Laitan aina vimpan päälle vaatteet lapselleni pväkotiin.
Onks muita? Silitänkin kaikki, alushousuja myöten.
Kommentit (8)
Itselläni ei ole vielä lapsia, mutta laittaisin varmaan tarhaan päälle college-asun. Onko se teidän mielestä liian kamala? Tärkeintä tuossa iässä lienee, että lapsen on mukava olla vaatteissaan. Sitä en tiedä, miten paljon pienet lapset toistensa vaatteita kyttää eli tarvitseeko jo tuossa vaiheessa alkaa pukeutua muotivaatteisiin " kun muutkin" .
Asun Brysselissä ja täällä lapset pukeutuvat kauluspaitoihin ja suoriin housuihin arkena. Alkuun minun lapseni menivät kirppisvaatteissa, mutta näin minäkin olen kasvanut siihen, että Dieseliä se pitää olla...
No, täällä lasten vaatteet ovat ale-aikaan niin halpoja. Hieman tosin protestoin sitä mielessäni, että vanhempia arvioidaan lasten vaatteiden perusteella.
ostankin vaatteet yleensä kokonaisuuksina tai vanhaan yhdistellen.
siisteissä ja toisiinsa sopivissa kuitenkin.
ajattelin laittaa sinne mahdollisimman huonot vaatteet. Siellä voivat sitten ihan vapaasti mennä pilalle. Pidän kotona ja vapaa-ajalla niitä parempia.
Itse ostan todella sekaisin eri merkkejä ja halpisketjujen vaatteita.
Kriteerinä on se että miellyttää silmää ei niinkään hinta. Meillä " merkkeinä" on
H&M, kappahl, Lindex, Mexx, Esprit, TomTaylor, Napero, HellyHansen, Adidas, Nike, Kinderit, Reima, Tutta, Marimekko jne... kaikkea mahdollista.
Vaate voi olla kaunis ja käytännöllinen myös päiväkodissa. karsean naköistä on juuri ne lapset vaatteineen kun vanhemmat ajattelee että lapsi saa rypeä ja tehdä mitä vain kun on surkeimmat vaatteet päällä. Vanhemmat kulkee kyllä kauniista ja kalliisti puettuina mutta lapset rääsyissä. Surku juttu sillä todella pienikin lapsi osaa oikeasti arvostaa vaatteidensa käytännöllisyyttä ja kauneutta!
lapsesi tarhavaatteet minulta. Niin paljon on asiakkaita, jotka eivät ymmärrä, että laatu, kauneus ja halpa hinta eivät sovi samaan yhtälöön. Jos haluaa hyvää laatua, joka kestää yli yhden pesun, siitä joutuu vähän enemmän maksamaan. terv. Lastenvaatekauppias