovat vuosia haaveilleet vauvasta, eikä sitä vaan kuulu. Voi kuinka mielelläni antaisinkin tämän " onneni" heille!
Kommentit (29)
jos kävisi vahinko (nyt kierukka) en kyllä hetkeäkään miettisi muuta vaihtoehtoa kuin keskeytystä. Olen jo 42 v. ja tiedän, että en selviytyisi voittajana uudesta vauvasta. Voi kuulostaa pahalta, mutta täyttä realismia meidän perheessä! Mieti asiaa täysin itsekkäästi perheenne kannalta.
on pahempaa kun syöpä, siis en toivos kellekkään noin kurjaa kohtalao ja mitään pahempaa en keksi vaikka pääni puhki mietin
varmasti vielä olet onnellinen päätöksestäsi ja nautit lapsesta.
Mikäs syynä vahinkoon kierukka vai?
Jos on lapsesi sai alun ilman että itse teit mitään virhettä ehkäisyn suhteen. Uskoin, että ON TARKOITETTU; ETTÄ SAAT 4. LAPSEN.
t: kolmen äiti, joka salaa mieheltään käänsi eilen kortsun sisäänsä nurinpäin.
kyllähän sitä on painotettu, että pitäisi tunnilleen aina samaan aikaan ottaa. No, joskus on venynyt aamun sijasta iltapäivään, ja tässä siis tulos. Mutta kun imetin, eikä kuukautisiakaan ollut vielä tullut, ja seksiäkin ehkä kerran kuussa (no vähän liioitellen, mutta kuitenkin) niin olin kai liian huoleton.
Huoh.
Vierailija:
t: kolmen äiti, joka salaa mieheltään käänsi eilen kortsun sisäänsä nurinpäin.
Tulin kondomista huolimatta raskaaksi 41-vuotiaana. Neljä lasta oli ennestään ja nuorinkin jo 5-vuotias. Alkujärkytyksen jälkeen aloin ajatella positiivisemmin, että näin on tarkoitettu. Sain terveen ihanan tyttövauvan 42-vuotiaana. Tänä kesänä hän täyttää jo 4 vuotta, ja voi että, miten paljon iloa hän on meille tuonut, ihan koko perheelle.
kyllähän toi typerältä taas kuulostaa että ollaan varomattomia ja sit surkutellaan!