Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Slinda minipillerit

guest
30.03.2020 |

Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?

Kommentit (1257)

Vierailija
1021/1257 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt toinen liuska käytössä ja olen nyt jotain kuukauden vuotanut putkeen, enemmän tai vähemmän. Aloitettiin runsaiden ja vaikeiden kuukautisten hoitoon ja kipuja ei tosin nyt ole ollut mutta mietin että ehkä tämä jatkuva vuotaminen ei myöskään auta anemiasta parantumaan. Jätin lumepillerit välistä ja ensi kuun meinaan vielä katsoa mutta ehkä nämä eivät vaan sovi. 

Vierailija
1022/1257 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kenellä oli haittavaikutusta mielialaan, kuinka nopeasti lopetuksen jälkeen tilanne on tasoittanut?

Mä söin Slinda 2 v 8 kk, ja en huomannut mitään haittavaikutuksia, menkatkin jäivät kokonaan pois, mutta viime viikolla yhtäkkiä iski niin kauhea ahdistus että lääkäri määräsi saikkua ja lääkkeet. En pystynyt tekemään mitään järkevää. Mietin, voiko olla mm Slindasta. Lopetin niitä noin 5 päivää sitten, ahdistus nyt vähän alkaa helpottamaan, mutta ei vielä lähtenyt kokonaan. Jos se johtuu muun muuassa Slindasta, kuinkahan nopeasti keho voi palauttua, jos ehdin syödä niitä näin pitkään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1257 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slindat nyt käytössä vajaa 2v. Paino noussut viimeisen vuoden aikana lähes 10 kg. Olen aina ollut hoikka, eikä painon kanssa ole ollut aikaisemmin mitään ongelmia. 

Toisena haittavaikutuksena totaalinen haluttomuus. Ei nappaa sitten ollenkaan eikä missään muodossa!

Silmät ovat alkaneen kuivumaan ja hetken pillerin ottamisen jälkeen joutuu laittamaan silmätippoja. Myös erikoista ihottumaa ilmestynyt joka ei ota parantuakseen. Iho on näiltä kohdin siis todella kuiva.

Aknetaipumuksen vuoksi näihin yhdistelmistä siirryttiin. Iho ihan ok. Välillä tulee edelleen näppyjä kasvoihin ja selkää. Kasvojen iho on rasvainen ja hiukset rasvottuu myös päivässä.

Mieliala on ns.harmaa. Muistelen että vielä yhdistelmäehkäisyn aikaan olin iloinen ja pirskahteleva, vai onko aika kullannut muistot?! 

Vierailija
1024/1257 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös vaikutus mielialaan niin pahana,että oli pakko lopettaa. Ehdin syömään muutaman kuukauden niitä.Valtavaa ahdistusta,totaalihaluttomuus, myös silmien kuivumista,tosi kovia alavatsakipuja,todella epätodellinen olo joinakin päivinä jne.

En suosittele kenellekään.

Vierailija
1025/1257 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkuun kaikki oli Slindoilla hyvin ku vaihdoin cypretylistä Slindoihin. Yhdet menkat tuli alkuun, sen jälkeen ei mitään. Ajattelin että Slindat sopii. Sitten noin 5kk syömisen jälkeen iho alko räjähtää, joka päivä uusia finnejä. Myös hikoilee enemmän ja hiki on haisevampaa. Hiukset on rasvottunu jo pidempään niin pahasti, että päänahka kutisee. Kuuden kuukauden kohdalla lopetin Slindat ja vaihdoin takaisin Cypretyliin ja toivon, että kaikki Slindojen haittavaikutukset poistuis mahdollisimman nopeesti. :( 

Vierailija
1026/1257 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään slindat eli milloin voin harrastaa seksiä ilman kondomia. Heti vai? Ja aloitin kuukautisten ekana päivänä loppuvatko kuukautiset heti vai

Vierailija
1027/1257 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut pian kaks vuotta. Toiminut muuten tosi hyvin eikä oikeestaan oo ollut huomattavia haittavaikutuksiakaan, mutta nykyään on alkanut menkat vähän randomisti vaikka syönkin pillereitä joka päivä 🤷

Vierailija
1028/1257 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Minulle määrättiin kyseinen lääke. Kokeilin kaksi päivää ja nesteitä alkoi tulla ulos liian usein sekä ärtyisyys iski rajusti. Kesti päälle viikon, että kumpikin rauhottui.

No luin sitten tuoteselosteen ja  varotettiin munuaisten vajaatoiminta ihmisiä ja kalium arvojen mittaamisesta.

No enpä aio enää syödä, sisältänee kaliumia joka aiheuttaa muutenkin pissitystå koska in diureettinen.

Luin myös että progesteroni nostaa kortisolia ja adrenaliinia.

Ei sovi minulle .Sairastan siis munuaisten vajaatoimintaa.

Kortisolini on koholla muutenkin( suurentanut vatsani) sekä adrenaliini piikkejä eli ärsytyksiä tulee vähemmästäkin.

Hukkaan meni päälle 40 euron rahat >_<

Vierailija
1029/1257 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 v, käytin noita 3 kk ja nyt lopetin 2 viikkoa sitten. Menkat jäivät kokonaan pois, eivät ole vielä palautuneet. Tuli hiustenlähtöä, seksihalujen vähenemistä, ikävimpänä kuitenkin juonteet/rypyt, jotka ilmestyivät kasvoille pian aloittamisen jälkeen, eivät tasoittuneet ainakaan heti lopetettua, toivon että iho sileäisi ennalleen jos menkatkin alkaisivat. Näiden vaikutus oli varmaan kuin olisivat käynnistäneet vaihdevuodet..

Vierailija
1030/1257 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyttänyt tota slindaa nyt vähän alle kuukauden ja ite en oo kyllä tykännyt yhtään... ihmeellistä vuotoo koko ajan ja mieliala vaihtelee koko ajan, tuntuu, että koko ajan kaikki pienemmätkin asiat ottaa päähän ja mieli maassa ja masentaa koko ajan!!

Vierailija
1031/1257 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toki syönyt vasta 1,5 liuskaa, mutta mulla on lähes pelkkää positiivista sanottavaa. En oo kokenut mielialojen vaihtelua/heikkenemistä slindan alottaminen jälkeen, vaikka mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Ei oo myöskään ollut tollasta väsymystä, mitä monet muut kuvailee.

Aiemmin menkkojen ekat päivät on ollu aina silkkaa tuskaa ja saikuttamista. Nyt ei oo ollut sitä uupumusta, hikoilua, kipuja, huonoa oloa. Selvisin menkoista pelkillä pikkuhousunsuojilla. Oon aiemmin kärsinyt alapään turvotuksesta ja se katosi pillereillä heti. Mun elämänlaatu on parantunut huimasti.

Ainoat haittavaikutukset on ollu finnien lisääntyminen ja että tulee enemmän valkovuotoa.

Vierailija
1032/1257 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin juuri pari päivää sitten Slindat koska sain tarpeekseni niistä tulleista haittavaikutuksista, söin Slindoja 9kk. Kokoajan ahdistaa tai masentaa, mieliala vaihtelee hyvinkin paljon, mutta pahimpana jatkuva ahdistus joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään. Kuukautiskipuihin Slindat kyllä auttoi, vuodot tuli kuitenkin epäsäännöllisinä kokoajan, välillä kesti yli 10päivää.

Halut lähtivät myös melkein kokonaan, että hyvä ehkäisyhän tämä on mutta poikaystävälle ei ehkä niinkään kiva😀

Söin Azalia minipillereitä ennen Slindoja mutta ne oli vielä pahemmat. Nyt sitten mietinkin että mitähän kokeilen seuraavaksi vai uskaltaako mitään enää kokeilla, en siis voi yhdistelmäehkäisyä käyttää migreenin takia 

Vierailija
1033/1257 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 35 v, käytin noita 3 kk ja nyt lopetin 2 viikkoa sitten. Menkat jäivät kokonaan pois, eivät ole vielä palautuneet. Tuli hiustenlähtöä, seksihalujen vähenemistä, ikävimpänä kuitenkin juonteet/rypyt, jotka ilmestyivät kasvoille pian aloittamisen jälkeen, eivät tasoittuneet ainakaan heti lopetettua, toivon että iho sileäisi ennalleen jos menkatkin alkaisivat. Näiden vaikutus oli varmaan kuin olisivat käynnistäneet vaihdevuodet..

Tarkennan tätä mun viestiä, kun siihen näköjään tullut monta alapeukkua. Joo, ei ollut vaihdevuodet alkaneet, menkat tuli kuukausi lopettamisen jälkeen. Käytön aikana kroppa muuttui hyllyvän naiselliseksi, rinnat suurenivat yllättäen yhden kuppikoon ja lantio pyöristyi. Nämä naaman kustannuksella, sillä kasvojen iho tosiaan on valahtanut, ihonalainen rasva hävinnyt sieltä muualle kroppaan ja siitä nuo juonteet sitten. Toivon nyt niin kovasti että palautuisin ennalleni ajan kuluessa! Huolettaa kyllä että jäinkö pysyvästi tällaiseksi eli palautuuko rasva enää itsestään oikeisiin paikkoihin...

Tässä ketjussa oli aiemmin joitain muitakin, jotka olivat huomanneet kropan löystymistä ja antiandrogeenien vaikutuksia esim. voimaharjoittelun tuloksiin. Jäikö teillä vaikutus pysyväksi vai miten pian palautui lopettamisen jälkeen?

Vierailija
1034/1257 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 2.5 liuskaa takana. Muuten ollut ok, mutta menkat tulee aina kesken liuskan. Iho myös räjähtänyt kasvoista ja selästä pahasti. Ei ole koskaan ollut aknea, joten nyt on koko rahan edestä. Mietin kauanko vielä syön näitä, jos tästä tasaantuu?

Vierailija
1035/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja haittavaikutuksia huomannut Slindan aloituksen jälkeen, kuin mitä täälläkin monilla ollut. Kasvoista hävinnyt rasva johonkin (ihonalainen rasva), juonteet tulleet selkeämmin esiin. Kuntosalitreeni saa puuskuttamaan ja hilkoilua on runsaasti enemmän. Mieliala hieman alhaalla, mutta katsotaan josko se tasoittuisi tässä. Ajattelin jatkaa pillereitä n. 3-4 kk ajan ainakin.

Vierailija
1036/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin e-pillereitä aknen takia, mutta iho räjähti aina kun piti sen viikon tauon niin tammikuussa siirryin slindoihin. Ekat pari kuukautta meni suht ok, vähän outoa tiputtelua, mutta päänsäryt pysyi poissa ja iho oli hyvä. Pari kuukautta sitten alkoi raju hiustenlähtö jota en osannut ensin yhdistää slindoihin,ja nyt kuukauden verran on ollut iho tulehtunut. Hätäpäissäni lopetin pillereiden syömisen ennenkuin koko tukka on tippunut. Saa nähdä mitä tapahtuu iholle nyt..

Vierailija
1037/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on TYHMÄÄ syödä hormoonia, kun kuparikierukkakin on keksitty...

Vierailija
1038/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINI-etuliite tarkoittaa, että kiimaisuutta stimuloiva hormoni puuttuu.

Vierailija
1039/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINI-etuliite tarkoittaa, että kiimaisuutta stimuloiva hormoni puuttuu.

Se onkin sitten todella hyvä lääke - vie halutkin! 😆

Ja jos haluja on keinotekoisesti ylläpidettävä ("YHDISTELMÄ"), riskeeraa vointinsa niin fyysisesti, kuin psyykkisesti... 🤔 Joka on sekin tietysti "ehkäisevää", pidemmän päälle.

Vierailija
1040/1257 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei pitäisi antaa lisääntyä?

The Worst Torture Mother In Michigan's History