Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko ikinä sitä millainen olit nuorena?

Vierailija
30.03.2020 |

Koetko olleesi nuorena esim. villimpi, luottavaisempi ja viattomampi, elämäniloisempi, herkempi? Kaipaatko sitä "versiota" sinusta? Haluaisitko olla vähän enemmän sellainen nyt, mutta kuitenkin pitää kokeneisuutesi ja viisautesi?

Kommentit (231)

Vierailija
141/231 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hakattu, perheen työorja, joukkoraiskattu vuosia, pakotettu olemaan koulussa Hyvä-Kiitettävä.

Vierailija
142/231 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaipaan sitä, miten nuorena pystyi nauttimaan asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/231 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS 2023 kirjoitti:

En kaipaa vähääkään. Olin teininä hirvittävä zoowakki joka lähes riemuitsi sommalien tulosta suomeen. Hytisyttää ajatellakin! Nykyään PS:n äänestäjä.

Kaveri oli myös kunnes hänet joukkor.... Kun lähti aina hymyilevien rastapäiden mukaan humalassa. 

Vierailija
144/231 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan korkeintaan  kaksikymppisen langanlaihaa vartaloa ja paksumpia hiuksia. Nyt olen paljon itsevarmempi, edelleen normaalipainoinen, urheilullisempi, fiksumpi ja rikkaampi. 

Vierailija
145/231 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hoikempia ulkomuotoa kaipaan nuoruudesta, mutta muuten en mitään. Näytän nykyään paremmalta (kiloista huolimatta) ja olen sata kertaa itsevarmempi. Ikä on tuonut mukanaan kokemusta ja varmuutta, mutta myös ymmärryksen siitä, että kukaan ei ole täydellinen. En minä, eikä muutkaan. Se on helpottanut kovasti päänsisäistä painiskella siitä, että aina pitäisi olla parempi.

Vierailija
146/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 10-15 vuotta sitten olin vielä nuori ja komea, urheilin ja olin kunnossa, soitin rokkibändissä ja keikkailin, juhlin, menin ja elin täysiä. Tytöt tykkäsi ja pimp*iä tuli niin että huh. Nyt yksinäisenä 36-vuotiaana asun pienessä yksiössä ja vietän lähes erakkoelämää, mitä nyt päivätöissä käyn. Kropassa 20kg enemmän läskiä ja entinen komea naama on vain pöhöttynyt pyöreä pallo verrattuna entiseen. Ja aivan jäätävät silmäpussit johtuen siitä, että jos joku asia menneistä vuosista on jatkunu näihin päiviin, niin "juhliminen". Ei tosin enää baareja eikä menoa, ei edes kavereiden kanssa juomailtoja, koska ketään ei enää moinen kiinnosta. Musahommatkin jäi bändien loputtua kun kaikille tuli perheenperustusbuumi. Mutta minä halusin jatkaa sitä elämää, mutta huomasin olevani yksin. Niinpä huomaamatta se juominen jäi päälle ja paheni sitä mukaan mitä enemmän join yksin himassa, ja nyt olen juonut joka päivä mel

Vierailija
147/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan terveempiä jalkojani, baari elämää, normaali painoa ja oli enemmän rahaa.

Vierailija
148/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähääkään. Elin vain sellaista elämää mitä minun roolissani olevan on tarkoitus elää. En osannut yhtään ajatella mistä asioista itse pidän. Ei ollut mitään mahdollisuuksia luottaa kehenkään ihmiseen koska he vain vahtivat koko ajan olenko oikeanlainen.

Vierailija
149/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä luottoa tulevaisuuteen ja kykyä uskoa, että elämästään saa sellaisen kun tahtoo (tietenkin tiettyjen realiteettien puitteissa) kunhan vaan sinnikkäästi tekee töitä tavoitteidensa eteen.

Ei saa.

Lisäksi kaipaan sitä, että uskalsin luottaa ihmisiin vaikka sinisilmäinen en koskaan ollut. Silti ihmiset onnistui yllättämään negatiivisesti ja enää en luota keneenkään enkä ihmeemmin itseenikään. Itseluottamus on murskana.

Vierailija
150/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kaipaa. Olin alle 20-vuotiaana super juntti, olisin varmaan äänestänyt persuja, jos ne olisi ollut silloin olemassa. Sen sijaan äänestin keskustaa, sekin jäi onneksi vain yhteen kertaan.

Vierailija
151/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Toisaalta olin myös hyvin epävarma ulkonäöstäni ja sisäänpäinkääntynyt. On ollut katkeraa kuulla jälkikäteen kuinka kaunis olin. Olisipa joku sanonut sen sille epävarmalle nuorelle tytölle.

Olit kaunis.

Vierailija
152/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoista olemusta kaipaan, tyhmyyttä ja kypsymättömyyttä kaikkine kohelluksineen en. Enkä niitä älyttömiä valintoja ja päätöksiä.

Vierailija
153/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Toisaalta olin myös hyvin epävarma ulkonäöstäni ja sisäänpäinkääntynyt. On ollut katkeraa kuulla jälkikäteen kuinka kaunis olin. Olisipa joku sanonut sen sille epävarmalle nuorelle tytölle.

Olit kaunis.

Varmasti useakin tuon silloin sanoi, mutta hän ei kuunnellut

Vierailija
154/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä luottoa tulevaisuuteen ja kykyä uskoa, että elämästään saa sellaisen kun tahtoo (tietenkin tiettyjen realiteettien puitteissa) kunhan vaan sinnikkäästi tekee töitä tavoitteidensa eteen.

Ei saa.

Lisäksi kaipaan sitä, että uskalsin luottaa ihmisiin vaikka sinisilmäinen en koskaan ollut. Silti ihmiset onnistui yllättämään negatiivisesti ja enää en luota keneenkään enkä ihmeemmin itseenikään. Itseluottamus on murskana.

On muuten hyvin muotoiltu. Kyynisyys on se mikä erottaa aikuisen nuoremmasta itsestään.

Vierailija
155/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epävarma, pelokas mielistelijä, jota jopa tyhmemmät sai pompottaa. Vasta iän myötä tajusin, ettei röyhkeiden edessä pidä pokkuroida, ne ovat vaan tyhmempiä.

Vierailija
156/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa oli enemmän virtaa, energiaa ennen.

Sitä kaipaan.

Nyt jaksan nippanappa raahautua töihin ja kotiin.

Vierailija
157/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22v, seurustelin. Seksi ei onnistunut, immenkalvo liian tiukka/ahdas... leikkaus

Lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, rakastuin kuoliaaksi. Järkyttävä ikävä. Kesä yhdessä. En tänä päivänäkään ymmärrä, miksi en seksiin suostunut.

Vasta 32 vuotiaana suostuin seksiin, järkyttävä verenvuoto.

Jospa nuorena olis ollut helpompaa💕

Vierailija
158/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luonnollinen, nätti Elovenatyttö💕

Kaipaan joskus sitä luottamusta, uskoa tulevaisuuteen...

Vierailija
159/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan parikymppisen huippuhyvää muistia. Mielialalääke tuhosi osan persoonallisuutta, kun muisti vaurioitui pysyvästi.

Vierailija
160/231 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan