Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten käytöksen tulkintaa kaivataan!

Vierailija
15.06.2023 |

Miehen aivoilla olen jo tilanteen tulkinnut, mutta luotan siihen, että täällä asiaan saa varmuuden!
Tilanne siis tälläinen.
Olen viimeisen vuoden aikana alkanut huolehtimaan itsestäni, kuntosali, yms. Olen myös panostanut ihon hoitoon. Olen siis 35v mies.
No niin, nyt olen huomannut naisten käytöksessä muutoksen kohtaani.

Erilaisissa tilanteissa tervehdittyäni naishenkilöä tämä henkilö hymyilee ja sen jälkeen katse menee haaroihini jonka jälkeen pää kääntyy nopeasti sivulle.
Sama asia monen eri naisen kanssa.

Niin kuin kirjoitin miesaivoni kyllä tulkitsevat asian tietyllä tavalla.
Oikaiskaa minua, arvon palstanaiset!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sulla sepalus auki?

Vierailija
2/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö sulla sepalus auki?

Ei, eikä ole tahrojakaan housuissa.

Tämä oli se ensimmäinen ajatus minullakin.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kertaakaan katsonut komean miehen sepaluksia.

Vierailija
4/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kohentaminen tottakai lisää naisten kiinnostusta.

He eivät kuitenkaan katso haarojasi, se ei naisia niin kiinnosta. He ovat kyllä ehkä kiinnostuneita, mutta ujoina laskevat katseensa ALAS, ei haaroihisi. Se haara nyt vain sattuu olemaan alaviistossa kasvoistasi eli kun katsoo esim silmiin ja laskee sitten katseensa, niin se näyttää sinusta käsin haaroihin katsomiselta.

Mutta tosiaan tulkitsen positiivisesti sen heidän reaktionsa. Jos kiinnostusta ei olisi yhtään, ei ujostuttaisikaan lainkaan.

Vierailija
5/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät simulaatiossa ja ne ovat robotteja kun tekevät saman liikesarjan, katsoen niin. Jotkut katsovat ylhäältä alas ilmeisesti, eli jalat. Korostuuko etumus vai pitäisikö peittää takilla. Naiset katsovat ehkä kadulla/muualla etumuksia tuurilla, mutteivät yleensä tervehdyksen yhteydessä, se olisi aika kiusallista.

Vierailija
6/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Joku voi katsoa jos sepalus näyttää tyhjältä. Tai jos kokee shokin jos siellä on jotain sukkaa tms.

Vierailija
7/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursuaako sun paita sepaluksesta?

Vierailija
8/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne katsoo sun nimetöntä? Ja sulla kädet sivulla vartalonmyötäisesti?

Vierailija
9/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne katsoo sun nimetöntä? Ja sulla kädet sivulla vartalonmyötäisesti?

Tämä voi olla tosiaan myös sen ujona katseen laskemisen lisäksi.

Yksi on ainoastaan varmaa eli se, että naiset eivät vilkuile sepalusta. On herttaisen söpöä että miehet ovat noin innoissaan vehkeestään, mutta naisia se ei niinkään kiinnosta. Naiset kiinnostuvat, jos kiinnostuvat, siitä itse miehestä ihmisenä.

Vierailija
10/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset katso sun munaa, sori vaan. Laskevat katseensa ujoina tai tsekkailevat, onko sormusta. Tai sitten sinulla on hassusti istuvat housut?

Vierailija
11/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei katso haaroväliä nähdessään mielenkiintoisen miehen. Se ei ole niin tärkeä asia naisten mielestä kuin miesten mielestä. Itse te seisotte vertailemassa kikkeleitänne pisuaarille. Naisille ne millit ja sentit ei tee yhtään sen enempää.

Vierailija
12/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava reaktio kuin miehillä: katse siirtyy silmien jälkeen naisen rintoihin tai pebaan. Biologiaa hani, biologiaa!

Vierailija
13/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jatkossa kädet ylhäällä, niin näet katsovatko he haaroja vai sun vasenta nimetöntä. So simple!

Vierailija
14/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ihastunut mieheen, en ole koskaan katsellut haaroja. Ei se ole se juttu. Hymy, silmät ja esim kädet ovat paljon enemmän. Väitän, että jos naisella on sinua kohtaan seksuaalisia ajatuksia, hän katsoo käsiäsi.

Vierailija
15/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan,jos näytät tyylin tältä..

Sitten ehkä olisi pakko katsoa,mutta ei siinä mielessä kuin kuvittelisit.

https://boxmenswear.com/blogs/news/when-is-a-giant-bulge-too-much

Vierailija
16/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elät simulaatiossa ja ne ovat robotteja kun tekevät saman liikesarjan, katsoen niin. Jotkut katsovat ylhäältä alas ilmeisesti, eli jalat. Korostuuko etumus vai pitäisikö peittää takilla. Naiset katsovat ehkä kadulla/muualla etumuksia tuurilla, mutteivät yleensä tervehdyksen yhteydessä, se olisi aika kiusallista.

Juuri sen kiusallisuuden takia kyselen.

Kyllä se katse käy haaroissa, eikä esim jalkineissa.

Eräskin minua huomattavasti pidempi nainen teki juuri näin, jos hän laskisi katseensa olisi se silloin osunut mahaani.

Ehkä se etumus sitten jotenkin korostuu, vaikka pakko myöntää millä, sitä en tiedä.

Eipä asia siis haittaa minua, naisia on vain niin hauska tarkkailla.

Enkä halua vääriä johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
17/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ihastunut mieheen, en ole koskaan katsellut haaroja. Ei se ole se juttu. Hymy, silmät ja esim kädet ovat paljon enemmän. Väitän, että jos naisella on sinua kohtaan seksuaalisia ajatuksia, hän katsoo käsiäsi.

Höpölöpö.

Vierailija
18/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sen kiusallisuuden takia kyselen.

Kyllä se katse käy haaroissa, eikä esim jalkineissa.

Eräskin minua huomattavasti pidempi nainen teki juuri näin, jos hän laskisi katseensa olisi se silloin osunut mahaani.

Ehkä se etumus sitten jotenkin korostuu, vaikka pakko myöntää millä, sitä en tiedä.

Eipä asia siis haittaa minua, naisia on vain niin hauska tarkkailla.

Enkä halua vääriä johtopäätöksiä vetää.

Ylitulkitset. Se on useimmin syynä näissä tapauksissa. He vilkaisevat sinua ja katsovat sitten muualle, siinä kaikki.

Vierailija
19/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpölöpö.

Et ilmeisesti ole nainen.

Vierailija
20/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi vahingossa katsoa haaroihin. Samoin mies voi katsoa rintoihin. Ei kai se niin vaarallista ole.